- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo, ik ben net wederom een nieuwe gym wezen bezoeken, heb nog geen smerige jonge mensen kunnen ontdekken tussen de 20ers

train in een losse t-schirt of sweater en je hebt er geen last van,ik heb meer last van die superdudes die in hun bloot bovenlijf gaan liggen trainen en hun zweet overal achterlaten bah bahHebbe jullie er ook zo,n hekel aan ben je lekker met je 40+ lijf aant traine lope er een paar van die vieze jonge vrouwlijkkijkende 16+"manne".......RRRRRRRRRRRRRRRRR
Staan ze zo dom te kijken als je je setje doet,en dan weet je niet of zo homo zijn natuurlijk
Dalek zien ze je als lust opject.........
En je mag ze natuurlijk niet weer niet mishandelen
bah bah bah bah![]()

Moet ik hier weer lezen dat je daar weg bent! Zal eens tijd worden, nou een echte gym?zo, ik ben net wederom een nieuwe gym wezen bezoeken, heb nog geen smerige jonge mensen kunnen ontdekken tussen de 20ers
tussen 18 & 30 ok, alles boven 40 is ook ok
maar tussen 30 en 40, jonge jonge die horen nu ook echt nergens meer bij en beseffen dat niet

Moet ik hier weer lezen dat je daar weg bent! Zal eens tijd worden, nou een echte gym?
tussen 18 & 30 ok, alles boven 40 is ook ok
maar tussen 30 en 40, jonge jonge die horen nu ook echt nergens meer bij en beseffen dat niet
waarom horen wij nou weer nergens bij...pff ik mag niet eens een motor kopen(te jong voor midlife), geen leren jassen( te jong voor midlife), geen cabrios9zeg nog zo geen midlife).....en andere kant scooters ben ik te oud voor, disco ben ik te oud voor en mag ook geen graffitti spuiten(je bent geen puber)
noouuuuu
ik voel me nu gelijk als een vieze smerige 16 jarige homo in de gym![]()
''Hebbe jullie er ook zo,n hekel aan ben je lekker met je 40+ lijf aant traine lope er een paar van die vieze jonge vrouwlijkkijkende 16+"manne".......RRRRRRRRRRRRRRRRR''
ik voel me aangesproke