Fitness Seller

sleeping paralyze (slaapverlamming)

heb 1x slaapverlamming gehad, zag ineens een hond naast me bed staan en die hapte telkens naar mijn gezicht. ik hoorde verder nog een vrouwlijke stem die steeds riep "pak m".

probeerde de hond weg te schoppen maar kon me niet bewegen, ook als ik wou roepen kwam er niet eens een geluid uit:(

heb toen me ogen dicht geknepen en hoopte maar dat t snel over zou gaan. heb de rest vd nacht toen niet meer kunnen slapen

Heb et eens gehad toen ik een jaar of 12 was een paar weken ervoor was mijn hond gestorven en had er nooit echt stil bij gestaan tot ik opeens alle verdriet in een keer aankreeg en die middag inslaapgevallen was op de zetel werd ik 'half' wakker en voelde en hoorde een hond hijgen en ik voelde me rusting in plaats van angstig toen

heb 1x slaapverlamming gehad, zag ineens een hond naast me bed staan en die hapte telkens naar mijn gezicht. ik hoorde verder nog een vrouwlijke stem die steeds riep "pak m".

probeerde de hond weg te schoppen maar kon me niet bewegen, ook als ik wou roepen kwam er niet eens een geluid uit:(

heb toen me ogen dicht geknepen en hoopte maar dat t snel over zou gaan. heb de rest vd nacht toen niet meer kunnen slapen

Of te wel je bent bang voor honden?

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

nee dat bedoel ik ook niet bezem.

Tfoe a bezem.

Of te wel je bent bang voor honden?

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Tfoe a bezem.

nee heb totaal geen angst voor honden, hebben er vroeger zelf altijd 2 gehad

heb het er is overgehad met men moeder (ze was vroeger veel bezig met "paranormale" dingen) en ze zei dat de persoon die je voelt ademen achter je eigelijk jezelf is omdat je gedeeltelijk uit je lichaam bent

heb het er is overgehad met men moeder (ze was vroeger veel bezig met "paranormale" dingen) en ze zei dat de persoon die je voelt ademen achter je eigelijk jezelf is omdat je gedeeltelijk uit je lichaam bent

klinkt best logisch eigenlijk, ik stap ook altijd uit mijn lichaam en ga dan achter mezelf staan hijgen omdat ik zo handsome ben

• Topic Starter Topic Starter
Maar in mij geval was het een grote en kwaadaardige n*ger. dat is precies het tegenovergestelde van mezelf..

Maar in mij geval was het een grote en kwaadaardige n*ger. dat is precies het tegenovergestelde van mezelf..

Zeker weten dat het geen schaduw ofzo was?

Me moeder schijnt best vaak slaapverlammingen mee te maken. Ze praten zelfs tegen haar zegt ze en zei zegt ''laat me met rust en donder op'' :roflol:

als je onze vader zou bidden zou t direkt weg gaan :P

Zeker weten dat het geen schaduw ofzo was?

Me moeder schijnt best vaak slaapverlammingen mee te maken. Ze praten zelfs tegen haar zegt ze en zei zegt ''laat me met rust en donder op'' :roflol:

Nee, geen schaduw, ik weet zelf de details van z'n gezicht te herinneren

Nee, geen schaduw, ik weet zelf de details van z'n gezicht te herinneren

k4.jpg

deze?

Dat is geen n*ger...................

Voor de verandering een serieus topic;)

Ongeveer een halfjaar geleden had ik dit voor het eerst ( en tot nu toe laatst) meegemaakt.

Ik lag in bed en werd vroeg in de ochtend wakker omdat ik een 'aanwezigheid' voelde in de kamer. Ik lag om mijn linkerzij maar kon mij niet bewegen. Naar mijn gevoel kwam er een grote (en kwaadaardige) n*ger achter mij in bed liggen. Ik kon hem niet zien, enkel voelen. Een paniek gevoel begon zich in mij meester te maken.
Ik had een mes onder mijn kussen liggen, maar kon deze niet pakken, omdat ik totaal verlamd was. Omdat de gedaante achter mij lag, had ik het gevoel dat ik iedere moment de pijp uit kan gaan.
Na 10-30 seconderen (was het gevoel van tijd kwijt), kon ik mij eindelijk bewegen. Ik draaide mij in een fractie van een seconde om, door eerst om mijn buik te liggen, mijn mes te pakken en richting de gedaante te draaien. Uiteraard was er niks behalve de muur...

Omdat ik dit fenomeen eerder in een documentaire ben tegengekomen, wist ik wat het was en was ik het daarna zo goed als vergeten.
Vandaag had ik mij toevallig verder in verdiept, en dacht ik dit even te posten, in de hoop ervaringen van anere leden te horen.

Hebben jullie dit, of iets soortgelijks meegemaakt?

Zit je vaker aan de paddo's?

Nachtmerries kunnen overigens ook extreem echt lijken. Denk dat dat het geweest is, anders GGZ bellen Tel.: (033) 460 89 00

---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:31 ----------

Het is bewezen dat Sleep paralyze je grootste angst opwekt.

Blijkbaar is jouw grootste angst een n*ger van 2m+.

Ja, maar dan wel bij hem in bed he:roflol:

---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:38 ----------

Zit me net te bedenken dat ik zelf wel eens een rare ervaring gehad heb. Ik droomde dat er een atoombom op het Haarlemstadion gegooid werd toen ik vanaf 11hoog uit het raam keek. Toen die paddenstoel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tevoorschijn kwam schrok ik wakker en toen ik opstond zag ik van alles om me heen zweven. Leken wel spoken enzo. Was echt super vaag. Maar ja, een paar uur daarvoor zat ik aan de space-cake... Is al enkele jaren geleden, maar echt waar.

:roflol: Nee, het was geen bb'er. Gewoon een kast van een vent. En oh ja, ik noem hem wel n*ger, maar hij was niet echt heel donker. qua kleur komt hij wel overeen met die foto. Verder had hij een langwerpige gezicht, was hij kolossaal en niet spraakzaam. Volgens mij droeg hij een blauw T-shirt, maar ik weet het niet meer zeker (dat laatste kan ik onbewust erbij verzonnen hebben)

---------- Toegevoegd om 01:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------

Zit je vaker aan de paddo's?

Nachtmerries kunnen overigens ook extreem echt lijken. Denk dat dat het geweest is, anders GGZ bellen Tel.: (033) 460 89 00

---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:31 ----------
MWah, dat lijkt me sterk. Ik zit niet aan de drugs, daarnaast was ik volgens mij echt wakker. (mijn ogen waren open (denk ik)
Want zodra ik de controle over mijzelf had, kon ik mijn mes pakken. Als het een nachtmerrie was geweest, dan was ik te versuft om dat te doen. (denk ik)
Als ik de GGZ ga bellen, dan is het om te vragen of ze werk voor me hebben ;)

Bij mij komt het en gaat het. Zo heb ik er maanden geen last van en zo komt het meerdere keren per week voor, soms zelfs meerdere keren per nacht. Met name een periode van onvoldoende (nacht)rust i.c.m. slapen op mijn rug zijn triggerpoints en het lijkt vlak na het inslapen te gebeuren. De eerste keer dat het me overkwam dacht ik dat ik doodging of zo, maar gelukkig weet ik inmiddels precies wanneer het weer eens zover is en kan ik er redelijk makkelijk uit komen door heel snel te knipperen met mijn ogen. Wanneer ik structuur in mijn slaapritme heb, heb ik er amper tot nooit last van.

Eén keer heb ik rondgekeken in de kamer, toen stond er voor de deur iets naar me te kijken. Het had een menselijke vorm, was helemaal zwart (geen n*ger though) en leek wat blurry. Komt in de buurt van wat ik toevallig ook eens in deze scene van The Sopranos zag (close-up vanaf 1:35):

http://www.youtube.com/watch?v=9PezUp_3KQ0

Ik heb me voorgenomen om helemaal niet meer rond te kijken, want ik hoef niet te weten wat voor freakshow zich 's nachts in mijn kamer bevindt, ook al is het slechts een droom. Maar al met al is het wel een interessante sensatie.

Terug
Naar boven