XXL Nutrition

snoob's beginnerslog

mooie training, geen pr @ mp?

• Topic Starter Topic Starter
Week 2 Vrijdag

Fullsquat
5 x 63
5 x 79
5 x 95
5 x 111
3 x 130 (pr)
8 x 95

Benchpress
5 x 38
5 x 48
5 x 57
5 x 67
3 x 78
8 x 57

Bent-over Row
5 x 33
5 x 42
5 x 50
5 x 58
3 x 68
8 x 50

assistence:
Sit-up
3 x 12

Bicep Curl
6 x 30
6 x 40
4 x 50 (pr)
6 x 40

Machine dips
3 x 6 x 80 ( full stack )

Ook nog wat dom staan doen met 50 - 60kg ( cleans en wat presses )

Week 2 Vrijdag

Fullsquat
5 x 63
5 x 79
5 x 95
5 x 111
3 x 130 (pr)
8 x 95

Benchpress
5 x 38
5 x 48
5 x 57
5 x 67
3 x 78
8 x 57

Bent-over Row
5 x 33
5 x 42
5 x 50
5 x 58
3 x 68
8 x 50

assistence:
Sit-up
3 x 12

Bicep Curl
6 x 30
6 x 40
4 x 50 (pr)
6 x 40

Machine dips
3 x 6 x 80 ( full stack )

Ook nog wat dom staan doen met 50 - 60kg ( cleans en wat presses )

gaat goed hé snoob ;)

bwaja, was wel al moe van het werken voor ik ging trainen, tijd voor een weekend :D
met die 130kg heb ik denkek mss wel 30 seconden bezig geweest lol, bar lag niet goed en kwou em echt niet terughangen dus veel staan wiebelen en wringen lol. Ging nog goed achteraf gezien :p

ging inderdaad goed, mooie training!

sterke squat man, gaat iddd lekker de laatste tijd!

Nice, ik doe m'n squats ook altijd langzaam, rep, paar keer adem halen en dan pas weer:D.

bedankt allemaal !

Nice, ik doe m'n squats ook altijd langzaam, rep, paar keer adem halen en dan pas weer:D.

Ja soms gaat het heel snel en easy, soms moeizaam en traag. Kheb er echt op gelet dat ik met de 130kg echt zo diep mogelijk ging, was wel serieus blazen in het naar-boven-komen :rolleyes:

Jij hebt ook wel talent als je zo snel vooruitgaat zeg :). Of was je al lang bezig vóór je met je log begon?

Anyway op de squat heb je me al big time ingehaald!

Jij hebt ook wel talent als je zo snel vooruitgaat zeg :). Of was je al lang bezig vóór je met je log begon?

volgens mij is zijn BW ook een huge voordeel... een maatje van mij woog dus ook 120 en begon met bill starr... nu een poosje mee bezig en heeft mij op de bench al ingehaald en de rest scheelt ook niet zo overdreven veel meer.. funny overigens dat zijn BW nu nog 'maar' 112 is.. traint waarschijnlijk nog geen half jaar serieus... daarvoor nooit gesquat of ook maar iets zinvols gedaan in de gym

thx, ik was 2 maand bezig ofzo toenk met dit log startte. Ga es beginnen met deftig eten want de laatste tijd verbruik ik wel wat meer wegens het werken enzo ... Kheb es een schatting gemaakt van het aantal Kcal dat ik op een dag eet tegenwoordig, lag rond de 2000 Kcal, ruw geschat. Ben es benieuwd hoeveel het zou uitmaken moestek bulken zoals AlexT nu aant doen is.

volgens mij is zijn BW ook een huge voordeel... een maatje van mij woog dus ook 120 en begon met bill starr... nu een poosje mee bezig en heeft mij op de bench al ingehaald en de rest scheelt ook niet zo overdreven veel meer.. funny overigens dat zijn BW nu nog 'maar' 112 is.. traint waarschijnlijk nog geen half jaar serieus... daarvoor nooit gesquat of ook maar iets zinvols gedaan in de gym

Ik woog ook zo'n 120kg toen ik begon :p Zweef nu ook rond 112kg soms iets meer soms iets minder. Bij mij is men bench maar zielig :o

Ik woog ook zo'n 120kg toen ik begon :p Zweef nu ook rond 112kg soms iets meer soms iets minder. Bij mij is men bench maar zielig :o

njah benchen was eigenlijk het enige wat hij ooit al deed... zonder enige vorm van techniek, gewoon raggen.. elbows out :S hij had vorige week al 5x90, aankomende dus 5x92,5.. nog steeds zonder enige vorm van techniek, de lijer

hoe zwaarder hoe sterker, als al de rest gelijk is.

Absolute Strength vs. Relative Strength

't is voor lichtere gewichten moeilijker om absolute kracht te ontwikkelen. Minder spiermassa dus veel meer afhankelijk van hun training.

hoe zwaarder hoe sterker, als al de rest gelijk is.

Absolute Strength vs. Relative Strength

't is voor lichtere gewichten moeilijker om absolute kracht te ontwikkelen. Minder spiermassa dus veel meer afhankelijk van hun training.

Ik ga dus voor maximale absolute kracht, geef geen zak om men lichaamsgewicht zolang het er maar redelijk uitziet. Magnus Samuelsson bvb ziet er heel proportioneel uit voor iemand die 150-160kg weegt.

Vandaag 20 km gefietst aan ~32km/h

Daarjuist CoC trainer en #1 besteld op ironmind.com, mss ook nog een 13mm Lever belt van Inzer bestellen. Hopelijk heb ik men grippers op woensdag :)

In de bulk zul je hard gaan, ik zou gewoon ff kijken warneer je je bf acceptabel vind en dan gewoon eten erin schuiven, makes the job a whole lot easier.

Terug
Naar boven