- Waardering
- 23.890
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Dat is fijn. Hopelijk blijft hij rustig5km easy run. Morgen weer naar de sportschool, schouder is weer rustig.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is fijn. Hopelijk blijft hij rustig5km easy run. Morgen weer naar de sportschool, schouder is weer rustig.

Nou, net geprobeerd. Benchen gaat echt niet. Dus dat slaan we maar over.
Benchen is zwaar overrated. Of train je voor kracht? Het maakt niet uit hoe goed je houding is, vroeg of laat krijg je blessures. Je traint je schouders meer dan je pecs met benchen.Nou, net geprobeerd. Benchen gaat echt niet. Dus dat slaan we maar over.
Ik train om fit en sterk te blijven. Dus vooral kracht maar beetje mooi lichaam is mooi meegenomen.Benchen is zwaar overrated. Of train je voor kracht? Het maakt niet uit hoe goed je houding is, vroeg of laat krijg je blessures. Je traint je schouders meer dan je pecs met benchen.
Enig idee welke spier het is waar je zo'n last van hebt?Ik train om fit en sterk te blijven. Dus vooral kracht maar beetje mooi lichaam is mooi meegenomen.
Iig is mijn schouder nu voor mijn gevoel goed naar de klote. Ik ga maar eens naar de dokter. Ohp/mp gaat wel aardig. Het ergste is incline press.
Nee. Ergens in/rond ac-gewricht. Volgens mij geen spier, maar het gewricht, ligamenten, pezen eromheen?Enig idee welke spier het is waar je zo'n last van hebt?
Kan vanalles zijn in je schouder. Zitten nogal een hoop dingen. Hoe lang had je je schouder rust gegeven voordat je weer bent gaan benchen vandaag?Nee. Ergens in/rond ac-gewricht. Volgens mij geen spier, maar het gewricht, ligamenten, pezen eromheen?
AC gewricht hoor je wel vaker ja, ook erg hardnekkig wat ik zo opgevangen heb.Nee. Ergens in/rond ac-gewricht. Volgens mij geen spier, maar het gewricht, ligamenten, pezen eromheen?
Doe ik al even. Het is niet andersVandaag zag ik op de internetz langskomen dat een paused bench vriendelijker is voor de schouder, geen idee of dat zo is en of je er iets mee kan.
Misschien moet je de borst maar op een andere manier trainen.
Hoelang pak jij sauna. Laatst podcast geluisterd nou ja hier luister zelf.Paar dagen weggeweest voor werk. Donderdag 8km tempo.
Vandaag
Rackpulls
3x5x165
Ohp
5x55
2x1x60
Bor
3x5x105
Cable crossovers
3x12x35
Facepull
3x12x70
Triceps cable overhead
12-10-9x50
Sauna,koude douche en fietsen als cooling down.
16km trail door de duinen met 400 hoogtemeters. Warm! Wel de Corona helemaal kwijt nu.
Beide. Met name hs. Maar ik voel gewoon weer meer inhoud. Is wel iets minder dan het was maar echt anders dan de ‘begrenzer’ die erop zat vlak na Corona.
Merk je dat gevoelsmatig en/of in de cijfers, HS oid?
Goed nieuws!16km trail door de duinen met 400 hoogtemeters. Warm! Wel de Corona helemaal kwijt nu.
Hoelang pak jij sauna. Laatst podcast geluisterd nou ja hier luister zelf.
Komt erop neer 30min per keer 3/4 keer per week