Fitness Seller

Sparks log, do you even lift bro?

Bezoekers in dit topic

Dagje rust en met een stortbui deadliften.

Dl
3x8x130

Ohp
8-6-7x52,5 (iets meer rust nemen)

Bor
3x8x100

Cable crossovers
2x12x35 + 3x12x45 pecdec ervoor omdat een Flippo twee uur in de kabels hing

Facepull
3x12x70

Triceps overhead cable
3x12x45

Pallof press
2x2x15
 
Zaterdag 9km

Gisteren

Bp:
8-8-7x 72,5. Heeel voorzichtig

Sq
3x8x130

Calf raise
3x15x150

Pull-ups
6-6-5

Pec dec
3x15x46

Lat pulldown
3x12x95

Preacher curl
10-10-8x30

Geen zin meer in planks. Tijd voor de sauna.
 
Dinsdag en vandaag deload. Dus wat lichter en veel minder volume. Morgen nog wat hardlopen en dan een paar dagen reizen.
 
Toch nog even 12km gerend. Morgen brengt de rkeksuto me naar het vliegveld. Zal ik dat goede gedrag eens lekker compenseren.

Het is wel vliegen voor mijn werk. Mag dat wel?

En over een maand naar Amerika . Ik stelde mijn baas voor dat ik met de boot zou gaan. Vond hij niet zo’n goed idee. Zo’n trip door het Panamakanaal duurt best nog lang.
 
Onder het motto: ‘Kan het lelijker?’ Presenteer ik u mijn nieuwe hardloopschoenen.

BEC1F6D4-B3EF-4536-A00C-E4ACD456ED62.png
 
Onder het motto: ‘Kan het lelijker?’ Presenteer ik u mijn nieuwe hardloopschoenen.

Bekijk bijlage 568034
Je hebt jezelf overtroffen, wat een verschrikking!

Je moet wel ballen zo groot hebben dat ze tot halverwege je kuiten komen als je daarmee in het openbaar gezien durft te worden.

Was er echt geen betere optie, of heb je zo alle kleuren van je kledien accessoires wel te pakken?

Als ze goed lopen, veel succes ermee!
 
Ze lopen top. Vandaag hier vanuit een hotel een uurtje het bos in geweest. 9km gelopen.

Ze zijn al wel vies.
 
Ze lopen top. Vandaag hier vanuit een hotel een uurtje het bos in geweest. 9km gelopen.
Je mag ze van je huisgenoten niet in de buurt gebruiken? Volkomen terecht, liever alleen buiten Nederland.

Uiteindelijk is dat wat telt, succes ermee.
Ze zijn al wel minder lelijk.
Fixed.
Lijken wel op outlet kinder sportschoenen :roflol:
Als jij ze aantrekt dan fix je zo een milf! Voor adoptie weliswaar, maar toch....
 
Zo. Gisteren getraind. Niet veel volume, wel tikkie intenser dan normaal om na de week reizen de kracht niet te verliezen. Beetje Bp, sq, pull-ups, lat pulldown en pec dec.

Vandaag 12km gerend.
 
Beetje deadliften en ohp. Verkouden dus beetje rustig.

Over twee weken weer hard werken… nu even rustig aan.
 
Ja, plotseling zitten we in de herfst met alle virussen die daarbij horen :)
 
Toch wat stijfjes van de deadlifts. Dus 6km easy run vandaag. Morgen eens zien of het weer een km of tien toelaat.
 
Back
Naar boven