Fitness Seller

snoepjes bankdruk log

kdenk ook dat je momenteel bezig bent met overtraining..alles moet kunnen herstellen, ook je czs (door je lage reprange)!

• Topic Starter Topic Starter
ok..het voelde ook echt niet goed dus er moet idd iets veranderen, maar die 5*5 training is, zo ben ik geadviseerd op dit board, erg goed om kracht mee op te bouwen. en daar is het me om te doen bij het bankdrukken. Dus nu twijfel ik een beetje of ik de oefening in deze vorm ga voortzetten maar dan 2x per week, of over te gaan op een andere tactiek bijvoorbeeld die hierboven genoemd word.

Doorgaan met 5*5, 2 maal per week, of als dat nog te veel is (wat goed mogelijk is) eens in de 4/5 dagen.
Zodra je geen vorderingen meer maakt met 5*5, wordt het tijd voor een andere trainingsmethode :)

ok dan is ga ik dat doen :cool: ! thnx!

wat je ook kunt doen is
1ste keer in de week zwaar dus 4 of 5 sets van 3 herhalingen
2de keer in de week lichter dus 4 of 5 sets van 5 a 6 herhalingen.

vind ik zelf een goed schema, omdat je dan beter naar je top toe kunt werken.
succes, goed man dat je zo snel vooruit gaat

Ok, even uitgerust en morgen pak ik de draad weer op. Ik ga wel even 2 kilo minder zitten.(jaja ben een beetje bang geworden voor het gewicht na de laatste keer :D ) dus 42 kilo en dan gewoon 5*5 proberen. hopen dat het lukt.

Jij gaat gewoon 44kg proberen en roept er even een spotter bij!

nee ik was een scheiterd, omdat het vorige keer zo vreselijk ging met 44 heb ik nu het volgende gedaan

3x(5x40)
2x(5x42)

appeltje eitje wel :D

Volgende week maar weer eens naar de magnificent 44 gaan!!

De vorige keer was je waarschijnlijk overtraint.
Maar nu heb je een tijdje rust genomen, is dus weer volledig hersteld.
Ga gewoon verder waar je gebleven was, maar met een lager volume.
Geen wonder dat je nu zo makkelijk je 5x5 hebt gehaald.

Gewoon de volgende keer knallen met 44 (en een goede spotter). Probeer elke keer MINSTENS die ene rep meer te maken of meer gewicht te pakken.

Vraagje: je warmt toch wel eerst op he?

En nog iets:

JE BENT TOCH GEEN MIETJE! PERSEN! DRUKKEN! DOE HET! JE KAN HET! KOM OP, KNALLEN! KNALLEN ZUL JE! MIETJE DRUKKEN!

:o :o

Ok het was idd wat mietjesachtig :p maar vorige keer voelde het zo ZWAAR dat ik een beetje bang was geworden voor dat gewicht :) :o ! Maargoed nu heb ik 42 alweer gevoeld en dat viel toch echt wel mee dus dan kan ik 44 ook!! volgende week!

vandaag, 4 april 5*(5*42,5Kg) gedaan. Ik weet niet wat het is maar ik ben echt een beetje schijterig geworden maar vrijdag ga ik toch echt die grens van 44 over moet het cker halen!!

Ik merk trouwens wel dat met name aan me linkerkant me schouder wat "in elkaar gedrukt" wordt. Dat voelt niet echt gezond eigenlijk. De ene keer heb ik daar meer last van dan de andere.

Terug
Naar boven