AndroidHealthClinic

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

• Topic Starter Topic Starter
Wow! Je ziet er heel goed uit :bow:
Wat gaat dat geven binnen een aantal weken zeg? Zeer benieuwd naar jouw eindresultaat! :thumb:
Dankjewel Lien
Ik ook! Als ik naar de shape toe wil wat ik voor ogen heb mag ik nog wel flink aan de bak de laatste weken, maar wat moet dat moet:p

Goed bezig hoor! Super Shape :flex:
Dank je:)
Same here. Ik zie mijn neefje en nichtje doodgraag. Zou werkelijk alles voor hen doen. We hebben echt een heel goede band en daar ben ik stiekem wel trots op :). Ik amuseer me te pletter met hen maar ben telkens doodmoe na enkele dagen met hen (en ja, soms wil ik hen achter het behang plakken lol). Ben dus toch altijd blij als ik ze weer netjes kan terug geven aan "de rechtmatige eigenaars" :roflol:
Haha dat heb ik ook. Althans, de kids van een vriendin van mij zijn nog erg jong. Dood vermoeiend soms. Mijn neefje is bijna 3, maar die luistert echt voor geen meter. We waren laatst op een verjaardag en mijn dochter was hem vreselijk aan het bemoederen omdat zijn eigen ouders niet zo aan het opletten waren (zat oa bij de vijver van mijn ouders). Mijn dochter was opzich niet zo moeilijk, alleen wou ze nooit in de buggy (wat wel heel vermoeiend was:roflol:).

Dit is een bodybuilding forum. Knappe dames also?
Jij werkt hard zeg! Jeh jeh jeh @SP1988
:cheer::cheer:
Thank you!

Dank:)

Wat een bekrompen vooroordeel zeg :)
Alsof knappe dames niet geïnteresseerd kunnen zijn in BB...

Ziet er goed uit @SP1988 !
Nog even doorbikkelen :)
Dank je! Laatste maand zal het zwaarst zijn. Niet persé omdat het de laatste lootjes zijn, maar ik ga de laatste weken wel een tandje harder werken:)

Ik heb besloten deadlift toch weer op de LB dag te doen en bench weer op de ub dag. Beviel mij toch beter. Dus weer push/pull/legs/push/pull/legs.

Vandaag heb ik weer een lb training.

Voor de rest pak ik om de dag de buik/kuiten mee (min 1 rustdag).

Mooie shape! Ben erg benieuwd waar je over een paar weken staat!

LB TRAINING 20 JULI ZATERDAG

echt gatverdamme wat zwaar. Werd meerdere malen dizzy. Was ook vreselijk benauwd in de sportschool, maar had ook weer een pds episode vanmorgen dus dat helpt ook niet mee.

Alsnog gedaan wat ik kon. Ben verder wel tevreden over de training alleen lig ik nu in coma op de bank:p

DEADLIFT SUMO (1 PLATE HOOG)
Ik ga de rdls helemaal uit mijn schema halen en weer 2 x per week sumodeadliften. Ik wil weer terug naar 130+ kg voor reps:cool:
10X70
10X100
4X120 @7,5 (rip handen)
8X110 @7,5 vid
8X110 @7 (ging makkelijker dan de vorige set)

SQUAT
ondanks dat het niet lekker voelt in mijn schouder ben ik gaan squatten. Ben nu 5 maanden verder dus ik ga gewoon opbouwen. Mijn geduld is op:mad:
15X20
15X40
15X40
15X40 VID

BULGARIAN SPLIT SQ SUPERSET
12X16
12X16
12X16
12X16

CALVE RAISES
15X55 VPR
12X55
12X55

LEGEXTENSION SUPERSET
10X68
10X68
10X68 @9,5 DROPSET
4x55 + holds

LEGCURL SEATED
10X54
10X54
10X54 DROPSET
4X40 + holds

ABS
3 SETS

Gisterochtend heb ik nog even getraind, maar ik kreeg migraine vlak voor ik ging benchen:( Ik heb gelukkig niet vaak een aanval, maar ik baalde extra want we gingen daarna naar een festival. Ik heb een paar uur plat gelegen met een lading paracetamol en daarna ging het wel weer.

Ik heb (vraag me niet hoe) nog wel 2x6x45kg paused bench gedaan.

Ik heb van het weekend even nagedacht hoe ik de laatste 5-6 weken wil aanpakken qua voeding. Mijn aanpak normaal werkt als een tierelier, maar vooral voor mini cuts (ivm spier en kracht verlies). Ik wou daarom recompen, omdat ik nog aan het herstellen was van een operatie.

Natuurlijk was het fijn geweest als ik vanuit een bulk ging cutten, maar ik denk dat dit de optie is geweest voor nu. Nu de laatste weken in gaan ga ik wel terug naar de aanpak van begin vorig jaar met als enige 2 "vrije" dagen de dagen vd verhuizing.

- vast aantal calorieën
- geen refeeds of junkdagen
- iifym, maar wel voldoende vezels/groente

Ik zat vorig jaar rond de 2000-2100 kcal, dus dat ga ik nu ook aan houden. Mijn gemiddelde qua kcalverbruik is momenteel 2800 kcal.

VOEDINGSSCHEMA
M1
200 ML RIJSTMELK, 30 G WHEY, 5 G PINDAKAAS
MINEOLA

M2
120 G KIPHAAS, 10 G PESTO, 70 g VOLKOREN PASTA, GROENTE OPTIONEEL

M3
2 VOLKOREN BOTERHAMMEN, 25 G 30+ KAAS, 50 G TONIJN, 15 G HUMMUS,l

M4 DINER
75 G RIJST, 130 g GEHAKT (10%), GROENTE

M5
2 ONS OVENFRIET, WHEYSHAKE

MACRO'S / DOEL (MAX)
155 / 150 eiwit
230 / 240 koolhydraten
50 / 50 vetten
32 G vezels
2083 kcal

Avond eten wisselt wel, voor de rest niet.

Laatst bewerkt:
Wel stevig om 800 kCal onder onderhoud te zitten. Geen honger?

• Like
Waarderingen: Bubs
Wat een bekrompen vooroordeel zeg :)
Alsof knappe dames niet geïnteresseerd kunnen zijn in BB...

Ha, mijn getypte bericht doet precies wat het moet doen.
Weet je, als jongens semi-complimenteus doen en semi-dom, dan is dat omdat ze aandacht willen trekken.
Ik kreeg ook nog eens een Engels 'Dank je!'

Niet dat ik alles zo heb uitgepland of andere intenties had dan enkel een compliment te geven.
Ik bedoelde het gewoon aardig.
:cool::cool:

Ha, mijn getypte bericht doet precies wat het moet doen.
Weet je, als jongens semi-complimenteus doen en semi-dom, dan is dat omdat ze aandacht willen trekken.
Ik kreeg ook nog eens een Engels 'Dank je!'

Niet dat ik alles zo heb uitgepland of andere intenties had dan enkel een compliment te geven.
Ik bedoelde het gewoon aardig.
:cool::cool:
Ik heb het eigenlijk ook niet zo opgevat, maar ik moet zeggen dat ik bij twijfel vaak doorvraag. Het is toch lastig iemand zijn echte mening te peilen als je niet face-to-face met elkaar communiceert.

Planning was om rond 12 uur te lunchen, nou dat werd 2 uur:roflol:

Totaal niet handig, want wij gaan rond 6 uur naar Lelystad (ca 1,5 uur rijden) en ik mis dan een volledige maaltijd. Ik denk dat ik de eiwitshake direct na het sporten ga nemen (rond 4 uur). Evt met wat snellere koolhydraten en dan het avond eten na 5 uur.

Maar goed, de tonijn tosti was wel echt super lekkerdrool: Ik ben helemaal niet gek op tonijn uit blik, maar daarom probeer ik vaak wat dingen uit

Tonijnmix
1/2 blik tonijn uitgelekt obv zonnebloemolie (70 g)
3 G smokey sriracha
8 G ketchup (minder suiker)

28 G 30+ kaas met Italiaanse kruiden
10 G pittige hummus
2 volkoren boterhammen

Ik heb dit in de pan gedaan met deksel. Dat vind ik persoonlijk lekkerder dan in een tosti ijzer

Screenshot_20190722-141309_Photos.jpg

MACRO'S
398 kcal
30 G K
14 G V
34 G E

de tonijn tosti was wel echt super lekker

:thinking: Op het eerste gezicht ben ik niet overtuigd, maar er is inmiddels een hele subcultuur rond tosti's ontstaan waarin alles zo'n beetje kan, dus why not?!

Zelf maak ik tegenwoordig vaak een wrap belegd met plakjes kalkoenfilet, 48+ kaas en schouderham en dan tussen het tosti-apparaat, totaal ± 250kcal en zooooo lekker.

• Like
Waarderingen: Bubs
:thinking: Op het eerste gezicht ben ik niet overtuigd, maar er is inmiddels een hele subcultuur rond tosti's ontstaan waarin alles zo'n beetje kan, dus why not?!

Zelf maak ik tegenwoordig vaak een wrap belegd met plakjes kalkoenfilet, 48+ kaas en schouderham en dan tussen het tosti-apparaat, totaal ± 250kcal en zooooo lekker.
Haha klopt. Er zijn genoeg tosti recepten te vinden!
Als je zoekt op tuna melt dan kom je dit soort variaties tegen.

Voedingsschema vandaag

M1 OL
WHEYSHAKE + PINDAKAAS

M2
TOSTI + TONIJN + HUMMUS

M3
RESTJE SPAGHETTI

M4
COUSCOUS SALADE MET FETA EN EEN KIPDIJBURGER

M5
TROPISCHE SMOOTHIE:cool: Ff uitproberen:D
50 G FRUIT DIEPVRIES MIX (MANGO, ANANAS, MELOEN), WHEY, RIJSTMELK

MACRO'S
2003 KCAL
155 g E
201 g K
56 g V
21 g vezels

geen training vandaag. Ik heb ivm oppashond wel al een uur gewandeld en vanavond loop ik nog een keer een uur.

Voedingsschema vandaag

M1 OL
WHEYSHAKE + PINDAKAAS

M2
TOSTI + TONIJN + HUMMUS

M3
RESTJE SPAGHETTI

M4
COUSCOUS SALADE MET FETA EN EEN KIPDIJBURGER

M5
TROPISCHE SMOOTHIE:cool: Ff uitproberen:D
50 G FRUIT DIEPVRIES MIX (MANGO, ANANAS, MELOEN), WHEY, RIJSTMELK

MACRO'S
2003 KCAL
155 g E
201 g K
56 g V
21 g vezels

geen training vandaag. Ik heb ivm oppashond wel al een uur gewandeld en vanavond loop ik nog een keer een uur.
Vezel inname ietwat aan de lagere kant, niet?
Tropical smoothie met deze temperaturen is zeker niet verkeerd! :zuip:

Vezel inname ietwat aan de lagere kant, niet?
Tropical smoothie met deze temperaturen is zeker niet verkeerd! :zuip:
Klopt, maar ik moet zeggen dat mfp ook niet helemaal accuraat is. Ik eet (behalve de couscous) alleen volkoren producten dus ik zit meestal wel aan de 30 g.

Indd met dit weer heerlijk:D

Klopt, maar ik moet zeggen dat mfp ook niet helemaal accuraat is. Ik eet (behalve de couscous) alleen volkoren producten dus ik zit meestal wel aan de 30 g.

Indd met dit weer heerlijk:D

Daar heb je wel gelijk in. Sommige producten in mfp raken kant noch wal. Fruit met nul suikers enzo... :rolleyes:
Zou anders wel fijn zijn, bijvoorbeeld een pindakaas met zero kcals :roflol:

Huidige voedingsschema is heel goed te doen. Zodra de warmte voorbij is hoop ik wat progressie te zien. Ik hou nu lekker vocht vast ondanks dat ik liters water drink:zuip: Wellicht ga ik elke dag bleekselderij sap drinken, even kijken of dat helpt.

TRAINING VANDAAG
LEGS/CHEST
HIP THRUST BB
12X50
12X50
12X50

BENCH
15X20
10X40
5X50
5X50
5X50
5X50

SQUAT LOWBAR
10X50 +10KG
10X50
10X50

CLOSE GRIP BENCH PUSHUPS SUPERSET
12X
10X
10X

REARDELT BANDED PULL
15X
15X
15X

LEGEXTENSION SUPERSET
10X68
10X68
10X68 DROPSET
6X54

LEGCURL
11X54
11X54
11X54 DROPSET
5X40

Ik zou eigenlijk bench weer op de pushdag doen, maar ik heb momenteel last van mijn bekken. Geen idee waardoor, dus ik wou niet teveel been volume gaan doen en anders was het een hele korte training.

Ik heb het vermoeden dat het door de lange auto rit van maandag komt..

broselfie:cool:

Screenshot_20190724-195204.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven