MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

• Topic Starter Topic Starter
De echt ideale situatie is er toch nooit :p al ik nu terugkijk was ik er graag een paar jaartjes eerder aan begonnen :)
Idealer dan 10 jaar geleden iig:p Ik werkte fulltime en was van plan weer te gaan studeren. Uiteindelijk heb ik geen studie af kunnen maken (hbo, wel thuisstudies) en ik moest voor mijn werk 2,5 uur reizen elke dag. Ik ben wel minder gaan werken, maar ik zag mijn kiddo veel mínder dan ik had gewild.

Vermoedelijk niet, tenzij ik plots een slag van de hamer krijg ofzo.
Ik vind kinderen best leuk, zolang ik ze niet mee naar huis moet nemen.
Volgens mij ben ik er te egoïstisch voor (geen zin om dingen op te geven), en de drang is er ook helemaal niet.
Als iemand op het werk bvb. bevalt en dan na een paar weken eens langskomt vliegt iedereen daarnaartoe.
Ik kijk even van ver, mompel een "wat is hij/zij mooi" en ga verder werken :o
Haha ik had ook nooit wat met andermans kinderen. Van jezelf is toch echt heeell anders.

Je bent toch nog vrij jong @Bubs? Gevoel kan ineens alsnog toeslaan ;)

Mooi hè, hoe die minuscule veranderingen voor extra motivatie zorgen. Keep it up! :thumb:
Klopt! Het is soms lastig te beoordelen of er wel wat af gaat, maar dit soort dingen stemmen mij iig positief:)

Wanneer komt de tweede?

Ik heb die gedachte soms ook, maar aan de andere kant was ik er 10 jaar geleden nog niet aan toe.
Mijn vriend wil geen tweede:p Ik afhankelijk van welke tijd vd maand het is wel:roflol:

Mijn zus is 9 jaar ouder en wij hebben heel veel contact, dus wat dat betreft is het leeftijdsverschil niet zo heel erg.

Ik er intussen toch al bijna 31 hoor :sad:
Zijn jullie ook al lang samen? Vriendin van mij heeft haar vorige relatie van 8 jaar verbroken omdat er toch een kinderwens kwam na haar 30e. Als jullie samen erover eens zijn dan is dat heel fijn!

Ik heb nu de ideale situatie alleen krijg ik mijn vriendin dat niet aan het verstand gebracht.
Jij wil meer kinderen of?:p

Laatst bewerkt:
Foto van gisteravond . Inimini ader bovenop mijn onderarm. Voor de rest hou ik weer vocht vast:fire: Ik ga denk ik even goed mijn vochtinname bijhouden. Dat conpenseert iig de hoeveelheid zout die ik binnen krijg:emo:

BW 68,2 KG
VET% 17,1% (25,5 MM totaal)

Er is een mm van mijn rug/tricep af. Bicep en heup niets (volgens de meting..)

Screenshot_20190719-083849_Photos.jpg

Ik zou wel een 3e willen

Ik hoor niet zo vaak dat de man juist meer kids wil en de vrouw niet. Althans, dit ligt nog even aan hoe de bevalling is geweest (en de zwangerschap). Mijn bevalling was een hel:emo: 3 dagen weeën en dan ook nog van een 10 ponder bevallen:roflol:

Ik hoor niet zo vaak dat de man juist meer kids wil en de vrouw niet. Althans, dit ligt nog even aan hoe de bevalling is geweest (en de zwangerschap). Mijn bevalling was een hel:emo: 3 dagen weeën en dan ook nog van een 10 ponder bevallen:roflol:
Eerste bevalling was zoon helbevalling. 2e keizersnee. Echt super. Erheen aansluiten en uitpakken.

Shape update. Opzich niet ontevreden, maar ook niet helemaal waar ik wil zijn.

Gaat mij niet snel genoeg, maar goed. Als ik wil dat het snel gaat moet ik net als vorig jaar 7 dagen in de week 2000 kcal eten (ik viel toen bijna een kilo per week af). Aan de andere kant kan er in 6? weken ook nog veel gebeuren! Wellicht bewaar ik dat voor de laatste 4 weken.. met nog een verhuizing te gaan over 2 weken is het toch iets lastiger om 7 dagen in de week in een tekort te zitten.

(Ps net uit de douche dus niet op mijn hoofd letten aub:p.. en de troep.. ben al aan het inpakken hehe)

Screenshot_20190719-134157_Photos.jpg

Ca 17% nu

Shape update. Opzich niet ontevreden, maar ook niet helemaal waar ik wil zijn.

Gaat mij niet snel genoeg, maar goed. Als ik wil dat het snel gaat moet ik net als vorig jaar 7 dagen in de week 2000 kcal eten (ik viel toen bijna een kilo per week af). Aan de andere kant kan er in 6? weken ook nog veel gebeuren! Wellicht bewaar ik dat voor de laatste 4 weken.. met nog een verhuizing te gaan over 2 weken is het toch iets lastiger om 7 dagen in de week in een tekort te zitten.

(Ps net uit de douche dus niet op mijn hoofd letten aub:p.. en de troep.. ben al aan het inpakken hehe)

Screenshot_20190719-134157_Photos.jpg

Ca 17% nu
Op hoeveel kg / % wil je uitkomen?

Wow! Je ziet er heel goed uit :bow:
Wat gaat dat geven binnen een aantal weken zeg? Zeer benieuwd naar jouw eindresultaat! :thumb:

Goed bezig hoor! Super Shape :flex:

Vermoedelijk niet, tenzij ik plots een slag van de hamer krijg ofzo.
Ik vind kinderen best leuk, zolang ik ze niet mee naar huis moet nemen.
Volgens mij ben ik er te egoïstisch voor (geen zin om dingen op te geven), en de drang is er ook helemaal niet.
Als iemand op het werk bvb. bevalt en dan na een paar weken eens langskomt vliegt iedereen daarnaartoe.
Ik kijk even van ver, mompel een "wat is hij/zij mooi" en ga verder werken :o
Same here. Ik zie mijn neefje en nichtje doodgraag. Zou werkelijk alles voor hen doen. We hebben echt een heel goede band en daar ben ik stiekem wel trots op :). Ik amuseer me te pletter met hen maar ben telkens doodmoe na enkele dagen met hen (en ja, soms wil ik hen achter het behang plakken lol). Ben dus toch altijd blij als ik ze weer netjes kan terug geven aan "de rechtmatige eigenaars" :roflol:

Prachtig!!!

Terug
Naar boven