MuscleMeat

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn!

Jerney het is uit. Ik wil niet meer met je praten... :mad:

(zo doe jij ook...kinderachtig he?:D)

dat vind ik ook weet niet of ze 16 zijn trouwens, maar met 3 man trainen enzo en toestellen de hele tijd bezet houden, schiet ook niet op.

Goed zo cecile!
Ik weet precies wat je bedoeld!
Passen ze ook nog eens niet op die apparaten omdat ze nog niet groot genoeg zijn:rolleyes::D

• Topic Starter Topic Starter
Goed punt BM (ik ben net aangekomen :D)

Ze stinken, ze zijn lui en praten veelste veel, ook in de gym :D

Hebben die jonkies nog niet door dat wij dat expres doen om ze weg te jagen bij onze gewichten.
Eigenlijk hoeven wij dat niet eens te doen ze kunnen meestal toch niet zwaarder dan 10kg op tillen.

Hebben die jonkies nog niet door dat wij dat expres doen om ze weg te jagen bij onze gewichten.
Eigenlijk hoeven wij dat niet eens te doen ze kunnen meestal toch niet zwaarder dan 10kg op tillen.

ah joh...ze zijn doorgaans al moe als je het woord SPORTEN zeg:D

hmmm...nu je het zegt komt er inderdaad wel altijd zo'n oudje bij me staan gezellig kletsen als ik net bezig ben met aan m'n 4de of 5de setje :D

kan alleen niet geloven daarna dat ik plaats heb moeten maken voor iemand die geeneens de helft van mijn 70 kilo setjes drukt :mad:

allez zeg laat die arme jongen met rust... laten we weer als mannen onder elkaar bashen...mag het jonkie ertussen door vliegen met "grappige" opmerkingen :p

Op de een of andere manier ben ik altijd aan het eten als ik in dit topic zit...

vandaag op het menu:

rijst met wokgroenten, rundvlees en 2 eieren, met een beetje fishsauce en soja sauce :p

rundvlees is mislukt...lijt net of ik een kauwgom aan het kauwen ben ...

:roflol: in werkelijkheid ben ik 18 :D.

Eigenlijk 13

Op de een of andere manier ben ik altijd aan het eten als ik in dit topic zit...

vandaag op het menu:

rijst met wokgroenten, rundvlees en 2 eieren, met een beetje fishsauce en soja sauce :p

rundvlees is mislukt...lijt net of ik een kauwgom aan het kauwen ben ...

lol:roflol:

heb je je vlees of te lang op staan of te kort...

:laugh:

...anaal inbrengen...

@
Ik heb hem toch wel lang laten zitten in de wok nu je het zegt :o

nou ja.. volgende keer beter met de rundvlees ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven