MuscleMeat

Skyblazer failing to get shredded (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Time for some koolvis zo te zien!
 
Kloppen je stats onder je avatar?? want dit is bij lange na geen 13% eerder 20. zou echt niet doorbulken man is gewoon zonde
 
Kloppen je stats onder je avatar?? want dit is bij lange na geen 13% eerder 20. zou echt niet doorbulken man is gewoon zonde

Nog wel hoger dan 20 hoor, ik kan me geen foto herinneren waar hij in de buurt van de 15% kwam.
 
Kloppen je stats onder je avatar?? want dit is bij lange na geen 13% eerder 20. zou echt niet doorbulken man is gewoon zonde

Dit.

Zou srs gaan cutten sky

---------- Post added 1 December 2012 at 13:34 ----------

En bereken je echte energie behoefte eens, volgens mij moet je je vvm pakken bij die berekeningen.. Vetmassa verbrand helemaal niets.
 
Er valt niet te zien dat je traint. Best hard, maar wel de waarheid. Zou inderdaad flink gaan cutten!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
In het echt is hij best buff. Sky kan gewoon niet posen en moet een betere camera kopen :roflol:
 
Begonnen met cut, nu 1,5 week bezig. So far so good.
Waar ik nu woon bezorgt domino's en de turk niet, dus klein voordeel :o

Train nu 3 keer in de week met full body schema, 3x5 (deadlift 1x5) geen zin om hele schema te posten, volg me log een week en je ziet het schema ;)


Neem me warming up set(s) niet mee in me log.
FB 3
Squat
5x80
5x80
5x90
Deadlift
5x100
DB Flyes
5x20
5x22
5x22
DB Shoulder press
5x26
5x28
5x28
DB Curls reps per arm
5x16
5x22
4x22
(18 en 20kg db's waren bezet)
Dips tussendoor ff preacher curls lichtjes met ez-bar, had ik zin in :o
5xbw 8x30
5xbw 8x30
5xbw
(Moet dipriem weer meenemen)
Machine crunch
18x85


Doe weer voor eerst sinds eind maart Deadlift, bouw het nu rustig op, denk over 2 weken 120 doen en dan weer opbouwen richting 5x150 wat in maart nog lukte. Grip wel stuk beter geworden, voorheen ging 1x100 moeite omdat bb uit me handen gleed, negatieve rep hield ik nog net vast met puntjes van me vingers, nu ging 5x100 super easy.

:)
 
Laatst bewerkt:
*shitstorm*

Je kunt maken dat je snel 36kg incline DB press doet :mad:
 
Okay.jpg :(

Laatst ging 2x5x34 wel ok, misschien vrijdag poging doen voor 36 :)
Niets te mss, of je het nu wilt of niet, ja gaat dat doen! :mad:
Oh shit, fail, iemand motieferen valt niet onder trollen
 
Niets te mss, of je het nu wilt of niet, ja gaat dat doen! :mad:
Oh shit, fail, iemand motieferen valt niet onder trollen

Ok, gonna tear some muscles up :(



Hnnnggg zometeen weer nieuwe voorraad kwark en koolvis halen :)
 
In!


Lol, no way dat die curls clean waren :o
 
lekker bezig toch, ff beetje vet verbranden en hoppa summerproof
 
In!


Lol, no way dat die curls clean waren :o

Wellus :o Kwestie van goed stevig en stabiel staan.

lekker bezig toch, ff beetje vet verbranden en hoppa summerproof

inderdaad, hoop nu toch wel de 12% te halen eind feb. Lekker aan de koolvis enzo. Maart en April cleanbulk voor nog beetje massa en dan weer cutten.
 
Jouw log is schrikwekkend, als ik hier kom kijken zie ik tijdens het naar beneden scrollen steeds Xyzyx :angstig: en dan denk ik dat hij terug is :(
 
Jouw log is schrikwekkend, als ik hier kom kijken zie ik tijdens het naar beneden scrollen steeds Xyzyx :angstig: en dan denk ik dat hij terug is :(

Je mist hem?
 
Back
Naar boven