XXL Nutrition

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
DE HAAT!!!

En ookal ben ik pas 19, ik erger me zowieso aan de mensen die alleen naar de damens komen kijken.

Inderdaad. Lopen bij mij in de gym ook zo een paar figuren rond: babbelen, naar de wijven kijken en aan hun ballen krabben, meer komen ze niet doen.:headbang:

Kan ie weer ik ben er klaar voor!:D

Beetje respect voor jongeren, we zijn de toekomst.

Heb meer hekel aan die 40+'s die denken dat ze alles beter weten, maar geen fysiek hebben die dat beaamt.

jalousy is a b*ch.

Al die oudjes in mn gym kijken raar als je rode kop hebt omdat je net gebankdrukt of wat dan ook hebt..... die oudjes weten niet wat trainen is :D :o

Al die oudjes in mn gym kijken raar als je rode kop hebt omdat je net gebankdrukt of wat dan ook hebt..... die oudjes weten niet wat trainen is :D :o

Nee hoor. Die kijken gewoon raar omdat ze het onverantwoord vinden dat iemand zijn kleine snotaap met een barbell (gelukkig zonder gewichten aan) midden in de gym heeft achtergelaten.

Nee hoor. Die kijken gewoon raar omdat ze het onverantwoord vinden dat iemand zijn kleine snotaap met een barbell (gelukkig zonder gewichten aan) midden in de gym heeft achtergelaten.

Maar die kleine snotaap bankdrukt en squat en deadlift wel meer dan die oudjes in mn gym

Omdat die oudjes daar niet aan doen, anders zouden ze me dik beaten :o:mad::o

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je nu precies met smerige ? Volgens mij zijn dat nog altijd mensen die zich niet douchen .

Hebbe jullie er ook zo,n hekel aan ben je lekker met je 40+ lijf aant traine lope er een paar van die vieze jonge vrouwlijkkijkende 16+"manne".......RRRRRRRRRRRRRRRRR

Staan ze zo dom te kijken als je je setje doet,en dan weet je niet of zo homo zijn natuurlijk

Dalek zien ze je als lust opject.........

En je mag ze natuurlijk niet weer niet mishandelen

bah bah bah bah;)

wat ik eerlijk gezeg erger vínd, zijn ouder mannen die de hele tijd naakt in de kleedkamers rond rennen, rustig in hun naakie haartjes fönen evtl nog tandjes poetsen enzo.. bah:kots: . en dat doen ze bijna allemaal .. :gay: super irritant

wat ik eerlijk gezeg erger vínd, zijn ouder mannen die de hele tijd naakt in de kleedkamers rond rennen, rustig in hun naakie haartjes fönen enzo.. bah ???.. en dat doen ze bijna allemaal .. :gay:

+1, ik doe altijd vet moeilijk onderbroek nog aan + handoek om me heen, en dun rennen in hun nakie de hele kleedkamer door :mad:

wat ik eerlijk gezeg erger vínd, zijn ouder mannen die de hele tijd naakt in de kleedkamers rond rennen, rustig in hun naakie haartjes fönen enzo.. bah ???.. en dat doen ze bijna allemaal .. :gay:

hetzelfde hier

Staat de kleedkamer vol met volk, zijn alle douches bezet...
Kleden ze zich helemaal naakt en staat ze daar wat in hun blote te wachten tussen al het volk tot er een douche beschikbaar is.
Ik snap wel dat je wilt laten tonen van kijk ik schaam me niet voor men kleine pikkie, maar het is wreed ambetant voor de anderen !

hetzelfde hier

Staat de kleedkamer vol met volk, zijn alle douches bezet...
Kleden ze zich helemaal naakt en staat ze daar wat in hun blote te wachten tussen al het volk tot er een douche beschikbaar is.
Ik snap wel dat je wilt laten tonen van kijk ik schaam me niet voor men kleine pikkie, maar het is wreed ambetant voor de anderen !

Hoe doe je dat? Belgen en hun taaltje:D

Hoe doe je dat? Belgen en hun taaltje:D

gewoon je kleren uitdoen tot je naakt staat.

Moet je maar eens strip in youtube intikken, genoeg voorbeeldtjes :D

Al een geluk dat ze het niet op zulke manier doen.

edit : ja klopt helemaal niet echt nee, ligt niet aan belgen is gewoon wie ik ben :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven