sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
9.1 op het rapport. Why?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh nee toch, heb je z'n pols al gemeten?Nee nou je het zegt! Maar aan de andere kant doet ie ook nooit een poep ik hoef hem eigenlijk alleen maar af te stoffen. Zou die dood zijn?
Ik geil op jouw engels

ik hoop dat een van yin z'n dochter engels kan spreken

, of wil je toch liever een rolator
Fietsen? wat moet ik nou met fietsen heb je geen guns dope goud of slaven?(Wel alles lezen heh)
Dus, hoeveel fietsen wil je dan??![]()

Fietsen? wat moet ik nou met fietsen heb je geen guns dope goud of slaven?![]()
.Fietsen? wat moet ik nou met fietsen heb je geen guns dope goud of slaven?![]()

i'v got the best shit in touwn( aan sniperx om mijn spelfouten te verbeteren)
trouwens ik moet 9 april voorkomen![]()
Waarom dan? zeker potlootventeni'v got the best shit in touwn( aan sniperx om mijn spelfouten te verbeteren)
trouwens ik moet 9 april voorkomen![]()

scherp jonge!!

****ing ohra zorgverzekering naait mij anaal,oraal en vaginaal.

****ing ohra zorgverzekering naait mij anaal,oraal en vaginaal.
Ik heb nog nooit betaald en ze verhogen steeds de bedrag. vandaag kwam er een postbode naar mij toe, en gaf me een brief waarom staat dat ik gedagvaardig ben (of zoiets).![]()
Je weet toch wel dat je rekeningen moet betalen! In natura doen ze niet allemaal hoor dus met je kontje draaien bij de postbode helpt ook niet uh njet.****ing ohra zorgverzekering naait mij anaal,oraal en vaginaal.
Ik heb nog nooit betaald en ze verhogen steeds de bedrag. vandaag kwam er een postbode naar mij toe, en gaf me een brief waarom staat dat ik gedagvaardig ben (of zoiets).![]()
Je weet toch wel dat je rekeningen moet betalen! In natura doen ze niet allemaal hoor dus met je kontje draaien bij de postbode helpt ook niet uh njet.
jammer
sniperx,
your good man, but not as good as my
verbeter effe, wil je![]()
Geef effe de naam van jou school, dan stap ik af op jou engelse docent, en zorg er voor dat je een 10 krijgt.