Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede deadlift, ben wel benieuwd wat je haalt als je 'm als eerste oefening doet.

, met de fiets gegaan, mooi 8 km opwarming en dan 8km cooldown 

Kheb daarnet paar deadlift filmpjes zitten kijken en ben tot de constatie gekomen dat ik deadlift bijna volledig stiff legged doe, volgende keer es wat meer door de benen gaan en hard duwen op de beentjes![]()

yep, vanaf volgende week, normaal ging ik deze week al van gym switchen maar kheb het met een week uitgesteld aangezien men abonnement nog tot einde van de maand loopt en men trainingspartner tot vrijdag in parijs zit. Tzou best zijn dat we beide tesamen starten volgens mij.
Kben wel al eens gaan trainen in die nieuwe gym en die eigenaar is zelf ook bodybuilder geweest en wat weet ik nog en hij zal me wel proberen een schema aanpraten, we zien wel volgende week![]()
vreslijk van die veteranen die niet snappen dat je voor kracht traint en niet puur voor spiermassa en je van alles (goed bedoeld) willen aansmeren en je eigenwijs vinden als je het dan niet doet

kheb em al gezegd dat ik met bil starr wou gaan trainen, hij zei eerlijk dat ie het niet kende maar dat ik maar es moest langskomen voor een powerlifting schema. Toch al leuk dat ze onderscheid maken tussen mensen die bodybuilding willen doen en mensen die powerlifting willen doen![]()

)
. Kheb daarnet wel gezien dak redelijk grote bloeduitstortingen (denk dat het dat is) heb op men schouders, prolly van die standing calve raises, men pa zei da da op 2 dagen weg is, hopelijk 
kijk kijk!! een waardige opvolger van schwarzenegger..
haha goed bezig man wnneer een wedstrijd?![]()

)