Fitness Seller

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
:laugh:

hey we hebben een overmacht verzameld. Waar blijven die ectorob en z'n maatje Tim nu?
Vast gevlucht met de staart tussen de benen toen ze sunshine, lassie, rakker en boomer zagen aan komen :roflol:

hey we hebben een overmacht verzameld. Waar blijven die ectorob en z'n maatje Tim nu?
Vast gevlucht met de staart tussen de benen toen ze sunshine, lassie, rakker en boomer zagen aan komen :roflol:

ik was gezellig samen met jerney gaan wandelen met lassie & rakker

We'll fight back! I'll just speak English so you may not understand everything I say :D. Possibly Rob has a life and isn't online each minute of his life :D. (j/k brawl)
I do assume that Tim has been sutomized by an alien; He may not ever return.

Hmm, tussenstand:

1 scherpschuttertje tegen een kennel............

je bedoeld sodomized en accordingly volgens mij..maar goed

goed en zoek nu maar waar je het woordje accordingly zou kunnen hebben gebruiken ipv .....

trouwens als je al die woordjes bij elkaar doet krijg je a accordingly sodomized vagina :p

demas de donde eres sniper. No se si eres un espangol authentico pero yo si que se hablar en espangol...

Leipe shit man:cool:

goed en zoek nu maar waar je het woordje accordingly zou kunnen hebben gebruiken ipv .....

trouwens als je al die woordjes bij elkaar doet krijg je a accordingly sodomized vagina :p

Bij 'I assume'.

Ennuh, het is an accordingly.

Speak for yourself homie, let's talk Spanish then..

iHola, me llamo Bryan, tengo trece años.
Mi afición es Bodybuilding.
No me gusta jerney, y no me gusta nada ronniej.

Ik hoef gaan Spaans te kunnen om wat Spaans te krijgen

Snap goed dat je opeens heeeeeel ergens anders over begint, omdat je niets normaals meer terug kon zeggen, fair enough :)

Ik hoef gaan Spaans te kunnen om wat Spaans te krijgen

Snap goed dat je opeens heeeeeel ergens anders over begint, omdat je niets normaals meer terug kon zeggen, fair enough :)

:(, You should know that I'm only 13 and I do think you're overreacting a little, sir.
Apparently you like basketball, is that correct?

Ronniej wint de eerste ronde

sniper krijgt een thumbsup voor het mij betrappen op een foutje...

@
wat krijgen we nou? Calimero syndroom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven