MuscleMeat

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:. Rookie jij zou leidster moeten worden op een kinderdagverblijf! :D.

met mijn geduld en karakter is dat beter van neit....krijg je allemaal van dat soort tuig als jij

Nou nou! Ik ben geen tuig! Heb je m'n snoezige gezichtje niet gezien? Op het DL filmpje in de oefeningen sectie bijv.
Rooke, do you like fishdicks?

kinderen zijn gewoon stront irritant...beter van niet gewoon :)

me neefje slaapt weer hier, gelukkig was die vandaag blij met zijn donald duck, anders moet ik hem om de 5min. laten zien dat ik hem inelkaar kan slaan :D
dus soms zijn ze lief, als ze slapen of stil zijn haha

net als in een dierentuin...in een kooi zijn ze lief.

Op zich zijn kinderen heel erg leuk maar af en toe zou je ze gewoon even aan en uit moeten kunnen zetten :)

mij niet hoor, me ouders boffen echt met mij, niet normaal, gelukkig vergoeden ze mij ook aardig lekker, dus ik doe het graag!

Sure Ronnie, keep on dreaming :rolleyes:

Serieus, no joke ( Ik huilde zelfs als baby heel weinig :D ) en voor al dat entertainment zorgen is best lastig soms, heb thuis sinds me broer in Amerika zit, stukken mindere materiaal om mee te werken. Gaat me voor als nog goed af, dat wel :D

Serieus, no joke ( Ik huilde zelfs als baby heel weinig :D ) en voor al dat entertainment zorgen is best lastig soms, heb thuis sinds me broer in Amerika zit, stukken mindere materiaal om mee te werken. Gaat me voor als nog goed af, dat wel :D

Mazzelaar, nu wordt je natuurlijk doogeknuffeld, haha...

Ik moet je maar op je woord geloven dan, hè?
Maar vooralsnog mag je toch niet in pa's auto rijden :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven