- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
21/01/10
bent-over-row
10*60, 10*80, 10*100, 8*120
ezbar curl
10*30, 5*8*40
front pull down
4*8*70
hammer curl
8*24, 2*6*20
Zitten weer wat borstwervels vast, heel irritant om zo te trainen. Morgen naar kinésist om de boel los te werken.
Sterke BOR.
En die wervels hoe komt dat? Overblijfsel van je strongman tijd? Lijkt me inderdaad rot om een abonnement te hebben bij de kinesist.
Thx, kracht begint wat terug te komen, doe gewoon men oefeningen zo goed mogelijk met de juiste spieren zonder met men schouders te prutsen etc. Niet makkelijk om alle oefeningen correct uit te voeren met hypermobiele schouders.
Ik weet het niet waardoor het komt, waarschijnlijk combinatie van slecht postuur + te lomp trainen gedurende 2 jaar.
Zo ken ik ook iemand - kerel heeft zichzelf een hernia getraind. Altijd show geven en veel lawaai maken in de gym. Big weights, slechte uitvoering. Ondertussen is hij gestopt met trainen.
Zo ken ik ook iemand - kerel heeft zichzelf een hernia getraind. Altijd show geven en veel lawaai maken in de gym. Big weights, slechte uitvoering. Ondertussen is hij gestopt met trainen.
Thx!Oh die! Ja man die ken ik ook....
Aardige BOR weer Simon, gelukkig weer eens meer als 100kg op een stang in je log.
Ja idd ik was zelf vrij pissed, had op minstends 3-4 reps gehoopt maar ik had verkeerde tshirt aan en schoof helemaal weg op dat k*tbankje. Stel je voor dat je zakt met bar, duwt uit de benen en 10cm achteruit schuift en dan het gewicht met een halve JM press naar boven duwt. Niet ideaal dusDie 120 bench is natuurlijk wel bedroevend, haha. Dat kan niet Simon. Wanneer ga je weer deadliften?

train je benen helemaal niet meer? of post je dat gewoon niet?
30/01/2010
cardio
20min op stepgeval.
Eerste keer weer cardio ...![]()

goed gedaan man
klote van die onderrug snoob
hoe doe je de bb row - staand
of ga je liggen op een schuine bank ( waarbij je dus je onderrug compleet ontziet )
je kan nog altijd een bbuilder worden he![]()