Fitness Seller

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

  • Topic starter SP1988
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 139K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

Man ben echt klaar met het thuis trainen. In de sportschool train ik gewoon lekker zwaar met wat stevige muziek erbij.. dat lafjes trainen met 100en reps is mijn ding gewoon niet. Komt ook meer op uithoudingsvermogen aan. Ik haal gelukkig nog enigszins voldoening uit pushups en pullups:p

Nu heb ik überhaupt niet veel gedaan sinds ik aan huis gekluisterd zit. Deels omdat ik geen motivatie heb, maar ben ook 24 uur per dag licht misselijk en extreem moe.

Vandaag in 2 sessies getraind van ca 15-20 minuten. Wellicht doe ik later nog wat delt oefeningen!

SESSIE 1
DECLINE PUSHUPS
10X
9X

REGULIERE PUSHUPS
17X FILMPJE
16X

PULLUPS BW STRICT
2X
2X
2X
+PAARS ELASTIEK
5X

UPRIGHT ROWS EZBAR
15?X20
15X20
15X20

BICEP CURL EZBAR
12X20
10X20
10X20

SESSIE 2

CIRCUIT (1 RONDE, DAARNA GEEN ZIN MEER)
BANDED HIPTHRUST 20X
BANDED KICKBACKS 15? P KANT
SOORT DL BANDED 20X
HIPABDUCTION BANDED SEATED 70 REPS ONG
HIPRAISE (WEET NAAM NIET) 15X?
BULGARIAN SPLIT SQ 18X P KANT
LEGEXTENSION BANDED ?X
 
Man ben echt klaar met het thuis trainen. In de sportschool train ik gewoon lekker zwaar met wat stevige muziek erbij.. dat lafjes trainen met 100en reps is mijn ding gewoon niet. Komt ook meer op uithoudingsvermogen aan.
Pfff ik voel je, sis. Toch knap dat je tijdens je zwangerschap nog extreem fit bent. :thumbs: Je kan ook het excuus gebruiken van "voor twee eten", lekker op de bank gaan zitten met een bak ijs erbij.
 
Pfff ik voel je, sis. Toch knap dat je tijdens je zwangerschap nog extreem fit bent. :thumbs: Je kan ook het excuus gebruiken van "voor twee eten", lekker op de bank gaan zitten met een bak ijs erbij.
Het gaat allemaal niet zo als gehoopt, maar ik doe mijn best!

Dank:D
 
Respect hoor voor je trainingen en doorzettingsvermogen met al die zwangerschapskwaaltjes! Velen zouden eerder LM haar voorbeeld volgen denk ik, en gewoon met een bak ijs op de bank kruipen :p.
Je bent super goed bezig!
 
Respect hoor voor je trainingen en doorzettingsvermogen met al die zwangerschapskwaaltjes! Velen zouden eerder LM haar voorbeeld volgen denk ik, en gewoon met een bak ijs op de bank kruipen :p.
Je bent super goed bezig!
Haha dankje:)

Dat laatste doe ik ook hoor :roflol:
 
GLUTECIRCUIT

KNEELING HIPTHRUST PAARSEBAND 40X
KICKBACKS GROENE BAND 20 X P BEEN
BANDED HIPTHRUST PAARS 25X
BANDED SIDE WALKS GROEN 20 X P KANT
HIPSIDE RAISES BANDED GROEN 20 P KANT
QUADRUPED HIPEXTENSION ROOD 18X P KANT
 
DELTS

SEATED OHP SUPERSET
15X20
15X20
18X20 @10

LATERAL RAISES
17X2X3
17X2X3
16X2X3 @10

BENT OVER FLYS SUPERSET
16X2X7
15x2x7
15x2x7

UPRIGHT ROWS
15X20
15x20
15x20

Meer energie had ik niet
 
Het is zoals het is....en het komt zoals het komt :)
 
Ff een update:)

Voor ik zwanger werd had ik een heel voedingsplan gemaakt (de autist die ik ben) voor een optimale zwangerschap. Sinds week 6 lust ik NIETS meer. Oke, bijna niets. Neutrale smaken gaan nog wel (al is dat ook weer per product verschillend), maar zelfs mijn lievelingseten (nasi rames) kreeg ik amper weg :/ Het is nu elke dag een uitdaging wat ik kan eten.

Ik ben dus nu aan het uitzoeken wat ik nog wel lekker vind en wat ook nog aardig gezond is. Fruit gaat er prima in, net als yoghurt-fruit smoothies. Verder eet ik elke dag roerei met ketchup. Kaas is een nieuwe verslaving. Een gehaktbal ging er weer moeilijk in, maar stom genoeg lust ik wel weer dingen als leverworst. Ook de meeste groentes lust ik niet muv rauwkost. Avocado (waar ik normaal gesproken verslaafd aan was) vind ik nu helemaal niets.

Ik was echt iemand die alles lust, dus dit is echt heel raar :roflol:
Het schijnt meer voor te komen, maar ik heb dat dus nog nooit meegemaakt.

Vandaag heb ik banaanbrood gebakken en dat ging er met gemak in gelukkig (obv volk meel, ei, banaan, dadels).

Voor de rest heb ik nog niet veel energie, maar gelukkig is de misselijkheid niet erger geworden:)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie hier een transformatie .....SP Is this you? :windup:
 
Mijn vrouw had beide zwangerschappen hetzelfde, overal legde ze opeens stukjes komkommer op, at ze daarvoor nooit
 
Ik herken mijzelf niet meer :spaz:
pfff die hormonen, laat het maar een beetje op je afkomen, ik hoop niet dat je je gaat verzetten want dat betekent stress
 
Mijn vrouw had beide zwangerschappen hetzelfde, overal legde ze opeens stukjes komkommer op, at ze daarvoor nooit

Mijn vrouw was plots verslaafd aan ijsjes. At ze voorheen, en nu nog steeds, nooit. Ik draag die zwangerschapskilo's nog steeds mee :p
 
Ff een update:)

Voor ik zwanger werd had ik een heel voedingsplan gemaakt (de autist die ik ben) voor een optimale zwangerschap. Sinds week 6 lust ik NIETS meer. Oke, bijna niets. Neutrale smaken gaan nog wel (al is dat ook weer per product verschillend), maar zelfs mijn lievelingseten (nasi rames) kreeg ik amper weg :/ Het is nu elke dag een uitdaging wat ik kan eten.

Ik ben dus nu aan het uitzoeken wat ik nog wel lekker vind en wat ook nog aardig gezond is. Fruit gaat er prima in, net als yoghurt-fruit smoothies. Verder eet ik elke dag roerei met ketchup. Kaas is een nieuwe verslaving. Een gehaktbal ging er weer moeilijk in, maar stom genoeg lust ik wel weer dingen als leverworst. Ook de meeste groentes lust ik niet muv rauwkost. Avocado (waar ik normaal gesproken verslaafd aan was) vind ik nu helemaal niets.

Ik was echt iemand die alles lust, dus dit is echt heel raar :roflol:
Het schijnt meer voor te komen, maar ik heb dat dus nog nooit meegemaakt.

Vandaag heb ik banaanbrood gebakken en dat ging er met gemak in gelukkig (obv volk meel, ei, banaan, dadels).

Voor de rest heb ik nog niet veel energie, maar gelukkig is de misselijkheid niet erger geworden:)
Vergeet de ijsjes niet:P
 
Mijn vrouw had beide zwangerschappen hetzelfde, overal legde ze opeens stukjes komkommer op, at ze daarvoor nooit
Ja echt maf is dat.. hoe cliché het ook is, ik heb serieus zin in augurk :roflol:
pfff die hormonen, laat het maar een beetje op je afkomen, ik hoop niet dat je je gaat verzetten want dat betekent stress
Ik ervaar momenteel weinig stress (Ik word goed verzorgd haha), alleen verveel ik mij behoorlijk:p
Mijn vrouw was plots verslaafd aan ijsjes. At ze voorheen, en nu nog steeds, nooit. Ik draag die zwangerschapskilo's nog steeds mee :p
:roflol: herkenbaar! Mijn eerste zwangerschap ben ik geen moment misselijk geweest, maar ik had wel constant zin In koek, snoep, chocolade, mac, ijs.. mijn vriend kwam toen ook aan:p
 
Back
Naar boven