- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
j
Lijkt wel een mislukt bodybuilder schemaatje maar zat teveel volk voor te deadliften enzo. Kdenk dat dit een van de laatste keren was dat ik in die gym ben geweest, zaten ook 2 kerels doodleuk op 2 bankjes en als ze er niet opzaten lieten ze hun handdoeken en drank er op liggen. De dumbbells lagen ook overal voor hun bodybuilder oefeningen rond de benchpress bank ...
Echt zo een van die dagen![]()

mij net zo... of gewoon pakken ben toch immers de sterkste van me sportschool![]()

als je echt wil trainen moet je wel je mond open trekken ( op een nette manier)
- is er hier iemand aan t trainen?
- mag ik deze bank gebruiken, als jullie hem niet nodig hebben?
bij geen antwoord, gewoon de bank meenemen of bij dat toestel gaan trainen en die andere spullen op de grond neerleggen!
zo doe ik het ook meestal, nooit problemen mee gehad!
![]()

nja, als er iemand niet bezig is op een toestel maar het bezet houdt door er gewoon op te zitten of spullen op te laten staan ga ik er gewoon heen en zeg dat ik erop wil, niet veel problemen mee. gistren zaten die kerel in smith machine en op peckdeck en stonden hun drankjes en lagen hun handdoeken op de benchpress bank, gewoon gezegd dat ik er moest op zijn en ze deden alles weg. Nog maar 1x gehad dat er iemand zo arrogant was om zen handdoek op de benchpress te leggen en dan iets anders te gaan doen, en toen ik zei dat ik erop moest een antwoord gaf in de aard van: "Ja maar ik ga sebiet benchen na deze setjes dus ge moet maar ff wachten". Terwijl ie daar nog zeker 10 minuten of zat. Gewoon zen handdoek etc er af gezwierd en begonnen, kwam ie janken dat hij moest etc hebbek geantwoord "Hier wordt niet gereserveerd met handdoeken ofzo, als ge problemen hebt moete maar bij eigenaar gaan neuten" en da was het laatste da ik ervan gehoord heb![]()

Netjes, misschien kon je je evenwicht moeilijk bewaren omdat je al legpress had gedaan?
Goed dat die veiligheidspinnen erin zaten.
, deze week es gaan kijken voor een korte broek die wat boven men knieen komt of iig iets dat rekt 
Balans: beschadigde ego en gescheurde broek, deze week es gaan kijken voor een korte broek die wat boven men knieen komt of iig iets dat rekt
![]()

Military press 10 * 20 / 6 * 30 / 6 * 40 / 6 * 50 ( moeten we blijkbaar op ander bankje doen of rechtstaand, hetgeen waar we deze sets hebben gedaan was de leuning te recht volgens de eigenaar )[![]()
MP rechtstaand doen. Anders heet het seated press, en dat is nergens voor nodig tenzij heel af en toe eens als je onderrug kapot is van deadliften of zo.
Real men stand on their feet.