XXL Nutrition

Soort epileptische aanval tijdens clean & press

Klinkt als een reactieve hypoglycaemie, oftewel een lage bloedsuikerspiegel na de vele liters suikerrijke chocolademelk zoals KaLe al zei. Eerst gaat je lichaam heel veel insuline aanmaken om de suikers van de chocolademelk allemaal op te nemen. Je lichaam blijft met veel insuline zitten, waardoor die de laatstes restje glucose uit je bloed haalt, wat je normaal gesproken nodig hebt om je hersenen te voeden. Houdt je suiker inname laag en zorg dat je voldoende vezels eet.

• Topic Starter Topic Starter
slaap je wel goed?

ik had het vroeger steeds omdat ik oververmoeid was.
meer slapen dus!
Slaap zit wel goed.
+1

Het lijkt voor sommigen precies stoer/cool weinig van voedsel te kennen en maar gewoon te vreten

Dit topic is toch een verdieping in de materie? Verder is 100% clean eten makkelijk als je op 3500-4000 kcals goed gaint, maar wat lastiger als je aan 6500-7000 moet komen, ik maintain nu op 5500-6000 kcals...

Bedankt voor de serieuze reacties verder.

Haha en dan vloek ik soms op mijn onderhoud van 4000 kcal!

kom je net uit de gym toevallig Mr. Mike?

2.5 L chocolade melk voor een training!

Vandaag was ik brutaal aan het mp'en, hoewel alles soepel ging voelde ik vanaf lichte gewichten al dat het na 3 reps zwart voor m'n ogen werd. Bij iets zwaardere gewichten sneller en was ik na de set 10-20s los van de wereld zeg maar. Bij m'n zwaarste set moest ik na 2 reps stoppen omdat alles zwart werd en begon ik keihard te trillen waarna ik in elkaar zakte en na een halve minuut weer bijkwam.

Mijn voeding vandaag was 2.5L chocomelk tot 1 uur voor de training.

Iemand iets dergelijks gehad?

2.5 L chocolade melk voor een training! LOL !!!!!!!!!!!!!

Haha..

Prachtige bump

Beter respecteer je de legende AlexT.. !!!!!

Haha alexT. Die gozer was echt een mafkees, maar vaak grappig.

Waar hangt hij nu uit?

pokert hij nog?

Wel tof dat dit legendarisch topic nog eens gebumped wordt

Wel tof dat dit legendarisch topic nog eens gebumped wordt

Ja, en in ieder geval wordt het tijd dat één of andere autoriteit in het vakgebied eens en voor altijd poneert dat de consumptie van 2,5l chocomelk hier niets maar dan ook helemaal niets mee te maken heeft, want ik krijg de indruk dat sommigen de schuld van Alex' slap gedrag zomaar onterecht op onze godendrank schuiven. Ik stel een sticky voor waarbij kritiek op de "barely legal results drink" verboden wordt !

Haha, ook al aan de hand gehad hier. 1 keer bij push press, de bar op m'n keel laten liggen en adem te lang ingehouden en knockout in de rack gevallen. Vorige keer bij log press begon ik op het einde ook te shaken als een gestoorde. Good times & kill the brain cells!!

Terug
Naar boven