Ik heb het één keer gehad, toen ik 18 jaar was of zo. Ik was wakker, maar ook niet, was verlamd en kon mijn ogen maar half openen. Ik zag lichtflitsen en in de verte een gedaante. Ik herinner me niet meer of het een heks was (want ik was als de dood voor heksen toen ik klein was).
In inderdaad, dit bestaat als sinds duizenden jaren en elke religie hangt er wel één of andere bovennatuurlijke verklaring aan; Maar er is niks bovennatuurlijk aan/
http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis
leep paralysis is a phenomenon in which people, either when falling asleep or wakening, temporarily experience an inability to move. It is a transition state between wakefulness and rest characterized by complete muscle atonia (muscle weakness). It can occur at sleep onset or upon awakening, and it is often associated with terrifying visions, such as an intruder in the room, to which one is unable to react due to paralysis. It is believed to be a result of disrupted REM sleep, which is normally characterized by complete muscle atonia that prevents individuals from acting out their dreams.
---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------
Ik heb al heel wat mensen horen zeggen dat ze dit kunnen maar ik geloof er maar weinig van.