ALs je daar de tijd voor hebt en het een prettige manier van trainen hoef je ook niet echt aan giantsets te denken.Tussen al het gepraat ver trainen door ook nog echt getraind. 1:45 over gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ALs je daar de tijd voor hebt en het een prettige manier van trainen hoef je ook niet echt aan giantsets te denken.Tussen al het gepraat ver trainen door ook nog echt getraind. 1:45 over gedaan.
Nope. Alsnog we doorwerken, de warmupsets beginnen wel flink te worden. Voor squat zit ik nu aan zes stuks. Dat is wel veel.ALs je daar de tijd voor hebt en het een prettige manier van trainen hoef je ook niet echt aan giantsets te denken.

In hoeverre merk jij dat fietsen of hardlopen icm squats elkaar beïnvloeden?Training voor het strand. Extra eten dus, want ik moet nog heen en weer fietsen
Wu: fietsen
bp:
5x5x67,5
2x10x40 met pause
sq
5x5x110
bor
5x5x72,5
standing calf raises
3x8x95
facepulls
3x10x25
planks (one foot alternating)
3x60s
push-ups
3x12xbw met pause
Skullcrushers
3x8x30
Nu snel eten en fietsen maar.
Vooral dat ik me wat meer vermoeid voel. Maar ik heb niet het idee dat het mijn prestaties echt vermindert. Nu ben ik ook nog geen pr’s aan het squatten.In hoeverre merk jij dat fietsen of hardlopen icm squats elkaar beïnvloeden?
Staat hier boven. Training a en b afwisselend. Standaard sl5x5 met wat assistance. 3x trainen per week. En dan nog 3x ‘cardio’ als in hardlopen of wielrennen
Yep. Als je twee trainingen omhoog scrollt zie je welke assistance ik erbij doe.Dus gewoon 3x in de week full body waarbij je de ene week A/B/A doet en de week erna B/A/B?
Dat is mijn ervaring ook wel. Al zal je nooit top-gewichten liften of monster spieren kweken op die manier. (noch een top-tijd lopen/fietsen)Lichaam is er aan gewend om te fietsen, hardlopen en te trainen.
Toch denk ik dat je best redelijke gewichten kan tillen, een behoorlijk fysiek kan opbouwen en een goede conditie kan hebben.Dat is mijn ervaring ook wel. Al zal je nooit top-gewichten liften of monster spieren kweken op die manier. (noch een top-tijd lopen/fietsen)
Het past goed bij mijn doelen. En dat is niet zo groot mogelijk worden, of zo snel mogelijk. Ik wil sterk, gezond en fit zijn, een mooi lichaam is daarbij mooi meegenomen.Dat is mijn ervaring ook wel. Al zal je nooit top-gewichten liften of monster spieren kweken op die manier. (noch een top-tijd lopen/fietsen)
Je kunt best bij de sterkste en snelste 20% horen. Wil je beter zul je moeten kiezen.Toch denk ik dat je best redelijke gewichten kan tillen, een behoorlijk fysiek kan opbouwen en een goede conditie kan hebben.
Wil je echt als een Powerlifters, Bodybuilder, Hardloper of Wielrenner meetellen, al is het bij de amateurs, dan zal je moeten kiezen, maar waarom zou je?
Specialization is for insects.
Al ben ik de eerste om toe te geven dat er hier wat flinke grote torren en kevers rondlopen.
Het past goed bij mijn doelen. En dat is niet zo groot mogelijk worden, of zo snel mogelijk. Ik wil sterk, gezond en fit zijn, een mooi lichaam is daarbij mooi meegenomen.
Ben niet bereid voor spieropbouw zo ver te gaan als sommigen op dit forum. Net zoals ik ook nooit een marathon wil lopen of een volle triathlon doen.
De prestatie is de beste versie van mezelf te zijn op diverse vlakken. Ik ben ook nog getrouwd, vader en heb een redelijk verantwoordelijke baan. Die dingen zijn belangrijker dan trainen, Al vind ik dat ik dat aardig serieus doe.
Is een grapje en beroemde quote van Robert Heinlein, een SF auteur.Je kunt best bij de sterkste en snelste 20% horen. Wil je beter zul je moeten kiezen.
Vind ik niet perse voor insecten trouwens. Prima keuze om te maken als je dat wilt.