Fitness Seller

snoob's beginnerslog

Is die playlist niet ergens te downloaden of zo?:P Vette muziek!

Nette pr's kerel, keep it up! :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
héhé thx en dno kheb die muziek al lang op men pc staan ( meeste nummers toch ), kzou ze uploaden maar kheb er geen webspace/upload bandbreedte voor.
Gewoon es torrents checken

j
Lijkt wel een mislukt bodybuilder schemaatje maar zat teveel volk voor te deadliften enzo. Kdenk dat dit een van de laatste keren was dat ik in die gym ben geweest, zaten ook 2 kerels doodleuk op 2 bankjes en als ze er niet opzaten lieten ze hun handdoeken en drank er op liggen. De dumbbells lagen ook overal voor hun bodybuilder oefeningen rond de benchpress bank ...
Echt zo een van die dagen :suicide:

als je echt wil trainen moet je wel je mond open trekken ( op een nette manier)

- is er hier iemand aan t trainen?
- mag ik deze bank gebruiken, als jullie hem niet nodig hebben?

bij geen antwoord, gewoon de bank meenemen of bij dat toestel gaan trainen en die andere spullen op de grond neerleggen!
;)

zo doe ik het ook meestal, nooit problemen mee gehad!
:cool:

mij net zo... of gewoon pakken ben toch immers de sterkste van me sportschool:D

als je echt wil trainen moet je wel je mond open trekken ( op een nette manier)

- is er hier iemand aan t trainen?
- mag ik deze bank gebruiken, als jullie hem niet nodig hebben?

bij geen antwoord, gewoon de bank meenemen of bij dat toestel gaan trainen en die andere spullen op de grond neerleggen!
;)

zo doe ik het ook meestal, nooit problemen mee gehad!
:cool:

nja, als er iemand niet bezig is op een toestel maar het bezet houdt door er gewoon op te zitten of spullen op te laten staan ga ik er gewoon heen en zeg dat ik erop wil, niet veel problemen mee. gistren zaten die kerel in smith machine en op peckdeck en stonden hun drankjes en lagen hun handdoeken op de benchpress bank, gewoon gezegd dat ik er moest op zijn en ze deden alles weg. Nog maar 1x gehad dat er iemand zo arrogant was om zen handdoek op de benchpress te leggen en dan iets anders te gaan doen, en toen ik zei dat ik erop moest een antwoord gaf in de aard van: "Ja maar ik ga sebiet benchen na deze setjes dus ge moet maar ff wachten". Terwijl ie daar nog zeker 10 minuten of zat. Gewoon zen handdoek etc er af gezwierd en begonnen, kwam ie janken dat hij moest etc hebbek geantwoord "Hier wordt niet gereserveerd met handdoeken ofzo, als ge problemen hebt moete maar bij eigenaar gaan neuten" en da was het laatste da ik ervan gehoord heb :D

nja, als er iemand niet bezig is op een toestel maar het bezet houdt door er gewoon op te zitten of spullen op te laten staan ga ik er gewoon heen en zeg dat ik erop wil, niet veel problemen mee. gistren zaten die kerel in smith machine en op peckdeck en stonden hun drankjes en lagen hun handdoeken op de benchpress bank, gewoon gezegd dat ik er moest op zijn en ze deden alles weg. Nog maar 1x gehad dat er iemand zo arrogant was om zen handdoek op de benchpress te leggen en dan iets anders te gaan doen, en toen ik zei dat ik erop moest een antwoord gaf in de aard van: "Ja maar ik ga sebiet benchen na deze setjes dus ge moet maar ff wachten". Terwijl ie daar nog zeker 10 minuten of zat. Gewoon zen handdoek etc er af gezwierd en begonnen, kwam ie janken dat hij moest etc hebbek geantwoord "Hier wordt niet gereserveerd met handdoeken ofzo, als ge problemen hebt moete maar bij eigenaar gaan neuten" en da was het laatste da ik ervan gehoord heb :D

DAT is het juiste antwoord van een echte PowerLifter!!

:D:cool:

Vandaag met men maat weest inschrijven in de nieuwe gym, kan niet wachten om opnieuw te gaan trainen :)

Bench press 3 * 8 * 50 / 2 * 6 * 60 / 2 * 6 * 70
dumbbell press 10 * 14 / 10 * 16 / 10 * 18 / 10 * 20
Lateral pulldown 2 * 8 * 50 / 2 * 8 * 60 / 8 * 70
Military press 10 * 20 / 6 * 30 / 6 * 40 / 6 * 50 ( moeten we blijkbaar op ander bankje doen of rechtstaand, hetgeen waar we deze sets hebben gedaan was de leuning te recht volgens de eigenaar )
Legpress 10 * 100 / 6 * 150 / 6 * 175 / 6 * 200 / 6 * 225
Squat 6 * 50 / 5 * 80 / 3 * 3 * 100
Bicep curl 10 * 20 / 10 * 30 / 6 * 40 ( geen preacher bs meer )
iets incline peckdeck achtig met een grotere ROM, ff zitten op prullen
2 setjes assisted dips & chins

goed geamuseerd, squat moet ik nog wennen aan de losse barbell, kracht is het probleem zeker niet eerder balans en techniek. Paar keer ass to the grass gezeten met 100kg en had wat moeite om evenwicht te bewaren bij het stijgen :headbang:

nette MP en squats
techniek bij squats komt er wel na een eindje :)

Netjes, misschien kon je je evenwicht moeilijk bewaren omdat je al legpress had gedaan?

Netjes, misschien kon je je evenwicht moeilijk bewaren omdat je al legpress had gedaan?

Kweet nie, kheb legpress licht gehouden en niet te veel reps gedaan omdak nog wou squatten. Ik had niet door waar ik moest stoppen voor men squat, kdacht altijd dak nie diep genoeg ging maar kzat praktisch altijd onder parallell zei die instructeur. Naja komt wel goed, kheb bij men laatste rep met 100kg te diep gegaan en men balans verloren :D Goed dat die veiligheidspinnen erin zaten.
Balans: beschadigde ego en gescheurde broek :treuren:, deze week es gaan kijken voor een korte broek die wat boven men knieen komt of iig iets dat rekt :D

Balans: beschadigde ego en gescheurde broek :treuren:, deze week es gaan kijken voor een korte broek die wat boven men knieen komt of iig iets dat rekt :D

beschadigd ego en gescheurde broek hebben er al meer meegemaakt op dit forum.......idd is een korte broek aan te raden!
;)

Kheb daarjuist ff met een stok in men nek ( voor bb te simuleren ) verschillende standen geprobeerd bij het squatten, blijkt dat ik VEEL te smal stond gistren met die 100kg daarom dat men balans maar poepoe was :D
Ik stond met men voeten gelijk met men heupen, een stuk binnen schouderbreedte, het ging het beste met een iets bredere stand, dat morgen es proberen :)

Laatst bewerkt:
training vandaag:

Benchpress 10 * 20 / 10 * 40 / 2 * 10 * 50 / 6 * 60 / 6 * 70 / 3 * 80 (pr)
Military press 10 * 30 / 2 * 10 * 45 (volume pr)
BOR 3 * 8 * 60
Lateral pulldown hammergrip 10 * 50 / 10 * 60 / 10 * 70 / 10 * 80
Legpress 8 * 100 / 8 * 150 / 8 * 200
Squat 5 * 60 / 3 * 80 / 2 * 3 * 100 / 2 * 110 / 1 * 120 (pr)
Deadlift 5 * 60 / 5 * 90 / 5 * 110 / 5 * 130
Bicep curl 10 * 20 / 10 * 30

Ik vond het een goeie training, enkel op benchpress wat gemaxed, de rest vooral op techniek aant oefenen.

Laatst bewerkt:
goed man:)

nette training!
je blijft maar je record verbreken op bench, waar gaat het eindigen :D
ik ben jaloers op je squat :o

Military press 10 * 20 / 6 * 30 / 6 * 40 / 6 * 50 ( moeten we blijkbaar op ander bankje doen of rechtstaand, hetgeen waar we deze sets hebben gedaan was de leuning te recht volgens de eigenaar )[:headbang:

MP rechtstaand doen. Anders heet het seated press, en dat is nergens voor nodig tenzij heel af en toe eens als je onderrug kapot is van deadliften of zo.

Real men stand on their feet.

MP rechtstaand doen. Anders heet het seated press, en dat is nergens voor nodig tenzij heel af en toe eens als je onderrug kapot is van deadliften of zo.

Real men stand on their feet.

yep i know, altijd MP rechtstaand gedaan maar maandag deed ik het op een zo'n shoulderpress bankje om es te proberen, nog maar net in die gym begonnen. Het bankje is me niet bevallen. :p

toch bedankt voor het advies :)

Da's in Deinze, right ? Goeie gym daar voor powerlifting ?

Terug
Naar boven