- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Idealer dan 10 jaar geleden iigDe echt ideale situatie is er toch nooital ik nu terugkijk was ik er graag een paar jaartjes eerder aan begonnen
![]()
Ik werkte fulltime en was van plan weer te gaan studeren. Uiteindelijk heb ik geen studie af kunnen maken (hbo, wel thuisstudies) en ik moest voor mijn werk 2,5 uur reizen elke dag. Ik ben wel minder gaan werken, maar ik zag mijn kiddo veel mínder dan ik had gewild.Haha ik had ook nooit wat met andermans kinderen. Van jezelf is toch echt heeell anders.Vermoedelijk niet, tenzij ik plots een slag van de hamer krijg ofzo.
Ik vind kinderen best leuk, zolang ik ze niet mee naar huis moet nemen.
Volgens mij ben ik er te egoïstisch voor (geen zin om dingen op te geven), en de drang is er ook helemaal niet.
Als iemand op het werk bvb. bevalt en dan na een paar weken eens langskomt vliegt iedereen daarnaartoe.
Ik kijk even van ver, mompel een "wat is hij/zij mooi" en ga verder werken![]()
Klopt! Het is soms lastig te beoordelen of er wel wat af gaat, maar dit soort dingen stemmen mij iig positiefJe bent toch nog vrij jong @Bubs? Gevoel kan ineens alsnog toeslaan
Mooi hè, hoe die minuscule veranderingen voor extra motivatie zorgen. Keep it up!![]()

Mijn vriend wil geen tweedeWanneer komt de tweede?
Ik heb die gedachte soms ook, maar aan de andere kant was ik er 10 jaar geleden nog niet aan toe.
Ik afhankelijk van welke tijd vd maand het is wel
Mijn zus is 9 jaar ouder en wij hebben heel veel contact, dus wat dat betreft is het leeftijdsverschil niet zo heel erg.
Zijn jullie ook al lang samen? Vriendin van mij heeft haar vorige relatie van 8 jaar verbroken omdat er toch een kinderwens kwam na haar 30e. Als jullie samen erover eens zijn dan is dat heel fijn!
Jij wil meer kinderen of?Ik heb nu de ideale situatie alleen krijg ik mijn vriendin dat niet aan het verstand gebracht.

Laatst bewerkt:

Ik ga denk ik even goed mijn vochtinname bijhouden. Dat conpenseert iig de hoeveelheid zout die ik binnen krijg
(of hij heeft zich zonder mijn weten laten helpen