- Waardering
- 7.124
1 van mijn trainers is een n*ger van bijna 2 meter, met 3 gouden tanden. Zit ook onder de tats. Nu jij weer
Verder stel ik het op prijs als je mij geen woorden in de mond legt, jij weet helemaal niet hoe ik iets bedoel.
Tanktops voor mannen zijn verboden. Period. Ecto, Meso, Hippo, Debielo, gewoon NEE.
Ik discrimineer niet, ik stel huisregels op en daar moet iedereen zich aan houden. Huisregels die zijn opgesteld met als doel een zo breed mogelijk publiek zich welkom te doen voelen zonder afleiding of intimidatie van provocerende kledij of gedrag. Wie dat nuance verschil niet lijkt te willen begrijpen moet een hobby zoeken, of een andere gym.
Ja wat krom is recht lullen is lastig he, dan maar herhalen en zeggen dat ik niet voor jou moet praten?
Je hebt net al verteld waarom deze regels zo zijn. Omdat mensen zich geintimideerd voelen door een tanktop.
Maar dan wel een n*ger van 2 meter met gouden tanden binnen laten, hoe hypocriet wil je zijn.

En een ecto met tanktop komt er niet in, met als reden te intimiderende kleding.

oh, reageer zo aub niet dat je dat helemaal zelf moet weten...