MuscleMeat

snoepjes bankdruk log

Snoepje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ga vanaf vandaag beginnen progressie te maken met bankdrukken. :D Ik ga hiervoor de 5x5 oefening doen want ik heb gelezen dat je daar een goede basis mee vormt.'

vandaag begonnen met 30 kilo maar het ging heel makkelijk. De laatste set heb ik met 34 gedaan en woensdag neem ik ze alle 5 met dat gewicht. (hoop ik)

In ieder geval, me progressie ga ik hier bijhouden en ik hoop natuurlijk wat feedback van jullie te krijgen!

Snoepje

Succes ermee! Wat doe je als nevenoefeningen? Want dat is ook wel van belang!

greetz,
Ron

heb't naar hier verplaatst, is een log after all

• Topic Starter Topic Starter
ja dat bedoelde ik :) lette even niet op!
Maar ik heb dus een topic gelezen waarbij jij dani het advies gaf deze oef te gaan doen. Het sprak me wel aan. Vandaar dat ik besloten daarvanuit te gaan.

Ik doe het naast mijn gewone fitness/bodybuilding schema en vooral omdat ik het leuk vind om progressie te zien bij het bankdrukken. Daarom heb ik besloten er wat goede structuur in aan te brengen.

Ik begin nu op maandag, woensdag en vrijdag met de 5x5 oef. Daarna volgt me "reguliere" training.

Doe je nu 3 keer in de week 5x5 benchen? Is dat niet wat veel van het goede dan? Iig, veel succes ermee :thumbs:

Weet ik nog niet of dat te veel is! Het zal blijken..anders kan ik altijd nog 2 x per week gaan doen!
en...thnx!

Het zal niet teveel zijn. Tenzij je je lichaam buiten het bankrukken ook nog flink afmat.

Leuk dat je een logje bijhoudt!

succes!

Succes ermee! Het heeft mij toen wel wat aan krachtwinst gegeven. Vergeet niet ook je triceps zwaar te trainen!

thnx! Ik zag idd dat jij er goede progressie mee gemaakt hebt!Triceps train ik naast het bankdrukken nog 2x per week appart.

oke dan.. binnen no time zal je de meeste pussies hier kunnen verslaan! ( motivatie, motivatie ;) )

Snoepje?? ik ben dol op snoepjes... hoe proef jij?

Ahh... Champ, the village-idiot.

Veel succes, ik houd je log in de gaten :thumb:.

Succes ermee.

Woensdag 5*5 weer gehaald, dit keer met 34 kilo, en eigenlijk was het weer appeltje eitje :cool: !
Vandaag dus 36 kilo. Ik hoop dat ik een spotter kan vinden.
LOLZ: Toen me vriendin me eens aan het spotten was, en haar oog viel op een paar boys verderop, kon ik er nog net een krampachtig "hellup" uit persen om haar aandacht te krijgen. Verschrikt kwam zij in actie, later hellemaal blauw gelegen om de achterlijke situatie!

Ik laat vandmiddag weten hoe ver ik ben gekomen met 36!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbs: Gaat goed! Leuke foto trouwens, bench je altijd met je ogen dicht?

Haha ik denk dat ik knipper en ik ben niet aan het drukken maar aan het focussen zo te zien!

Zet em op meid! En idd een beetje behoorlijk spotter is soms lastig te vinden.

Snoepje zei:
Haha ik denk dat ik knipper en ik ben niet aan het drukken maar aan het focussen zo te zien!

Dat is duidelijk ook een teken dat je ademhaling niet goed is anders kan je je ogen niet dicht houden ;)

-x-

@Dani: ThnX!

@Schroef: Lul nou niet ik knipper zeg ik toch!!! :cool:

Terug
Naar boven