AndroidHealthClinic

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja vindt ik ook als iedereen er over uit is dat de broekjes gewoon in het nadeel zijn op elk gebied in de gym.

yeah maar herhaal het nog eens
we zijn allemaal sportbro elk met zijn doelstelling om een gespierd lichaam te bekomen of te behouden dus laat ons de leuze "NEVER SURRENDER" respecteren en trainen trainen trainen en nog eens trainen
JONG EN OUD SAMEN
OK FELLOWS
BASTA BASTA BASTA BASTA :mad::mad::mad:

ben er niet mee eens.

ik plijt voor een leeftijdsgrens....boven de 40 traint gewoon in een soos ofzo met zo'n power rack waar je 1001 oefeningen op kan doen.

En de jonge Goden blijven keihard trainen in de gyms....de gyms die ervoor zijn gemaakt!

ben er niet mee eens.

ik plijt voor een leeftijdsgrens....boven de 40 traint gewoon in een soos ofzo met zo'n power rack waar je 1001 oefeningen op kan doen.

En de jonge Goden blijven keihard trainen in de gyms....de gyms die ervoor zijn gemaakt!

leer eerst schrijven goze "plijt" is niet zo geschreven man maar pleit:mad:
en geef dan commentaar JONGE GOD laat me niet lachen:whip::whip:

Eg niet no surender, heeft me een nep gele kaart opgeleverd deze topic de zweep erover!!! Ik wil genade horen!!!! sorry moest er nog ff uit.........

leer eerst schrijven goze "plijt" is niet zo geschreven man maar pleit:mad:
en geef dan commentaar JONGE GOD laat me niet lachen:whip::whip:

Whahahaa, pak me maar op mn grammatica ''goze''???, want meer dan dan zal je niet lukken.

Ik zal je niet laten lachen nee:(

De man weet van geen ophouden........

Het wordt BORINGGGGGGGGGGG

whahahaa, pak me maar op mn grammatica ''goze''???, want meer dan dan zal je niet lukken.

Ik zal je niet laten lachen nee:(

is tenminste juist geschreven man gozer maar door de electronica kan het soms falen a**hole:d

EN NU BASTA DIT FORUM IS VOOR ALLE LEEFTIJDEN MAN

Mag dit wel zo'n afzeik topic?

ben er niet mee eens.

wel vreemd dat deze 40+ nog nooit iemand anders in zijn gym zien deadliften dan zichzelf in de spiegel.
en ik kan je vertellen dat er heus wel genoeg jongeren trainen..ze zijn alleen bang om de basis oefeningen zoals deadliften en squatten te doen.
nee hoor, het gros doet biceps en borst, en dan heb je het wel gehad.
en waar blijft dat filmpje met die monster bicep curls?

Laatst bewerkt:
51 jaar en het leven zo serieus nemen.

My god zeg, gaat het goed met je?:D

moet ik misschien op 51 jaar reeds als een oude rakker in een rolstoel zitten man kijk naar Alain Delon en andere
die zien er ook nog goed uit
op 51 jaar ben je nog niet uitgeteld "for sure man"
knoop dit goed in je oren:mad:

Ik wil het filmpje zien van Ying die zn blikje cola opent!

moet ik misschien op 51 jaar reeds als een oude rakker in een rolstoel zitten man kijk naar Alain Delon en andere
die zien er ook nog goed uit
op 51 jaar ben je nog niet uitgeteld "for sure man"
knoop dit goed in je oren:mad:

Ok meneer!

Wat heb je met kriel uitgespookt? Of is die jonge beer een rondje rennen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven