sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Noem mij geen embryo of ik moet jou een infantiele k-bouter gaan noemen
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem mij geen embryo of ik moet jou een infantiele k-bouter gaan noemen
.
hey we hebben een overmacht verzameld. Waar blijven die ectorob en z'n maatje Tim nu?
Vast gevlucht met de staart tussen de benen toen ze sunshine, lassie, rakker en boomer zagen aan komen![]()
hey we hebben een overmacht verzameld. Waar blijven die ectorob en z'n maatje Tim nu?
Vast gevlucht met de staart tussen de benen toen ze sunshine, lassie, rakker en boomer zagen aan komen![]()
. Possibly Rob has a life and isn't online each minute of his life
. (j/k brawl)Noem mij geen embryo of ik moet jou een infantiele k-bouter gaan noemen
.
Hmm, tussenstand:
1 scherpschuttertje tegen een kennel............
, I've got enough ammunition and weapons to solve this small problem. Scum should be dealt with correctly, you know.Kan je doen ja embryo. Heb je mij niet mee hoor. I gotzz the internetshield for bad jokes.
Bring it on, I've got enough ammunition and weapons to solve this small problem. Scum should be dealt with correctly, you know.
Yes my lord, I've made a little mistake. I'm very sorry and I will now eat your shoes my lord. Jerney will help me right Jerney?

goed en zoek nu maar waar je het woordje accordingly zou kunnen hebben gebruiken ipv .....
trouwens als je al die woordjes bij elkaar doet krijg je a accordingly sodomized vagina![]()
Speak for yourself homie, let's talk Spanish then..
iHola, me llamo Bryan, tengo trece años.
Mi afición es Bodybuilding.
No me gusta jerney, y no me gusta nada ronniej.

Ik hoef gaan Spaans te kunnen om wat Spaans te krijgen
Snap goed dat je opeens heeeeeel ergens anders over begint, omdat je niets normaals meer terug kon zeggen, fair enough![]()
, You should know that I'm only 13 and I do think you're overreacting a little, sir.