BramHoogkamer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
...ik heb altijd een reserve in mijn rollator liggen!
Oh zo,n bejaarderaket?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...ik heb altijd een reserve in mijn rollator liggen!
?Ontopic blijven AUB!
Als reminder: Het gaat er dus om hoe we die smerige oude mensen de gym uit krijgen!
) 
Old people; Who doesn't know about them. They are trying to bodybuild but they fail. Young people are the future, old people aren't. As a tribute to young people, we offer this news.
Also old people think they are 'better' than young people.
Meaning, they are very selfcentered.
Old people also wake up at 5 AM, and go to sleep at 7 PM.
Je doet ook niet echt je best!Moet jou toch wel hele berg karma gegeven hebben hoor??
Gaat nog steeds niet?

Je bent een verraaier en een overloper, foute...Goed punt BM (ik ben net aangekomen)
Ze stinken, ze zijn lui en praten veelste veel, ook in de gym![]()

Voel je eens aangesproken![]()
Breaking News:
Bron: DIEGVS.
Je doet ook niet echt je best!
Kusje dan maar weer?
Kusje dan maar weer?
Dan kom je weer goed weg![]()
Je bent een verraaier en een overloper, foute...
Er staat nu een slechte aantekening achter je naam!
Met jou praat ik al helemaal niet meer :shut:
Zonder eten naar bed!Ha dat joch eet al helemaal niks en zijn bed is een plaatsje tussen de luxaflexen.

Wil ik niet

Hmm, ben jij er zo eentjeach Jerneyik kan ook weer aardig zijn doen, maar tsja ik ben net pas aangekomen en ben gewend om direkt mijn plaatsje in een thread aftedwingen door gemeen elleboog werk sinds dat ik op het dbb post....
![]()

uhu die mannekes van 16 jaar, niet te doen niet te doen, meer aan't smsen en telefoneren dan te trainen
Zo is het dat slap lullen en kwijlen doen ze maar op de kinderdiscodat vind ik ook weet niet of ze 16 zijn trouwens, maar met 3 man trainen enzo en toestellen de hele tijd bezet houden, schiet ook niet op.