- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardcore eindelijk mensen die niet van suiker zijn gemaakt. 😅8km door de regen. Best lekker. Gym is dicht, dus dat wordt komende week weer.
Met hardlopen lekker, liefst beetje motregen if zachte regen. In de kou is ook leuk, hardlopen in het bos in de sneeuw 🌨 s echt fantastisch!Hardcore eindelijk mensen die niet van suiker zijn gemaakt. 😅
Regen is lekker man.
Ja beetje motregen dat niet in je gezicht komt is heerlijk, liever dan dat warme weer van vanochtend. Leek net alsof ik gezwommen hadMet hardlopen lekker, liefst beetje motregen if zachte regen. In de kou is ook leuk, hardlopen in het bos in de sneeuw 🌨 s echt fantastisch!
Fietsen in de regen vind ik ruk. Glad, gevaarlijk…

Mountainbiken is wel leuk als het niet de hele tijd doorplenstMet hardlopen lekker, liefst beetje motregen if zachte regen. In de kou is ook leuk, hardlopen in het bos in de sneeuw 🌨 s echt fantastisch!
Fietsen in de regen vind ik ruk. Glad, gevaarlijk…
Ik loop op vermogenWaarom loop jij niet op vermogen ipv hartslag als ik vragen mag?

Owwwwww ok. Omdat je laatst over hartslag begon. Hoe bevalt dat? En welke heb jij?
Stryd. Werkt prima, vooral voor intervals. Nu loop ik meer om allround fit te blijven maar vorig jaar echt goed progressie mee geboekt.Owwwwww ok. Omdat je laatst over hartslag begon. Hoe bevalt dat? En welke heb jij?
Op vermogen lopen is wel gewoon beter lijkt mij omdat je verder nergens aan gebonden bent. Is het warm hogere hartslag koud lager. Slecht geslapen hoger drank gehad hoger.Zijn power en hr variabiliteit nou zaken waarmee nieuwe bedrijven zich proberen te onderscheiden van de gevestigde namen, of heb je er echt iets aan, ook als amateur sporter? Gtc heb ik nog nooit van gehoord trouwens. Het stof moet nog even neerdalen wat mij betreft![]()
Power is direct de maat voor het vermogen dat je genereert. En dus minder afhankelijk van de vorm van de dag waar hartslag door beïnvloed wordt. Ik loop op power maar houd hartslag ook in de gaten.Zijn power en hr variabiliteit nou zaken waarmee nieuwe bedrijven zich proberen te onderscheiden van de gevestigde namen, of heb je er echt iets aan, ook als amateur sporter? Gtc heb ik nog nooit van gehoord trouwens. Het stof moet nog even neerdalen wat mij betreft![]()
Laat jij je ook sturen door die output, bv een signaal wat aangeeft wanneer je interval 'klaar' is?Daarnaast is power zonder vertraging, als je dus intervals doet veel makkelijker de inspanning te meten.
Bij slapen is een hoge variabiliteit juist slecht, dat geeft een afwisseling tussen apneu en paniekperiodes aan.Hr variabiliteit is meer voor herstel, is hij lager dan normaal dan kun je misschien beter rustig aan doen.
Ah, foutje in de afkoGct is ground contact time. Met zo’n footpod kun je ook je looptechniek nog wat monitoren. Cadans, verticale beweging…
Google kon er ook weinig mee.... Heb je ook een sensor aan je schoenen bevestigd?
Ja, als ik train op power dan volg ik het schema op power.Laat jij je ook sturen door die output, bv een signaal wat aangeeft wanneer je interval 'klaar' is?
Bij slapen is een hoge variabiliteit juist slecht, dat geeft een afwisseling tussen apneu en paniekperiodes aan.
Ah, foutje in de afkoGoogle kon er ook weinig mee.... Heb je ook een sensor aan je schoenen bevestigd?
Ik weet dat ik een voorvoet lander ben, maar hoe lang mijn voorvoet en hiel de grond raken vind ik weinig interessant![]()
Precies, voorzichtig. Je loopt er nu lang genoeg mee te sukkelenSchouder doet nog steeds beetje vaag. Rustig aan dus.
Bp:
3x3x80 ik moet echt extreem op de vorm letten.
En nog wat setjes op lager gewicht.