Eentje om te eten en eentje..
https://www.telegraaf.nl/nieuws/200...ijslolly?utm_source=google&utm_medium=organic
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Breekt me t zweet van uit
Ik vraag mijn vriend al weken of hij het gras wil maaien. Ik was er nu klaar mee dus heb het maar zelf gedaanHmmm tuincardio is over het algemeen wel fijn en vooral nuttig, maar met dit weer? Gekke meid..
Wel ergggg jaloers op jouw calorie inname..
Ga je trouwens even volgen op insta![]()

En maar 42 kcal per stuk2 ijsjesik had gister ook zin in hoorntje of 6
. Kan het trouwens zijn dat je van zero-drank toch zin in meer zoet krijgt?
Alhoewel ik wel liever snickerijs eet, maar dat is iets van 170 kcal.Omg dat is echt heel dom

Ik vraag mijn vriend al weken of hij het gras wil maaien. Ik was er nu klaar mee dus heb het maar zelf gedaan![]()

Ja volgende week al! Ik wil het huis en de tuin wel netjes achter laten haha.Je gaat toch verhuizen binnenkort? Had dat gras in dat geval lekker laten groeien.
En anders met jouw fysiek gewoon geweld gebruiken.![]()

Bij de AH, maar ik had er toevallig 1 in een boodschappenpakket.ziet er lekker uit! ga ik binnenkort ook uitproberen!
Waar haal je de smokey sriracha?
Met sling is het ook wat veiliger voor mijn schouderLekker heavy

Hehe thnxSodeju...netjes hoor! Dat gewicht op bench vind ik echt knap.
Uiteraard

Everyday is mini cornetto dayZie ik nou 2 keer mini cornetto staan.
Zo warm was het niet vandaag.![]()
Ok. Ik word al afgemaakt hier als ik een fricadel eet

Je hebt ook mini frikadellenOk. Ik word al afgemaakt hier als ik een fricadel eet![]()

Hier alsnog 32 graden, vind ik nog steeds ijsjes-proofZie ik nou 2 keer mini cornetto staan.
Zo warm was het niet vandaag.![]()