- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja. Denk niet dat het ooit nog helemaal over gaat.Precies, voorzichtig. Je loopt er nu lang genoeg mee te sukkelen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Denk niet dat het ooit nog helemaal over gaat.Precies, voorzichtig. Je loopt er nu lang genoeg mee te sukkelen![]()
Ik die ze zo netjes mogelijk. Apparaten doen meer pijn. Dumbells helemaal instabiel.Als je schouders issues hebt waarom skip je BP niet? Doe je trouwens ook front raises? Ik deed ze nooit maar lijken wel te helpen.
Tempo ietsje omlaag en goed drinken (na afloop zeker) dan kan het allemaal wel9km hardlopen in de zon. Noem het maar warmtetraining ofzo.
Zeker, maar was best warm.Tempo ietsje omlaag en goed drinken (na afloop zeker) dan kan het allemaal wel![]()
Nou 28 km fietsen bij 38 graden petje af

Heb ik gedaan. Met een hittegolf, ook toen het een keer 38 graden was fiets ik naar het strand. Was wel serieus heet.
Of we dat dit jaar weer halen is nog maar de vraag.... aan de andere kant, de zomer is pas 2 dagen begonnenHeb ik gedaan. Met een hittegolf, ook toen het een keer 38 graden was fiets ik naar het strand. Was wel serieus heet.

Ik ben een keer tijdens een hittegolf gaan trainen met de mountainbiken op parcours Spaarnwoude, plus heen en weer van/naar Lisse. 6 l water gedronken.Heb ik gedaan. Met een hittegolf, ook toen het een keer 38 graden was fiets ik naar het strand. Was wel serieus heet.
Vast wel een keer rond de 35. Voorlopig prima, zolang er af en toe wat regen valt is dat wel lekker. Van mij hoeft het trouwens niet warmer dan 25 graden, ik vind het boven de 25 altijd toch wel afzien met sporten, aangezien ik dat zo 10 uur per week doe...Of we dat dit jaar weer halen is nog maar de vraag.... aan de andere kant, de zomer is pas 2 dagen begonnen![]()
Damn boy, dammit, well done!
Thx
Buien? Behalve flink onweer vannacht niets meer gehad...
Hopelijk is het nog wat leuksKomende week reizen voor werk dus even weekje hotelgym en rustiger aan.