MuscleMeat

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja he?!

huh?

vind ik ook hoor!

Ja die rob het zou verboden moeten worden, ze laten ook iedereen toe op het forum. Als hij online is ruik ik meteen kabiri bakbak food:p

Hallo.... oudjes.... :(

eens moet je me toch es uitleggen Sniper wat je tussen volwassen mensen moet? Ik bedoel, je hebt niks in te brengen en de meeste hot items voor jou op jou leeftijd zijn even interessant als de vieze was van een week lang in de gym staan buffelen. Dus leg eens uit snipertje roze water ...

effe weer een update over het eten:

Binnen 5 minuutjes lever met naaldboontjes... :meal:

Hi snipert kom je weer rellen?

:( Ben ik weer niet welkom! :S

Goh wat gaat dit toch een vreselijk bash topicje worden..hier moet ik m'n vinger reflexen voor gaan opwarmen...

maar effe serieus sniper..zo kun je mensen die je senior zijn niet behandelen jongen. Denk toch na. Je hebt geluk dat je je in een nevel van anonimiteit je dit kunt veroorloven want irl had ie je allang bij die grote flaporen van je :rolleyes: En wat rotrob betreft...die zien we allemaal nog eens graag in de gym :roflol:

update lever met naaldboontjes:
nu de naaldboontjes nog...

Goh wat gaat dit toch een vreselijk bash topicje worden..hier moet ik m'n vinger reflexen voor gaan opwarmen...

maar effe serieus sniper..zo kun je mensen die je senior zijn niet behandelen jongen. Denk toch na. Je hebt geluk dat je je in een nevel van anonimiteit je dit kunt veroorloven want irl had ie je allang bij die grote flaporen van je :rolleyes:

update lever met naaldboontjes:
nu de naaldboontjes nog...

Gelukkig meen ik niets van wat ik zeg in dit topic ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven