AndroidHealthClinic

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor het compliment, maar mn ''sluit dit waardeloze topic'' knopje is kapot....of BigT heeft m uitgezet, dat kan ook!!

Spotten met een dergelijke handicap is zoooooooo slecht!!! Like it!!

I said STOP IT AND LOCK IT PLEASE dus NO COMMENT - GEEN COMMENTAAR MEER VAN NIEMAND OK OK OK
EINVERSTANDEN ????:D

:roflol:Lukie.... Oh brother...

de oplossing

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Holy crap !!!

Alle 40+ reply-ers van de afgelopen 3 pagina's op 1 foto!!!

die gekleurde gewichtjes zien er toch wel leuk uit he?
en gratis flesje drinken erbij.. :D

Als ze maar niet ineens gaan zitten, er ligt een bal op die stoel nm.
Dan vallen ze....pffff gevaarlijk voor die lui man!!

Tieners zijn net zo erg als ouwe zakken in de gym. Alleen wij eind-20-begin-dertigers zijn de übermenschen van de gym ;)
jeezes als k me niet vergis was ook jij ook jong.
Ik ben nu begonnen in september en omg ik zou nooit willen stoppen. Inde gym kom je dan gasten van 25 tegen die daar met gewichtjes van 5 kilo als een helicopter staan te zwaaien.??? Srry maar die zijn even erg en daar sta ik toch ook niet om te zagen...:mad:
Zolang de motivatie en het doorzettingsvermogen maar groot is is iedereen toch gelijk...
zo dat is er ook weer uit:D

Je bent gewoon jaloers dat wij er stoeltjes bij hebben.

Nee hoor, wij hebben tig bankjes die je in alle standen kunnen zetten.

Kom eens langs....liefst een keer s'morgens want ik wil niet met een ouwe gezien worden in de namiddag of avond.

Nee hoor, wij hebben tig bankjes die je in alle standen kunnen zetten.

Kom eens langs....liefst een keer s'morgens want ik wil niet met een ouwe gezien worden in de namiddag of avond.
Zal wel moeten uitleggen hoe die bankjes werken, mag je ook gewoon vragen hoor.

Ok Ying, nog een keertje dan, want dit is een grote mannen wapen en niet zo'n zielig 44-je. Vijf van die plastic proppen van twee centimeter doorsnede onderin, met die grote loden kop naar voren, die noemen we Brenneke's. Hendel naar achteren, laat een patroon in de kamer vallen, druk op de knop zodat het geheel naar voren ramt en je kunt vijf man lanceren, alleen maar die mannen aanwijzen en die trekker overhalen, de rest gaat vanzelf. Wie eerst? :shoot:

Damn I like the topic=====go on
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

LAAT HET ER MAAR ALLEMAAL UIT...he :D he

Oh god Ying, niet zo snel, ik zie nu alleen nog maar rokende gympies staan waar net een puistige knaap stond met BM op z'n schouder getattoeerd...

Ik ruik verbande olie, maar geen wapenolie, dat is, dat is... ik weet het weer! Test-E!!! :D

Tieners zijn net zo erg als ouwe zakken in de gym. Alleen wij eind-20-begin-dertigers zijn de übermenschen van de gym ;)

jeezes als k me niet vergis was ook jij ook jong.
Ik ben nu begonnen in september en omg ik zou nooit willen stoppen. Inde gym kom je dan gasten van 25 tegen die daar met gewichtjes van 5 kilo als een helicopter staan te zwaaien.??? Srry maar die zijn even erg en daar sta ik toch ook niet om te zagen...:mad:
Zolang de motivatie en het doorzettingsvermogen maar groot is is iedereen toch gelijk...
zo dat is er ook weer uit:D

@ BigMaus...you see...kijk, dit is hoe een 15 jarige tegen een eind 20 begin dertiger aankijkt..
dus open je oogjes maar en kom tot het besef dat je oud aan het worden bent :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven