XXL Nutrition

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je heb aankleden, en uitkleden :P. Maar even een reactie op een paar posts boven me. In wat voor gym train jij als ze daar hun tanden gaan poetsen..

wat ik eerlijk gezeg erger vínd, zijn ouder mannen die de hele tijd naakt in de kleedkamers rond rennen, rustig in hun naakie haartjes fönen evtl nog tandjes poetsen enzo.. bah:kots: . en dat doen ze bijna allemaal .. :gay: super irritant

haha! bij mij ook: komen er van die spinhomo's binnen die dan zich helemaal uit gaan kleden om vervolgens in hun blote reet in zo'n glimbroekie te stappen:grumble: zat er laatst ook rustig 1 in zn blote gat ff ze teennagels af te schuren! man o man wat een goorbakken leven er toch op de wereld:p

haha! bij mij ook: komen er van die spinhomo's binnen die dan zich helemaal uit gaan kleden om vervolgens in hun blote reet in zo'n glimbroekie te stappen:grumble: zat er laatst ook rustig 1 in zn blote gat ff ze teennagels af te schuren! man o man wat een goorbakken leven er toch op de wereld:p

:roflol:

En ik maar denken dat dit fenomeen, alleen bij mij in de gym zat! :roflol:

Ik erger me nog het meest aan types die zich na een spinningsessie "ongeveer" uitkleden waar ze zich bij het binnenkomen bevonden en alles gewoon laten vallen, zodat het vervolgens lekker in de weg ligt voor anderen om te ontwijken...:rolleyes:

Ik erger me nog het meest aan types die zich na een spinningsessie "ongeveer" uitkleden waar ze zich bij het binnenkomen bevonden en alles gewoon laten vallen, zodat het vervolgens lekker in de weg ligt voor anderen om te ontwijken...:rolleyes:

Aoja...inderdaad...behoorlijk focked-op.

Zeker als je dan op een bankje zit en ze op 10 cm afstand midden in je gezicht komen bukken...zich daarna omdraaien en ongeneerd hun klokjes af gaan staan drogen.

Je een beetje wegdraaien of even hurken schijnt te veel moeite te zijn. Interactief schijnt ook in de kleedkamer een nieuwe hype te worden.

Ik heb niet zo een last van jonge mensen. Op de tijd stippen dat ik train lopen er voornamelijk bejaarden rond :kots:

die bejaarden (45+) in mijn sportschool houden vooral de cardioapparaten bezet

en anders andere apparaten, maar losse dumbbells en barbells gebruiken ze gelukkig niet :D net wel een opaatje zien benchen, drukte nog best wat weg

...wacht maar tot je ze in de douche ziet :o

:kots:

p.s.

Little Britain Rules!

Laatst bewerkt:
Of ze moeten op andere dagen trainen, Beetje onlogisch!

en anders andere apparaten, maar losse dumbbells en barbells gebruiken ze gelukkig niet :D net wel een opaatje zien benchen, drukte nog best wat weg
:mad::mad::mad:

Ze zijn idd erg lastig....alles boven de 45 zou gewoon thuis moeten blijven.
Altijd klagen, breken makkelijk wat en ze kijken zo stom met open mond.
Beetje zoals bejaarden kijken als ze moeten inparkeren.

edit: Yang is GEEN uitzondering!!

Ze zijn idd erg lastig....alles boven de 45 zou gewoon thuis moeten blijven.
Altijd klagen, breken makkelijk wat en ze kijken zo stom met open mond.
Beetje zoals bejaarden kijken als ze moeten inparkeren.
Sjit ik zit al 2 dagen je uit de tent te lokken met dit geweldige topic maar je geeft geen asem, dat geeft wel aan hoe traag van begrip jullie ectos zijn. Maar goed ik wou net afsluiten, maar nu jij zeg maar de jongere zwakke generatie toch reageerd blijf ik nog ff.

Sjit ik zit al 2 dagen je uit de tent te lokken met dit geweldige topic maar je geeft geen asem, dat geeft wel aan hoe traag van begrip jullie ectos zijn. Maar goed ik wou net afsluiten, maar nu jij zeg maar de jongere zwakke generatie toch reageerd blijf ik nog ff.

Ik zag dit oude topic al dagen staan man.

Ik wou alleen even kijken hoe er gereageert werd.
Veel jonge goden zijn het met me eens gelukkig.
Fossielen horen niet in de gym, anders word het een hangplek voor dat tuig.
Gewoon thuis laten klooien met zo'n elastiek ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven