AndroidHealthClinic

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
We laten jullie ff op krachten komen neem nog een danoontje en een spekkie met ranja dan komen we je straks halen:D

wat is ranja???

ga straks nog spijt krijgen als men schouder genezen is en ik terug kan gaan trainen, moet ik dit topic missen :p

wat is ranja???
Wat is ranja? je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat ranja is! ga je schamen, onee daar heb je haar voor.

ga straks nog spijt krijgen als men schouder genezen is en ik terug kan gaan trainen, moet ik dit topic missen :p

Is het vanavond niet Bingo avond?
Nee morgen avond je hebt de agenda toch wel ontvangen? vanavond is het dammen en stoelendans samen met huize rust roest.:D

Nee morgen avond je hebt de agenda toch wel ontvangen? vanavond is het dammen en stoelendans samen met huize rust roest.:D
Ach ja natuurlijk hoe kon ik het ook vergeten, nu we het toch over stoelendans hebben, hoe gaat het met je nieuwe rollator?

ben der weer!
hee yin, wat zo je der van vinden als je een marokkaanse schoonzoon krijgt?:D

Ach ja natuurlijk hoe kon ik het ook vergeten, nu we het toch over stoelendans hebben, hoe gaat het met je nieuwe rollator?
Ik heb hem gepimpt man er zit nou zo'n oranje vlaggetje op en een karretje voor mijn blindegeleide hond als het zicht wat slechter word.

ben der weer!
hee yin, wat zo je der van vinden als je een marokkaanse schoonzoon krijgt?:D
Dat ligt er aan hoeveel kamelen je geeft:D

Klinkt bruut ouwe, heb je er ook tom tom opzitten?
Ja maar die zit weer in dat karretje want 9 van de tien keer zijn de batarijen van mijn gehoorapp leeg en hoor ik het niet dus van daar dat die hond het bediend. Wel slimme hond he:D

:woot:, SniperX meldt zich aan..

Had jerney ook niet zo'n hond?
Weet ik niet ze heeft het wel eens over een hond maar of die 4 poten heeft weet ik niet. Die hond van mij is wel stil hmmm zou dat komen door dat labeltje op zijn buik er staat made in china op ze hebben het gewoon vastgenaaid pokke chinezen doet toch pijn:eek:

Weet ik niet ze heeft het wel eens over een hond maar of die 4 poten heeft weet ik niet. Die hond van mij is wel stil hmmm zou dat komen door dat labeltje op zijn buik er staat made in china op ze hebben het gewoon vastgenaaid pokke chinezen doet toch pijn:eek:
Schorriemorrie, eet ie nog wel braaf z'n brokjes op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven