MuscleMeat

snoob's beginnerslog

Gaat goed snoob, goede squat en deads!

Netjes hoor:) Heel erg nette squat en Deadlift:thumb:. Die mp ligt wat achter maar dat is bij mij niet anders:p. Ga zo door;)

Deadlift gaat goed.
Dat de spierpijn je opbreekt bij je werk is iets waar je aan wennen moet.
Ik kon daar in het begin ook niet doorheen, en liet het zware squatten en DL dan weer een tijdje voor wat het was.
Nu kan ik er vrij goed tegen en krijg ook niet meer zo'n erge spierpijn.

Kun je niet iets doen aan die te lage werkbank, bv iets onder de poten, er iets bovenop leggen of maken waar je op werken kunt etc.?

• Topic Starter Topic Starter
Nette squat en deadlift man!
Je bench en rows ben je weer wat lichter mee gegaan? Aangezien je daar geen PR op pakte (en je bench bijvoorbeeld een stuk lager lag dan de 95kg uit je sig).

thx, nja bench en rows, men bovenlichaam is beetje kak vergeleken met benen :p

Gaat goed snoob, goede squat en deads!

thx

Netjes hoor:) Heel erg nette squat en Deadlift:thumb:. Die mp ligt wat achter maar dat is bij mij niet anders:p. Ga zo door;)

MP is wat aan de lage kant door men schouders, zelfde reden als bench maar das geen excuus moet aan gewerkt worden

Deadlift gaat goed.
Dat de spierpijn je opbreekt bij je werk is iets waar je aan wennen moet.
Ik kon daar in het begin ook niet doorheen, en liet het zware squatten en DL dan weer een tijdje voor wat het was.
Nu kan ik er vrij goed tegen en krijg ook niet meer zo'n erge spierpijn.

Kun je niet iets doen aan die te lage werkbank, bv iets onder de poten, er iets bovenop leggen of maken waar je op werken kunt etc.?

thx deadlift gaat idd vrij goed, kheb het er vandaag gewoon uitgelopen, is nu gedaan. Nja is nog maar 1 of 2 weken meer dak moet werken daar dusja ... Staat een afzuiging bovenop de werkbanken ( werken met lijm etc ) dus die kan niet omhoog :p

Week 3 Vrijdag

Fullsquat
5 x 65
5 x 81
5 x 97
5 x 114
3 x 133 (pr)
8 x 97

Benchpress
5 x 39
5 x 49
5 x 58
5 x 68
3 x 80
8 x 58

Bent-over Row
5 x 34
5 x 43
5 x 51
5 x 60
3 x 70
8 x 51

assistence:
Bicep Curl
6 x 30
6 x 40
8 x 30
8 x 30

Machine dips
8 x 50
8 x 60
8 x 70

Vertical Leg-Hip Raise
2 x 10

Ik ben ziek aan het worden, loop al 2 dagen men longen uit te hoesten, voelde me vandaag al redelijk k*t maar kheb het kunnen afwerken, meeste problemen gehad met 5 x 114kg squat, dat was eventjes branden lol. Voelde me k*t, trainen was k*t maar alles ging nog redelijk, goed zeker :dunno:

Hele nette fullsquats Snoob

mmmm toch weer mogen halen he!

thx !

mmmm toch weer mogen halen he!

ja het ging maar heel lastig, ben al van vrijdag heel hees en kan met moeite praten en kzit nog met hele vuile hoest maarja :rolleyes:

Vandaag om 14:15 gaan lopen, het was hier 29° in de schaduw, 32 in de zon. Rugzak aangedaan met 5kg spullen in, zwarte tshirt en zwarte broek. Totaal gewicht op de weegschaal 122kg.
Hetzelfde parcours als ik normaal loop ( 2500m ) in 11 minuten gelopen nu, aangezien ik al een tijd niet meer heb gelopen en gezien de omstandigheden vrij goed gelopen imo.

Nu even gaan doodgaan :suicide:

Week 4 Maandag

Fullsquat
5 x 67
5 x 83
5 x 100
5 x 117
5 x 133 (pr)

Benchpress
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80

Bent over row
5 x 35
5 x 44
5 x 53
5 x 61
5 x 70

assistence:
Weighted Decline Sit-up
2 x 10 x 10kg ( onder kin )

Vertical Leg-Hip-Raise
2 x 10

Onze gym is een week gesloten dus zijn we naar andere gym geweest int stad :D
Goed materiaal, enkel de benchbar was wat versleten maar gewicht is gewicht, de bank was wel heel goed. Heel stevig squatrek met 200kg+ aan bumperplates dus ideaal voor woensdag te deadliften :D Heel goed bevallen daar, zeker blijven gaan als onze vaste gym dicht is.
Training ging goed, beetje lastig maar das te verwachten zeker? :)

Je squat gaat goed vooruit man!

dik squatje weer :)

CoC's zijn top, ik gebruik ze eigenlijk veelste weinig

Je squat gaat heel goed nu.
De kou heeft je niet al te veel schade toegebracht zo te zien.

Je squat gaat heel goed nu.
De kou heeft je niet al te veel schade toegebracht zo te zien.

Nou toch wel, kstond vrijdag HEEL zwak, heb gans weekend met moeite kunnen praten en hoest nu nog redelijk wat. Maar das maar een kou hé :)
Morgen kannek helaas niet niet trainen dus dat wordt naar donderdag verschoven, of we vrijdag de training doen valt te zien hoe we zijn van de training van donderdag, anders zaterdagmiddag.
Kga wel wat gripwerk doen morgen in de vooravond.

Tot hoe ver cut je door? Als je gaat bulken moet je heel snel op 200 squat zitten zo.

Tot hoe ver cut je door? Als je gaat bulken moet je heel snel op 200 squat zitten zo.

hmm ben niet echt aant cutten atm, ik eet gewoon slecht vanwege werk enzo. Over de middag wat boterhammen, 's avonds gekookt. 's Ochtends meestal een schamel ontbijt, verder niet veel. Gelukkig hebbek zaterdag bij de BBQ wel veel vlees gegeten, dat compenseert een beetje zeker :p
200 squat, parallel mss, full hoop ik op 165-170, als het mogelijk zou zijn!

Vandaag 15km gefietst, en nu wat gripwerk

CoC
10 x L x T
10 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
0 x L x #1
2 x R x #1
10 x R x T
7 x L x T
8 x R x T
8 x L x T
10 x R x T
5 x L x T
damn das nog lastiger dan ik dacht haha

Laatst bewerkt:
Geen kramp in je handen of onderarmen gehad?

Terug
Naar boven