- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Wat een bekrompen vooroordeel zeg

Alsof knappe dames niet geïnteresseerd kunnen zijn in BB...
Ziet er goed uit @SP1988 !
Nog even doorbikkelen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dankjewel LienWow! Je ziet er heel goed uit
Wat gaat dat geven binnen een aantal weken zeg? Zeer benieuwd naar jouw eindresultaat!![]()

Dank je

Haha dat heb ik ook. Althans, de kids van een vriendin van mij zijn nog erg jong. Dood vermoeiend soms. Mijn neefje is bijna 3, maar die luistert echt voor geen meter. We waren laatst op een verjaardag en mijn dochter was hem vreselijk aan het bemoederen omdat zijn eigen ouders niet zo aan het opletten waren (zat oa bij de vijver van mijn ouders). Mijn dochter was opzich niet zo moeilijk, alleen wou ze nooit in de buggy (wat wel heel vermoeiend wasSame here. Ik zie mijn neefje en nichtje doodgraag. Zou werkelijk alles voor hen doen. We hebben echt een heel goede band en daar ben ik stiekem wel trots op. Ik amuseer me te pletter met hen maar ben telkens doodmoe na enkele dagen met hen (en ja, soms wil ik hen achter het behang plakken lol). Ben dus toch altijd blij als ik ze weer netjes kan terug geven aan "de rechtmatige eigenaars"
![]()
).Thank you!
Dank

Dank je! Laatste maand zal het zwaarst zijn. Niet persé omdat het de laatste lootjes zijn, maar ik ga de laatste weken wel een tandje harder werkenWat een bekrompen vooroordeel zeg
Ziet er goed uit @SP1988 !
Nog even doorbikkelen![]()

Thanks! Ik ookMooie shape! Ben erg benieuwd waar je over een paar weken staat!

Ik heb gelukkig niet vaak een aanval, maar ik baalde extra want we gingen daarna naar een festival. Ik heb een paar uur plat gelegen met een lading paracetamol en daarna ging het wel weer.Ja vast welWel stevig om 800 kCal onder onderhoud te zitten. Geen honger?

Wat een bekrompen vooroordeel zeg

Ik heb het eigenlijk ook niet zo opgevat, maar ik moet zeggen dat ik bij twijfel vaak doorvraag. Het is toch lastig iemand zijn echte mening te peilen als je niet face-to-face met elkaar communiceert.Ha, mijn getypte bericht doet precies wat het moet doen.
Weet je, als jongens semi-complimenteus doen en semi-dom, dan is dat omdat ze aandacht willen trekken.
Ik kreeg ook nog eens een Engels 'Dank je!'
Niet dat ik alles zo heb uitgepland of andere intenties had dan enkel een compliment te geven.
Ik bedoelde het gewoon aardig.
![]()

Ik ben helemaal niet gek op tonijn uit blik, maar daarom probeer ik vaak wat dingen uit
Op het eerste gezicht ben ik niet overtuigd, maar er is inmiddels een hele subcultuur rond tosti's ontstaan waarin alles zo'n beetje kan, dus why not?!Haha klopt. Er zijn genoeg tosti recepten te vinden!Op het eerste gezicht ben ik niet overtuigd, maar er is inmiddels een hele subcultuur rond tosti's ontstaan waarin alles zo'n beetje kan, dus why not?!
Zelf maak ik tegenwoordig vaak een wrap belegd met plakjes kalkoenfilet, 48+ kaas en schouderham en dan tussen het tosti-apparaat, totaal ± 250kcal en zooooo lekker.
Ff uitproberen
Vezel inname ietwat aan de lagere kant, niet?Voedingsschema vandaag
M1 OL
WHEYSHAKE + PINDAKAAS
M2
TOSTI + TONIJN + HUMMUS
M3
RESTJE SPAGHETTI
M4
COUSCOUS SALADE MET FETA EN EEN KIPDIJBURGER
M5
TROPISCHE SMOOTHIEFf uitproberen
50 G FRUIT DIEPVRIES MIX (MANGO, ANANAS, MELOEN), WHEY, RIJSTMELK
MACRO'S
2003 KCAL
155 g E
201 g K
56 g V
21 g vezels
geen training vandaag. Ik heb ivm oppashond wel al een uur gewandeld en vanavond loop ik nog een keer een uur.

Klopt, maar ik moet zeggen dat mfp ook niet helemaal accuraat is. Ik eet (behalve de couscous) alleen volkoren producten dus ik zit meestal wel aan de 30 g.Vezel inname ietwat aan de lagere kant, niet?
Tropical smoothie met deze temperaturen is zeker niet verkeerd!![]()

Klopt, maar ik moet zeggen dat mfp ook niet helemaal accuraat is. Ik eet (behalve de couscous) alleen volkoren producten dus ik zit meestal wel aan de 30 g.
Indd met dit weer heerlijk![]()

Haha dan voor mij zero kcal dropDaar heb je wel gelijk in. Sommige producten in mfp raken kant noch wal. Fruit met nul suikers enzo...
Zou anders wel fijn zijn, bijvoorbeeld een pindakaas met zero kcals![]()

Wellicht ga ik elke dag bleekselderij sap drinken, even kijken of dat helpt.