- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ben gelukkig getrouwd. Dus dat is prima.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben gelukkig getrouwd. Dus dat is prima.
Toen ik nog zwaar deadlifte (voor mijn doen danVoor mij is de belasting van cardio (met name hardlopen) toch heel anders dan liften. Voor liften heb ik echt deloads nodig ivm pijntjes. Hardlopen vooral voor de afwisseling.
) vond ik wel altijd dat herstel van DL en hardlopen elkaar in de weg zaten.Is ook zo. Na een goede training beetje rustig aan rennen. Squat geeft minder problemen.Toen ik nog zwaar deadlifte (voor mijn doen dan) vond ik wel altijd dat herstel van DL en hardlopen elkaar in de weg zaten.
Het goede nieuws is dat het niet erger wordt als je voorzichtig bencht.... maar je wil natuurlijk wel dat het een keer over gaatbp
8-6-4x80 voorzichtig gaat het steeds een beetje beter. Schouder blijft wel pijnlijk en gevoelig, rust, Corona lockdowns, trainen… het lijkt allemaal niets uit te maken.

Het slaat helaas nergens op. Maar ja.Het goede nieuws is dat het niet erger wordt als je voorzichtig bencht.... maar je wil natuurlijk wel dat het een keer over gaat![]()
Haha inderdaad! Deadliften aan het begin van mijn workouts zuigt ook volledig het leven uit mij, mooi zo!Alhoewel deadliften altijd pittig is, licht of zwaar… altijd soort van afzien.
Hoeveel zit die 8x125 kg onder een normale trainings set?Lekker zo’n deload training. Alhoewel deadliften altijd pittig is, licht of zwaar… altijd soort van afzien.
3x 8x140 is waar ik momenteel sta. Daarvoor 3x5x175kg Rackpulls.Hoeveel zit die 8x125 kg onder een normale trainings set?
Dat is idd niet zo'n groot verschil als je wel eens ziet. Het gaat er maar om dat je je verkwikt en hersteld voelt na zo'n deload.3x 8x140 is waar ik momenteel sta. Daarvoor 3x5x175kg Rackpulls.
Ik deload met 10% minder gewicht en 2/3e volume. Net genoeg om het wel te voelen, maar ook prima om te herstellen.
Ja, met name ook pezen, allerlei weefsels etc moeten herstellen.Dat is idd niet zo'n groot verschil als je wel eens ziet. Het gaat er maar om dat je je verkwikt en hersteld voelt na zo'n deload.