biejest
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben te lui om te googelen maar wat is het verschil tussen zo'n pendlay barbell en een olympische barbell? Belastbaarheid?
Die ik hier thuis heb liggen is belastbaar tot 1000lb, wat voor mij meer als genoeg is :-)
Kost wel wat geld zo'n pendlay barbell precies...
Gewoon een super goeie oly barbell die vrijwel onverwoestbaar is.
Ja man, ook als zij los gaan. Er staat bij dat ie dus met ongeveer 1100kg wordt belast en 15cm wordt 'verbogen' maar niet plastisch verbuigt. Zulke belasting kan je bijna niet creeren met een oly lift/deadlift/squat, zelfs als je hem laat fl*kkeren van je schouders/uit je handen.Ook als Pudzianowski en Poundstone zich er een dagje mee amuseren?![]()
Doe die barbell maar eer aan zou ik zo zeggen.
Gebruik je ooit pre workout boosters? Als ik een dikke aanrader mag geven -> Nox Pump Extreme van Ultralife... man dat spul is gewoon drinkbaar goud (niet qua smaak, maar qua werking).
Ja man, ook als zij los gaan. Er staat bij dat ie dus met ongeveer 1100kg wordt belast en 15cm wordt 'verbogen' maar niet plastisch verbuigt. Zulke belasting kan je bijna niet creeren met een oly lift/deadlift/squat, zelfs als je hem laat fl*kkeren van je schouders/uit je handen.
Krijg je niet van je 'Kine' een doorverwijzing naar een arts? Ik heb ook doorgezakte voeten en had ook altijd pijn in m'n schenen maar sinds die kerel zo'n zooltje voor me heeft gemaakt heb ik er een stuk minder last van.
99.9% van de mensen heeft platvoeten. In de meeste gevallen doen zooltjes meer kwaad dan goed

Okee, harnak.99.9% van de mensen heeft platvoeten. In de meeste gevallen doen zooltjes meer kwaad dan goed
kan je msschn ook eens beginnen met snatches, cleansand jerks in je trainingsregime te incorporeren![]()