- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn dat de schouder het houdt. Doe je ook nog rotatol-cuff versterkende oefeningen?Lekkere training en knetterhard zweten in de sauna (t*ring wat was het warm). Nu lekker beetje luieren en Olympische spelen kijken.
Ik doe face pulls en verder genoeg compounds die de schouders indirect aan het werkt zetten. Gestopt met push-ups, daar kreeg ik last van.Fijn dat de schouder het houdt. Doe je ook nog rotatol-cuff versterkende oefeningen?
OS leven nog niet echt bij mij. Hoorde dat Epke er al uit ligt en Bart (netaan) door is.
leg raises, wood choppers, side planks...?geen zin in planks. Ik ga wat anders voor core verzinnen als finisher.
Ik doe hanging leg raises. Denk dat ik nog iets van weighted crunches erbij doe superset met iets schuins.
mij bevielen frog crunches met een plaat achter je hoofd altijd welIk doe hanging leg raises. Denk dat ik nog iets van weighted crunches erbij doe superset met iets schuins.
Toen ik het woord fartlek voor het eerst tegenkwam (in een boek, rond 1975) moest ik hard en lang lachen. Grappig dat het begrip nog steeds gebruikt wordt.6km fartlek. In 30 minuten gelopen, intervals rond de 4m/km
Jahoor, is een zweeds woord dacht ik. Een 'vaartspel'. Kortom, je gaat lopen en je pakt stukken waar je even flink aanzet. Tot een verkeersbord, einde van een weg, een bocht, etc. Wel fijn om soms te doen als ik minder tijd heb en toch wat wil opbouwen.Toen ik het woord fartlek voor het eerst tegenkwam (in een boek, rond 1975) moest ik hard en lang lachen. Grappig dat het begrip nog steeds gebruikt wordt.
Kweetet, het was een boek over atletiektraining. Eigenlijk trainde ik zelf ook al zo in die tijd, en nu op de mountainbike nog steeds.Jahoor, is een zweeds woord dacht ik. Een 'vaartspel'. Kortom, je gaat lopen en je pakt stukken waar je even flink aanzet. Tot een verkeersbord, einde van een weg, een bocht, etc. Wel fijn om soms te doen als ik minder tijd heb en toch wat wil opbouwen.