- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
draai je misschien niet wat weinig volume om echt spiermassa te winnen?
Kzou het niet weten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
draai je misschien niet wat weinig volume om echt spiermassa te winnen?
Sterke BOR zoals gewoonlijk.
Ga je terug squatten of hoe gaat je beentraining eruit zien?
Snap wel niet goed waarom je je curls tussen je rug training wilt doen ...

Goed beestjeHé volgens mij heb ik voorbije weekend EXACT dezelfde grill gekocht :-)
**** that
Ik heb niet echt een schema, ik doe maar op gevoel aan.goeie progressie hoor, hoe ziet je voedingsschemaer eigenlijk uit ? Hoeveel kcals eet je in de cut ?

Hé volgens mij heb ik voorbije weekend EXACT dezelfde grill gekocht :-)

Vanochtend dus 300ml melk met 60gr eiwit poeder binnengespeeld met 4 pannenkoeken. Komt in totaal op zo'n 60gr eiwit. Middageten is 300gr gemarineerde kipfilet met 200gr rijst. wat zo'n 70gr is gesupplementeerd met 20gr amino's.
Dan kom ik al op 150gr tegen de middag. Ik moet wel men best doen om aan 250-300gr te raken maar het gaat me lukken ...![]()

Hey Simon,
Zou het niet beter zijn je maaltijden te sprijden op de dag
6 x ipv 3 a 4 keer
Denkt dat voedingstoffen zo beter worden opgenomen en je hebt ook een constantere toevoer..waardoor je metabolisme nog eens verhoogt ook![]()

Vanochtend dus 300ml melk met 60gr eiwit poeder binnengespeeld met 4 pannenkoeken. Komt in totaal op zo'n 60gr eiwit. Middageten is 300gr gemarineerde kipfilet met 200gr rijst. wat zo'n 70gr is gesupplementeerd met 20gr amino's.
Dan kom ik al op 150gr tegen de middag. Ik moet wel men best doen om aan 250-300gr te raken maar het gaat me lukken ...![]()

Uhu, das de bedoeling uiteindelijk150gr tegen de middag en voor je gaat slapen nog eens een bak kwark van 500gr. Zit je al op 200 ...
dan moet je enkel nog een dikke steak als avondmaal regelen en nog een shake ofzo rondom je
trainingsmoment.
Naja, carbs heb ik niet zo zeer nodig, ik word al vet van naar carbs te kijken.Met een beetje fantasie lukt da wel
Vloeibare maaltijden maken ( :brinta ,eiwitpoeder,rijstvlokken ,gemalen havermout) in de schakebeker op het laatste water bijdoen en schudden
Zakje notenmengeling vo tussendoor... lukt allemaal wel hoor
Heb ook geen tijd op mijn werk om 6 x per dag een kwartier te zetten voor te eten ..
groeten
Hey Simon,
Zou het niet beter zijn je maaltijden te sprijden op de dag
6 x ipv 3 a 4 keer
Denkt dat voedingstoffen zo beter worden opgenomen en je hebt ook een constantere toevoer..waardoor je metabolisme nog eens verhoogt ook![]()