XXL Nutrition

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha pest gozer, staat wel strak he zo'n blauwe toga!!:D

But until then... You're the old one! :d

Hoe oud bent U dan wel niet? :D

Blauw is toevallig onze lievelingskleur hè Ton!

Wacht maar Timmeeh, nog maar 14 jaar dan vindt jouw zoon jou ook al een ouwe ... :D

eerlijk gezegd heb ik nu al af & toe het gevoel dat ik oud ben :p nuja mijn vrienden zeggen dat toch maar ik ben gewoon verantwoordelijker omdat ik een gezin heb om voor te zorgen, terwijl zij even oud zijn en nog kunnen feesten elk weekend tot 14u de volgende dag. En dan ga ik eens een keer mee en moet ik al een paar uur vroeger door omdat ik doodop ben :p Dan is het altijd bejaarde dit en ouwe zak dat :(

eerlijk gezegd heb ik nu al af & toe het gevoel dat ik oud ben :p nuja mijn vrienden zeggen dat toch maar ik ben gewoon verantwoordelijker omdat ik een gezin heb om voor te zorgen, terwijl zij even oud zijn en nog kunnen feesten elk weekend tot 14u de volgende dag. En dan ga ik eens een keer mee en moet ik al een paar uur vroeger door omdat ik doodop ben :p Dan is het altijd bejaarde dit en ouwe zak dat :(

Oeps, sorry dan voor die draai om je oren :D

Snap wel wat je bedoelt maar tegen de tijd dat zij vader zijn heb jij je handen misschien alweer wat meer vrij.
Nu mijn dochter het huis uit is kunnen m'n man en ik ook weer gaan en staan waar we willen, niet verkeerd!!! :cool:

Jij hebt nu gewoon weer de leuke kanten van een klein ventje, toch?!
Sterkte ouwe :D

Hij plaagt en is altijd bezig maar zegt wel altijd netjes u tegen ons! Goed zo sniperx jij komt er wel;)

doet die niet want mn schouder is weer goed :D + de motivatie om alles te slopen dus pas maar op kleintje ;)

Oeps, sorry dan voor die draai om je oren :D

Snap wel wat je bedoelt maar tegen de tijd dat zij vader zijn heb jij je handen misschien alweer wat meer vrij.
Nu mijn dochter het huis uit is kunnen m'n man en ik ook weer gaan en staan waar we willen, niet verkeerd!!! :cool:

Jij hebt nu gewoon weer de leuke kanten van een klein ventje, toch?!
Sterkte ouwe :D

tuurlijk, ons zoontje is 100x meer fun om bij te zijn dan uitgaan. en je hebt gelijk, tegen dat ik 45 ben is die hopelijk al het huis uit en zit de rest nog met zagende, puberende tieners :p en kan ik rustig op vakantie, cruisen met mijn moto, je weet wel midlife crisis hé Yin ;)

tuurlijk, ons zoontje is 100x meer fun om bij te zijn dan uitgaan. en je hebt gelijk, tegen dat ik 45 ben is die hopelijk al het huis uit en zit de rest nog met zagende, puberende tieners :p en kan ik rustig op vakantie, cruisen met mijn moto, je weet wel midlife crisis hé Yin ;)

:roflol:

Zo is het maar net!

kan nu weer gewoon drinken en een front raise doen van enkele kilo's. Morgen wel een lichte training maar wel trainen :hedbang:

ot:

Nog ff en dan kan je net zo zwaar pakken als ik!

1kg.....
Gisteren als experiment met links 1k en met rechts 2,5kg gedumbbelld.
Met het idee van, als ik mijn goede kant iets zwaarder belast dat mijn slechte kant links vanzelf ook meer ontwikkelt...
Je weet het niet :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven