AndroidHealthClinic

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ik ben eten en ja sniper ik hou van basketbal :heart: het is allemaal een grap niets ''overreacting'' haha

zo, ik ben net wederom een nieuwe gym wezen bezoeken, heb nog geen smerige jonge mensen kunnen ontdekken tussen de 20ers

Hebbe jullie er ook zo,n hekel aan ben je lekker met je 40+ lijf aant traine lope er een paar van die vieze jonge vrouwlijkkijkende 16+"manne".......RRRRRRRRRRRRRRRRR

Staan ze zo dom te kijken als je je setje doet,en dan weet je niet of zo homo zijn natuurlijk

Dalek zien ze je als lust opject.........

En je mag ze natuurlijk niet weer niet mishandelen

bah bah bah bah;)
train in een losse t-schirt of sweater en je hebt er geen last van,ik heb meer last van die superdudes die in hun bloot bovenlijf gaan liggen trainen en hun zweet overal achterlaten bah bah :o

ff on-topic, ik ben zelf 16 en heb persoonlijk het meeste respect voor 40+ waarom zouden wij er zo raar naar moeten kijken :P?

niet eens voor 30+?:(

neuh niet voor 30+ ;)

tussen 18 & 30 ok, alles boven 40 is ook ok

maar tussen 30 en 40, jonge jonge die horen nu ook echt nergens meer bij en beseffen dat niet

het verdomhoekje :D

Moet ik hier weer lezen dat je daar weg bent! Zal eens tijd worden, nou een echte gym?

neee ik ben aan het shoppen voor een nieuwe haha...keus ! is amersfoort a 16 euro per maand, keus 2 is amsterdam a 10 euro en free squat etc... das bij het USC, het universitair sport centrum, aangezien ik op school zit betaal ik dus 10 euro

noouuuuu
ik voel me nu gelijk als een vieze smerige 16 jarige homo in de gym :mad:

tussen 18 & 30 ok, alles boven 40 is ook ok

maar tussen 30 en 40, jonge jonge die horen nu ook echt nergens meer bij en beseffen dat niet

dat doet de deur dicht:mad: waarom horen wij nou weer nergens bij...pff ik mag niet eens een motor kopen(te jong voor midlife), geen leren jassen( te jong voor midlife), geen cabrios9zeg nog zo geen midlife).....en andere kant scooters ben ik te oud voor, disco ben ik te oud voor en mag ook geen graffitti spuiten(je bent geen puber)
nergens...maar dan ook nergens horen wij bij:(

of terwijl nog 8 verdomde jaren te gaan :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven