- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Zo alweer de 4e dag van mijn zomercut. Idioot altijd hoe snel ik weer lijnen zie. Ben nu 6 ons kwijt, al zegt het me niet vreselijk veel nu.
Heb stom genoeg niet mn vet% gemeten, dus dat moet van het weekend dan maar. Laatste meting was het 15.3% meen ik, maar mn vet is daarna weer gestegen (zo op t oog).
Hou zoals ook de vorige keer gewoon iifym aan. Meeste maaltijden zijn elke dag gelijk, alleen het avond eten eten en enkele tussendoortjes verschillen per dag. Of ik nog extra cardio ga doen ligt aan mijn progressie.
Ik zit nu incl het heen en weer fietsen naar de sportschool op min 10 uur "sport" per week, dus lijkt me ruim voldoende (en fiets daarnaast ook nog aardig veel).
Ik zat afgelopen dagen tussen de 2300-2400 kcal. Wel wat honger tussendoor, maar nog te doen. Vorige zomer begon ik op 2900 kcal en ben ik op 1800 kcal geëindigd, maar ik verwacht niet dat ik veel lager hoef te gaan nu
Hoef ook niet mega ripped te worden verder, beetje meer lijnen etc en wat minder lovehandles en dan vind ik het al wel prima!
Deze week gaat het gewicht weer omhoog met 2,5 kg. Vanavond 107,5 kg deadlift, hoop op een betere sessie dan maandag want anders worden het singles!!! Dat zou veel te snel zijn. Hoop eerder op 115 kg en dan 5 x 1.
Voel me wel stuk fitter gelukkig, dus hopelijk heb ik weer een paar lekkere trainingen.
Heb stom genoeg niet mn vet% gemeten, dus dat moet van het weekend dan maar. Laatste meting was het 15.3% meen ik, maar mn vet is daarna weer gestegen (zo op t oog).
Hou zoals ook de vorige keer gewoon iifym aan. Meeste maaltijden zijn elke dag gelijk, alleen het avond eten eten en enkele tussendoortjes verschillen per dag. Of ik nog extra cardio ga doen ligt aan mijn progressie.
Ik zit nu incl het heen en weer fietsen naar de sportschool op min 10 uur "sport" per week, dus lijkt me ruim voldoende (en fiets daarnaast ook nog aardig veel).
Ik zat afgelopen dagen tussen de 2300-2400 kcal. Wel wat honger tussendoor, maar nog te doen. Vorige zomer begon ik op 2900 kcal en ben ik op 1800 kcal geëindigd, maar ik verwacht niet dat ik veel lager hoef te gaan nu
Hoef ook niet mega ripped te worden verder, beetje meer lijnen etc en wat minder lovehandles en dan vind ik het al wel prima!Deze week gaat het gewicht weer omhoog met 2,5 kg. Vanavond 107,5 kg deadlift, hoop op een betere sessie dan maandag want anders worden het singles!!! Dat zou veel te snel zijn. Hoop eerder op 115 kg en dan 5 x 1.
Voel me wel stuk fitter gelukkig, dus hopelijk heb ik weer een paar lekkere trainingen.

).
Moet ff nieuwe bestellen en misschien nog een keer ontkleuren (ik wil nog lichter!).