- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
allright, viel me op omdat ik dacht dat je dit keer geen echte 'volume fase' hield...
maar je huidige pr is dus volgende week aan de beurt?
volgende week 5 x 52kgWeek 2 Vrijdag
Fullsquat
5 x 63
5 x 79
5 x 95
5 x 111
3 x 130 (pr)
8 x 95
Benchpress
5 x 38
5 x 48
5 x 57
5 x 67
3 x 78
8 x 57
Bent-over Row
5 x 33
5 x 42
5 x 50
5 x 58
3 x 68
8 x 50
assistence:
Sit-up
3 x 12
Bicep Curl
6 x 30
6 x 40
4 x 50 (pr)
6 x 40
Machine dips
3 x 6 x 80 ( full stack )
Ook nog wat dom staan doen met 50 - 60kg ( cleans en wat presses )

Nice, ik doe m'n squats ook altijd langzaam, rep, paar keer adem halen en dan pas weer.

Jij hebt ook wel talent als je zo snel vooruitgaat zeg. Of was je al lang bezig vóór je met je log begon?
Anyway op de squat heb je me al big time ingehaald!
Jij hebt ook wel talent als je zo snel vooruitgaat zeg. Of was je al lang bezig vóór je met je log begon?
Anyway op de squat heb je me al big time ingehaald!
volgens mij is zijn BW ook een huge voordeel... een maatje van mij woog dus ook 120 en begon met bill starr... nu een poosje mee bezig en heeft mij op de bench al ingehaald en de rest scheelt ook niet zo overdreven veel meer.. funny overigens dat zijn BW nu nog 'maar' 112 is.. traint waarschijnlijk nog geen half jaar serieus... daarvoor nooit gesquat of ook maar iets zinvols gedaan in de gym
Zweef nu ook rond 112kg soms iets meer soms iets minder. Bij mij is men bench maar zielig 
Ik woog ook zo'n 120kg toen ik begonZweef nu ook rond 112kg soms iets meer soms iets minder. Bij mij is men bench maar zielig
![]()
volgens mij is zijn BW ook een huge voordeel... een maatje van mij woog dus ook 120 en begon met bill starr... nu een poosje mee bezig en heeft mij op de bench al ingehaald en de rest scheelt ook niet zo overdreven veel meer.. funny overigens dat zijn BW nu nog 'maar' 112 is.. traint waarschijnlijk nog geen half jaar serieus... daarvoor nooit gesquat of ook maar iets zinvols gedaan in de gym
hoe zwaarder hoe sterker, als al de rest gelijk is.
Absolute Strength vs. Relative Strength
't is voor lichtere gewichten moeilijker om absolute kracht te ontwikkelen. Minder spiermassa dus veel meer afhankelijk van hun training.