- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, wat hij bedoeld is lucid dreaming. Zo blijf je half wakker en kan je de gekste dingen zien, niet dat het echt slim is om te doen.

heb 1x slaapverlamming gehad, zag ineens een hond naast me bed staan en die hapte telkens naar mijn gezicht. ik hoorde verder nog een vrouwlijke stem die steeds riep "pak m".
probeerde de hond weg te schoppen maar kon me niet bewegen, ook als ik wou roepen kwam er niet eens een geluid uit
heb toen me ogen dicht geknepen en hoopte maar dat t snel over zou gaan. heb de rest vd nacht toen niet meer kunnen slapen
Of te wel je bent bang voor honden?
---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------
Tfoe a bezem.
heb het er is overgehad met men moeder (ze was vroeger veel bezig met "paranormale" dingen) en ze zei dat de persoon die je voelt ademen achter je eigelijk jezelf is omdat je gedeeltelijk uit je lichaam bent
Maar in mij geval was het een grote en kwaadaardige n*ger. dat is precies het tegenovergestelde van mezelf..heb het er is overgehad met men moeder (ze was vroeger veel bezig met "paranormale" dingen) en ze zei dat de persoon die je voelt ademen achter je eigelijk jezelf is omdat je gedeeltelijk uit je lichaam bent
Maar in mij geval was het een grote en kwaadaardige n*ger. dat is precies het tegenovergestelde van mezelf..

Zeker weten dat het geen schaduw ofzo was?
Me moeder schijnt best vaak slaapverlammingen mee te maken. Ze praten zelfs tegen haar zegt ze en zei zegt ''laat me met rust en donder op''![]()
Nee, geen schaduw, ik weet zelf de details van z'n gezicht te herinneren
Voor de verandering een serieus topic
Ongeveer een halfjaar geleden had ik dit voor het eerst ( en tot nu toe laatst) meegemaakt.
Ik lag in bed en werd vroeg in de ochtend wakker omdat ik een 'aanwezigheid' voelde in de kamer. Ik lag om mijn linkerzij maar kon mij niet bewegen. Naar mijn gevoel kwam er een grote (en kwaadaardige) n*ger achter mij in bed liggen. Ik kon hem niet zien, enkel voelen. Een paniek gevoel begon zich in mij meester te maken.
Ik had een mes onder mijn kussen liggen, maar kon deze niet pakken, omdat ik totaal verlamd was. Omdat de gedaante achter mij lag, had ik het gevoel dat ik iedere moment de pijp uit kan gaan.
Na 10-30 seconderen (was het gevoel van tijd kwijt), kon ik mij eindelijk bewegen. Ik draaide mij in een fractie van een seconde om, door eerst om mijn buik te liggen, mijn mes te pakken en richting de gedaante te draaien. Uiteraard was er niks behalve de muur...
Omdat ik dit fenomeen eerder in een documentaire ben tegengekomen, wist ik wat het was en was ik het daarna zo goed als vergeten.
Vandaag had ik mij toevallig verder in verdiept, en dacht ik dit even te posten, in de hoop ervaringen van anere leden te horen.
Hebben jullie dit, of iets soortgelijks meegemaakt?
Het is bewezen dat Sleep paralyze je grootste angst opwekt.
Blijkbaar is jouw grootste angst een n*ger van 2m+.

Nee, het was geen bb'er. Gewoon een kast van een vent. En oh ja, ik noem hem wel n*ger, maar hij was niet echt heel donker. qua kleur komt hij wel overeen met die foto. Verder had hij een langwerpige gezicht, was hij kolossaal en niet spraakzaam. Volgens mij droeg hij een blauw T-shirt, maar ik weet het niet meer zeker (dat laatste kan ik onbewust erbij verzonnen hebben)MWah, dat lijkt me sterk. Ik zit niet aan de drugs, daarnaast was ik volgens mij echt wakker. (mijn ogen waren open (denk ik)Zit je vaker aan de paddo's?
Nachtmerries kunnen overigens ook extreem echt lijken. Denk dat dat het geweest is, anders GGZ bellen Tel.: (033) 460 89 00
---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:31 ----------

Leg een paar vacatures achter je in bed, komt die n*ger vast niet meer.