AndroidHealthClinic

snoepjes bankdruk log

lookin good girl:thumbup:

We got a real bench-girl here:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Thnx everybody!! You make me GRINZZ!

Snoepmans is sterker dan mij gvd :o

OW! and what is so funny about that~!!!????? :D :D

@buff, niet iedereen is even bankdruk-gifted hé.
verder denk ik dat de helft van het board eruit gesquat wordt door dani :)

hihi jaaa! dat zal het zijn!! Maarree tel jij soms zonder de stok ofzo? Minder dan 40 kilo is wel errug weinig voor een jongen die al enige tijd met krachttraining bezig is.

Ik denk dat ik door me turnverleden sterke tricpes en schouders heb gekregen itt tot me rug kunnen die best wat dragen!

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik met squatten een wandellende ramp!

Vergis je niet hoor, ik ken zat mensen die minder dan 40kg kunnen benchen.

wat een MOOIE dag! ik heb zin om te trainen! vandaag is het 44 kg voor mij! Ik wou dat ik nu al ultra sterk was dan ging ik even die 80 kg benchen, zal je die jongens raar zien kijken :D hihi maargoed, dreams eyy!

niet te hoog in je gewicht gaan met benchen he straks smelten je t**ten weg

:roflol:
ik zou nu een opmerking kunnen maken als: wat je niet hebt, kan ook niet wegsmelten. Maar de grap van M-M volstaat momenteel.

hum heeft iedereen ze lolbroek aan ofzo? ???

ik ben gelukkig gezegend met een goeie cup in die wil ik idd behouden en iedereen loopt te krijsen pas maar op je t**ten blablabla maar tot nu toe zijn ze alleen maar ietsjes gegroeid door al dat vreten wat ik doe!!! Dus ik blijf lekker benchen!!!

ok dan :) keep it up, op naar de 100 kg en benchen tel je altijd met stang .

44 kg het ging vandaag een beetje moeizaam. Me linkerarm had zo iets van bekijk het maar. Wel met heel veel moeite en een paar vingers hulp de laatste 5 er uit kunnen persen maar ik was er toch niet echt tevreden over. Woensdag 44kg in de herhaling en dan een mooie 5*5 er van maken!

Terug
Naar boven