Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede PR's kerel!
jammer van die deadlift, misschien had een 160 of 165 kilo er wel ingezeten!
![]()

Ja vast, kheb die 170 tot 20cm van de grond getrokken maar ik kon gewoon niet meer. Geen excuses volgende week moet die 170 omhoog![]()
van gainen gesproken, ik weeg maar 105 meer 
en bij de lengte van?mn maat weegt t ook en die is ongveer net zo lang als mij

1m94 of 95 dno precies, ik kom wel van 118 begin januari en ik ben nu heel stuk gespierder, zat veeeeeel vet bij precies haha![]()

Bwa bij benchpress heb ik nog niet het gevoel gehad van OMG zwaar, enkel bij die 90kg maar die doe ik opt einde nog es voor de lol in de hoop van em bij wonder omhoog te krijgen![]()
Deadlift heb ik echt geen last met 150kg enkel men handen laten het wat afweten, kheb niet genoeg eelt enkel wat eeltophopingen die wel pijn doen bij het DLen. Met straps trek ik 180 of meer denk ik, het zijn men handen die het laten afweten ( volgens mij )
Ik voel me kiplekker en heb zeker niets geforceerd, behalve men wijvenhanden maar da vel komt wel hard![]()
.
: ik heb een maand lang ofzo nooit boven 80% van mn 1rm van bp getraind en gisteren terug een keer gemaxed en een mooi record geplaatst