MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING

Ok eerlijk is eerlijk. Ik heb 1 uur en 15 min getraind, maar ook echt veel staan lullen:emo:

BOXDEADLIFT
10X100
5X120 @6
5X120 @7
5X120 @7,5 (VID)

SQUAT
+10,KG
12X50
12X50
12X50

BULGARIAN SPLIT SQUAT
12X20
12X20
12X20
12X20

LEGEXTENSION SS
10X68
10X68
10X68 @8,5

LEGCURL
12X54
12X54
12X54 @8

TRAINING

Ok eerlijk is eerlijk. Ik heb 1 uur en 15 min getraind, maar ook echt veel staan lullen:emo:

BOXDEADLIFT
10X100
5X120 @6
5X120 @7
5X120 @7,5 (VID)

SQUAT
+10,KG
12X50
12X50
12X50

BULGARIAN SPLIT SQUAT
12X20
12X20
12X20
12X20

LEGEXTENSION SS
10X68
10X68
10X68 @8,5

LEGCURL
12X54
12X54
12X54 @8

Bepaalde gesprekken-personen kap ik niet af maar het gros ontwijk ik anders kom je nergens aan toe.

Bepaalde gesprekken-personen kap ik niet af maar het gros ontwijk ik anders kom je nergens aan toe.
Klopt, maar af en toe is het ook wel erg gezellig. Mijn koptelefoon is stuk dus ik merk wel dat mensen je sneller aanspreken. Wat ik vaak doe is de tijd tussen mijn sets timen, dan weet ik precies hoeveel "ouwehoer" tijd ik heb.

Klopt, maar af en toe is het ook wel erg gezellig. Mijn koptelefoon is stuk dus ik merk wel dat mensen je sneller aanspreken. Wat ik vaak doe is de tijd tussen mijn sets timen, dan weet ik precies hoeveel "ouwehoer" tijd ik heb.
Als ik dat doe heb ik de pech dat ik de meest persoonlijke diarree-levensverhalen krijg die zo lang duren dat ik niet meer weet met welke spiergroep ik bezig was.

Lekker hectische bende hier:p

Vanmorgen hebben wij de sleutels gekregen van ons nieuwe stekje:D

PLANNING

Vandaag gaan we verder met inpakken. Opzich zijn we heel ver dus dat komt wel goed. Vanavond gaan wij een gedeelte van de dozen al verhuizen. Verder is het vooral de boel schoonmaken hier.

Morgen gaan wij alles demonteren, koelkast ontdooien en nog meer schoonmaken. In het nieuwe huis gaan we alvast de gordijnen ophangen en een paar lampen.

Donderdag hebben wij een verhuisbus gehuurd dus dan gaan we de resterende grote spullen verhuizen. Donderdag ga ik dus niet op mijn voeding letten. Sowieso staat een BBQ gepland:D

Vrijdag wordt ons huis opgeleverd. Dus dan moeten we weer naar de notaris.

Het is nu nog een beetje onwerkelijk allemaal :p We hebben hier 12 jaar gewoond!

Vanmorgen woog ik 67,6 kg en ik verwacht nog een drop deze week (voor de bbq iig:roflol:). Dat gaat dus prima.

Ik wil ook nog sporten, maar goed, even kijken wanneer:emo:

1 vd laatste foto's hier dus wordt wel lastiger vergelijken!

Screenshot_20190730-131224_Photos.jpg

Lekker hectische bende hier:p

Vanmorgen hebben wij de sleutels gekregen van ons nieuwe stekje:D

PLANNING

Vandaag gaan we verder met inpakken. Opzich zijn we heel ver dus dat komt wel goed. Vanavond gaan wij een gedeelte van de dozen al verhuizen. Verder is het vooral de boel schoonmaken hier.

Morgen gaan wij alles demonteren, koelkast ontdooien en nog meer schoonmaken. In het nieuwe huis gaan we alvast de gordijnen ophangen en een paar lampen.

Donderdag hebben wij een verhuisbus gehuurd dus dan gaan we de resterende grote spullen verhuizen. Donderdag ga ik dus niet op mijn voeding letten. Sowieso staat een BBQ gepland:D

Vrijdag wordt ons huis opgeleverd. Dus dan moeten we weer naar de notaris.

Het is nu nog een beetje onwerkelijk allemaal :p We hebben hier 12 jaar gewoond!

Vanmorgen woog ik 67,6 kg en ik verwacht nog een drop deze week (voor de bbq iig:roflol:). Dat gaat dus prima.

Ik wil ook nog sporten, maar goed, even kijken wanneer:emo:
Verhuizen is topsport :)

Wat een goed nieuws allemaal! Gefeliciteerd jullie!!!:)

Terug
Naar boven