Fitness Seller

snoob's beginnerslog

• Topic Starter Topic Starter
dude die shakes zijn lekker :o

anyhow, doe je mixed grip op die 200? of fail je met normale grip?

Mixed grip ... men grip is echt rot lol, es werk van maken. Kheb die 200kg met straps wel HEEL moeizaam getrokken, was al gans gaar bleh. Kzat net aan men knieen en kdacht dat het niet ging lukken maar er stond een schoon meiske achter me dus bennek maar even int rood gegaan haha :roflol:

whehe ik ken het, pronated hield het bij mij na 2 reps al op @ 5x152,5 vandaag :(

maar het lijkt me dus echt een partijtje focked op om eerst die straps om de stang te moeten gaan doen en dan liften... ik kom altijd aanlopen (rennen :( ) en lift em dan gelijk. als ik eerst onderin ga k*tten belast ik om de 1 of andere reden me onderrug veel meer.

was het schoon meiske impressed :P?

Echt hé ik vind het echt k*t om te maxen met straps, miljaar. Eerst die ondingen rond de bar doen, dan in positie kruipen, kan je niet genoeg lucht inademen om spanning te zetten. Echt rot lol. Bij de 190kg loop ik agressief te ijsberen lol en dan loop ik er naartoe. Armen in de lucht, inademen, grip nemen en trekken. Veel leuker dan die rotte straps. Maarja grip is niet sterk :)

Haha da meiske stond mee een vriendin van me tussen de machines te kijken en ze vroegen aan kerel dak ken hoeveel het was en ze keken maar raar lol. Daarna aan de bar wat tegen gepraat, hopelijk komt ze daar wat meer :D 1ste keer dak ze daar zie.

Ik zou in iedergeval geen straps meer gebruiken bij het deadliften, want het deadliften zelf zorgt er al voor dat je goed je grip traint. Bewaar de straps voor de rack pulls zou ik zeggen :)

Ik zou in iedergeval geen straps meer gebruiken bij het deadliften, want het deadliften zelf zorgt er al voor dat je goed je grip traint. Bewaar de straps voor de rack pulls zou ik zeggen :)

ja ik deadlift nu zonder straps, naja alsk fail op 200kg gaak wel nog pullen met straps hé :)

straps zijn k*t inderdaad. Volgende keer neem ik ook stiekum een magnesiumblokje mee aangezien het VERBODEN is. :D

15km gefietst + 1km gezwommen vandaag. Schouders voelen k*t aan, tijd voor meer schouders te trainen :o

Netjes hoor!

beuh, twas weer SFEERAVOND in het zwembad :rocknana: overal oude dikke mensen en koppeltjes die in de afgebakende zwembanen liggen te spartelen en te doen. :fu: Kdenk dat er een paar met blauwe plekken naar huis zijn gegaan :D
Ben daarna nog ff langgeweest in de gym, wristwraps gekocht + afspraak gemaakt maandag voor vet% meting. Ben es benieuwd, ik denk 21% :)

Owkeeeej.......dat is even wat minder als er van die "mensen" in het water drijven die eigenlijk een zwembadverbod moeten krijgen.

Volgende keer eerst een paar handgranaten dat bad in :D
Die schokgolven maken er snel korte metten mee.

Was het nu de eerste keer dat je 200 trok?

Gistren ook opt einde die 2 x 150kg sumo style gedaan, vandaag wat last aan men lies, vooral tijdens het zwemmen gewaar geworden.

Captains of Crush
5 x R x #1
3 x L x #1 + 2 partials
5 x R x #1
2 x L x #1 + 3 partials
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T

Linker hand gaat alles VEEL moeizaamer, echt zwak handje lol, met rechts is de trainer kinderspel.

12 km gefietst

Opwarmen schouders
20 x Front-, side- -crusifixraise met 4kg

Benchpress
12 x 20
8 x 60
3 x 80
3 x 80
1 x 90
1 x 90
1 x 100 ( pr )
f x 102,5 ( sticking point weerom )

Squat
5 x 20
5 x 50
5 x 70
5 x 100
5 x 120
2 x 150 ( pr )
f x 160 ( had loopschoenen aan, voet schoof van de zool, k*tschoenen )

Pushpress
10 x 20
5 x 50
5 x 70
2 x 80 ( pr )

CS T-bar row
10 x lege bar ( weegt ook 15 - 20kg )
5 x 25
5 x 50
5 x 75 ( pr )
5 x 50

Low Pulley External Rotation
2 x 10 x 5kg ( elke kant )

Pin-5 Benchpress ( 20 cm ROM )
5 x 100
5 x 110
5 x 120 ( pr )

Pin-4 Benchpress ( 30 cm ROM )
5 x 100 ( pr )

Hammer Curl
8 x 12
8 x 14
6 x 16

Ben tevreden :) Ging normaal vandaag niet squatten dus had ik loopschoentjes aan, daarom fail op 160kg, schoenen hielden het niet :rolleyes: Toch 2 x 150kg gesquat, met ingedrukte airzooltjes, lekker stabiel :D

Laatst bewerkt:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH gefeliciteerd gast, eindelijk! ff kijken of ik je nog karma kan pasen... lekker hoor!

overige pr's zijn ook de shit trouwens!

edit: geen karma :(

Thx kvoel me oppermachtig haha, men schouders zijn enkel wat minder :o Alst niet betert es naar sportdokter gaan en vragen wat ik eraan kan doen.

verstandig! dat oppermachtige ken ik wel ja :P maar dat is zo weer weg, vind je het weer te weinig (en zo hoort het).. geniet er ff van!

Terug
Naar boven