XXL Nutrition

Snoob's log

• Topic Starter Topic Starter
03/04/10

bent-over-row
10*50, 10*70, 10*90, 3*10*110 nice

barbell curl
10*30, 4*8*40

one arm db row
3*10*40

hammer curl
10*16, 3*8*20

front pulldown
10*60, 3*8*70

rope curl (low pully)
3*10*20, 10*30

decline sit-up ( draaiend zakken 6x)
3*8*BW

db side bend
3*10*28

Ging lekker, vrijdag eindelijk terug beentjes en schouders!

Sterke BOR zoals gewoonlijk.
Ga je terug squatten of hoe gaat je beentraining eruit zien?

Snap wel niet goed waarom je je curls tussen je rug training wilt doen ...

Sterke BOR zoals gewoonlijk.
Ga je terug squatten of hoe gaat je beentraining eruit zien?

Thx, ik ga zien hoe het voelt, denk deze week nog hacksquat / legpress om men onderrug te ontzien. Mss lichte frontsquat.

Ik zat te denken om het volgende te doen:

military press
db side raise SS bent over laterals
face pulls
legpress
db lunges
leg extentions
lying leg curl
toe press ( kuiten op legpress )
core

Snap wel niet goed waarom je je curls tussen je rug training wilt doen ...

Maandag Borst en triceps, gisteren Rug en biceps en vrijdag benen en schouders.

Vind ik het meest logisch. Ik merk ook als ik men biceps wat vermoei voor de pure isolatie oefeningen zoals pulldown meer op men lats kan concentreren. Misschien is het bullshit maar dat denk ik erover :p

Voel me steeds beter en beter, rugpijn is ook bijna zo goed als weg, nek/schouder zit nog wel beetje vast soms maar geen pijn iig. Probeer nu elke dag 400gr vlees te eten ( vooral kipfillet ). Haal ik toch al 120gr eiwit uit, nog een shake erbij en ik zit bijna aan 200gr. Bedoeling is om naar 300gr eiwit te gaan dagelijks met 1-2 shakes en 600-800gr mager vlees.

2n9cn5f.jpg

:lick:

ruik ik een comeback ? of is dat het vlees ?

Hé volgens mij heb ik voorbije weekend EXACT dezelfde grill gekocht :-)

goeie progressie hoor, hoe ziet je voedingsschemaer eigenlijk uit ? Hoeveel kcals eet je in de cut ?

Hé volgens mij heb ik voorbije weekend EXACT dezelfde grill gekocht :-)
Goed beestje :)
Ik hoop maar dat dat een George Forman grill is!
**** that
goeie progressie hoor, hoe ziet je voedingsschemaer eigenlijk uit ? Hoeveel kcals eet je in de cut ?
Ik heb niet echt een schema, ik doe maar op gevoel aan.

's ochtends 4 pannenkoeken met een shake ( 50gr eiwit ) / op niet trainingsdagen laat ik pannenkoeken vallen
's middags pakje 200gr voorgestoomde basmati + 200gr kipfillet
's avond wat de pot schaft of hetzelfde als hierboven
na training nog een shake ofzo

Niets speciaals dus, maar ik heb vandaag 400gr gegrillde kipfillet gegeten + vannacht nog 300gr filet pur. :lick:

Vanochtend dus 300ml melk met 60gr eiwit poeder binnengespeeld met 4 pannenkoeken. Komt in totaal op zo'n 60gr eiwit. Middageten is 300gr gemarineerde kipfilet met 200gr rijst. wat zo'n 70gr is gesupplementeerd met 20gr amino's.

Dan kom ik al op 150gr tegen de middag. Ik moet wel men best doen om aan 250-300gr te raken maar het gaat me lukken ... :p

Vanochtend dus 300ml melk met 60gr eiwit poeder binnengespeeld met 4 pannenkoeken. Komt in totaal op zo'n 60gr eiwit. Middageten is 300gr gemarineerde kipfilet met 200gr rijst. wat zo'n 70gr is gesupplementeerd met 20gr amino's.

Dan kom ik al op 150gr tegen de middag. Ik moet wel men best doen om aan 250-300gr te raken maar het gaat me lukken ... :p

Hey Simon,

Zou het niet beter zijn je maaltijden te sprijden op de dag

6 x ipv 3 a 4 keer

Denkt dat voedingstoffen zo beter worden opgenomen en je hebt ook een constantere toevoer..waardoor je metabolisme nog eens verhoogt ook;)

Hey Simon,

6 x ipv 3 a 4 keer

Denkt dat voedingstoffen zo beter worden opgenomen en je hebt ook een constantere toevoer..waardoor je metabolisme nog eens verhoogt ook;)

mja ik heb niet veel tijd overdag om hier een beetje te zitten eten :p

150gr tegen de middag en voor je gaat slapen nog eens een bak kwark van 500gr. Zit je al op 200 ...
dan moet je enkel nog een dikke steak als avondmaal regelen en nog een shake ofzo rondom je
trainingsmoment.

Met een beetje fantasie lukt da wel ;)

Vloeibare maaltijden maken ( :brinta ,eiwitpoeder,rijstvlokken ,gemalen havermout) in de schakebeker op het laatste water bijdoen en schudden :p
Zakje notenmengeling vo tussendoor... lukt allemaal wel hoor :)
Heb ook geen tijd op mijn werk om 6 x per dag een kwartier te zetten voor te eten ..

groeten

150gr tegen de middag en voor je gaat slapen nog eens een bak kwark van 500gr. Zit je al op 200 ...
dan moet je enkel nog een dikke steak als avondmaal regelen en nog een shake ofzo rondom je
trainingsmoment.
Uhu, das de bedoeling uiteindelijk :)
Met een beetje fantasie lukt da wel ;)

Vloeibare maaltijden maken ( :brinta ,eiwitpoeder,rijstvlokken ,gemalen havermout) in de schakebeker op het laatste water bijdoen en schudden :p
Zakje notenmengeling vo tussendoor... lukt allemaal wel hoor :)
Heb ook geen tijd op mijn werk om 6 x per dag een kwartier te zetten voor te eten ..

groeten
Naja, carbs heb ik niet zo zeer nodig, ik word al vet van naar carbs te kijken.

Hey Simon,

6 x ipv 3 a 4 keer

Van meer maaltijden gaat je metabolisme niet omhoog.
Het totale kcal, dat telt.

Simon, aangezien je geen tijd hebt om over dag te eten zou je eens kunnen kijken naar Intermittent fasting. leangains.com

Ik doe het zelf ook en het bevalt zeer goed. Eet maar 3x per dag nu. Me eerste maaltijd is om half 5 in de avond. Je zult veel kritiek horen vanuit dbb, omdat de meeste nogal kortzichtig zijn.

Kijk maar wat je er mee doet.

Terug
Naar boven