AndroidHealthClinic

snoob's beginnerslog

goede PR's kerel!

jammer van die deadlift, misschien had een 160 of 165 kilo er wel ingezeten!
;)

• Topic Starter Topic Starter
thats the spirit!!

bah, elke keer ik opsta na ik alles heb gegeven tijdens een training heb ik het gevoel dat ik in een draaiende betonmolen heb geslapen, teken dat er goed getrained is of niet? :p

precies no pain no gain!!

en bij de lengte van?:) mn maat weegt t ook en die is ongveer net zo lang als mij

hoeft ook niet.. vrouwen vallen niet op dikke biceps maar op strakke buiken:P

Vandaag beetje licht gehouden

Bench press 10 * 20 / 6 * 50 / 2 * 6 * 60 / 2 * 6 * 70 / 3 * 1 * 80 / f * 90
Deadlift 6 * 70 / 6 * 100 / 6 * 120 / 3 * 150
Lateral pulldown 10 * 30 / 10 * 40 / 10 * 50 / 10 * 60 lekker licht :)
Military press 10 * 20 / 6 * 30 / 6 * 40 / 6 * 50 / 6 * 40 / 8 * 30 / 20 * 20
Shrugs 12 * 36
Bicep curl 10 * 20 / 10 * 30 / 8 * 40 / 10 * 35 / 10 * 30
Standing calve raise 10 * 100 / 10 * 150 / 10 * 200
nog wa Tbar rows gedaan met 60kg ofzo

Kdenk dat dat alles was

en hier reageert men wel en op mijn PR nietg:P..

goed bezig man snoob!!

licht :p
maxen op bp (2 dagen na mekaar)
deadliften op 90% van 1rm

mss toch wat meer rusten/lichter trainen?
nu gaat dat mss nog maar na een eindje ga je er alleen maar nadeel aan vinden

Bwa bij benchpress heb ik nog niet het gevoel gehad van OMG zwaar, enkel bij die 90kg maar die doe ik opt einde nog es voor de lol in de hoop van em bij wonder omhoog te krijgen :P
Deadlift heb ik echt geen last met 150kg enkel men handen laten het wat afweten, kheb niet genoeg eelt enkel wat eeltophopingen die wel pijn doen bij het DLen. Met straps trek ik 180 of meer denk ik, het zijn men handen die het laten afweten ( volgens mij )

Ik voel me kiplekker en heb zeker niets geforceerd, behalve men wijvenhanden maar da vel komt wel hard :D

Jammer van die 90 bench, maar komt zeker deels doordat je al een aantal sets gedaan had met 80?

Volgende keer minder intensief opbouwen, en de 95 pakken!! :thumbup:

haha dat komt vanzelf dat hard worden.. maar goed bezig hoor!!

Bwa bij benchpress heb ik nog niet het gevoel gehad van OMG zwaar, enkel bij die 90kg maar die doe ik opt einde nog es voor de lol in de hoop van em bij wonder omhoog te krijgen :P
Deadlift heb ik echt geen last met 150kg enkel men handen laten het wat afweten, kheb niet genoeg eelt enkel wat eeltophopingen die wel pijn doen bij het DLen. Met straps trek ik 180 of meer denk ik, het zijn men handen die het laten afweten ( volgens mij )

Ik voel me kiplekker en heb zeker niets geforceerd, behalve men wijvenhanden maar da vel komt wel hard :D

Het gaat niet om het gevoel, als je iedere week op alles maxed gaat je dat na een eindje nadelig zijn en ga je niet meer vooruitgaan. Als je eens 2 weken zou trainen op bijvoorbeeld 70-80% van je 1rm deadlift (setjes van 5 ofzo en zo snel mogelijk) en als je de week erna maxed ben ik zeker dat je een nieuw pr hebt :).

Bij squat en bench press zou ik dit nog niet doen omdat je volgens mij nog genoeg 'beginner'gains kunt halen, dus iedere week toch vrij zwaar gaan.

dit alles is natuurlijk imo, ik vind dit de beste methode voor mij om te trainen

om toch nog een voorbeeld te geven :p : ik heb een maand lang ofzo nooit boven 80% van mn 1rm van bp getraind en gisteren terug een keer gemaxed en een mooi record geplaatst :)

is je squat parralel?? anyhow, we zitten opzelfde totaal dan! ik zit op 387,5

Terug
Naar boven