AndroidHealthClinic

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

• Topic Starter Topic Starter
UB TRAINING

BENCH
15X20
10X40
WERKSETS
7X50
7X50 @6,5
5X55 +5KG
5X55
de 7x50 voelde lichter dan de laatste training dus dat is fijn!

Geschatte max is 67,5 kg. Dit was geschat 82,5 kg op +6 kg bw begin 2018. Ik heb iig nog een lange weg te gaan:p

LAT PULLDOWN OVERHANDS
10X47,5
10X50
10X50

LOW SEATED CABLE ROW
12X47 5
12X47,5
12X47,5

TRISET

LATERAL RAISES / DB CURL SEATED / ROPE PUSHDOWN

TRISET

BICURL ONE ARM / TRI PUSHDOWN ONE ARM / UPRIGHT ROWS

SUPERSET

FRONT RAISE / STRAIGHT LAT PULLDOWN

Laatste superset is een aanrader trouwens!

Treen van gisteren

LB

DL 1 PLATE
10X100
8X110
8X100
9X110

SQUAT
10X50
10X50
10X50

HIP THRUST
10X50
10X50
10X50

GHR
15X
15X
15X

LEGEXTENSION SS
12X68
12X68
10X68

LEGCURL
12X54
12X54
12X54

----

Macro's van gisteren/ vandaag
2089 / 2079 kcal
E 171 / 151 g
K 227 / 197 g
V 43 / 68 g

Gewicht vanmorgen was 68,4 kg. Aangezien dit een nieuw huis is en ik sowieso in mijn oude huis ruim een kilo zwaarder was in op de begane grond, is dit mijn nieuwe startpunt.

Ik zat vd week wel echt in een motivatie dip. Ik heb nu geen goed vergelijkings materiaal waar ik toch wat moeite mee heb. Het licht is hier heel anders en ik heb geen goede plek gevonden voor een spiegel. Dan de drukte rondom de verhuizing en daar kwam gisteren nog een blessure bij. Ik kon ineens mijn arm niet meer zonder pijn optillen:eek:

Desondanks heb ik wel mijn calorieën bij gehouden en eet ik gewoon volgens schema. Het is nu gewoon verstand op nul en doorgaan. Motivatie is toch iets wat komt en gaat, maar net als met trainen komt het altijd weer terug.

Ik had het liefst de resterende dagen ca 2k gegeten, maar er komen nog 2 verjaardagen aan en 1 x uit eten. Ik zit eraan te denken om mijn koolhydraten 75 g te verlagen ter compensatie.

Mijn nieuwe macro's worden dan als volgt

150/150/60
1740 kcal

Straks ga ik nog wel trainen. Met mijn schouder gaat het beter, maar ik doe nog wel even voorzichtig. Ik denk overbelast door het slepen van spullen. Het is links trouwens, dus gelukkig niet mijn geopereerde schouder.

Doe inderdaad maar even voorzichtig met je schouder! Nieuw huis, andere weging en lichtinval, zo irritant en herkenbaar. Fijn dat je je voeding wel op orde hebt kunnen houden. Je zag en ziet er vast nog top uit! Succes met je schouder en je motivatie.

Gewicht vanmorgen was 68,4 kg. Aangezien dit een nieuw huis is en ik sowieso in mijn oude huis ruim een kilo zwaarder was in op de begane grond, is dit mijn nieuwe startpunt.

Ik zat vd week wel echt in een motivatie dip. Ik heb nu geen goed vergelijkings materiaal waar ik toch wat moeite mee heb. Het licht is hier heel anders en ik heb geen goede plek gevonden voor een spiegel. Dan de drukte rondom de verhuizing en daar kwam gisteren nog een blessure bij. Ik kon ineens mijn arm niet meer zonder pijn optillen:eek:

Desondanks heb ik wel mijn calorieën bij gehouden en eet ik gewoon volgens schema. Het is nu gewoon verstand op nul en doorgaan. Motivatie is toch iets wat komt en gaat, maar net als met trainen komt het altijd weer terug.

Ik had het liefst de resterende dagen ca 2k gegeten, maar er komen nog 2 verjaardagen aan en 1 x uit eten. Ik zit eraan te denken om mijn koolhydraten 75 g te verlagen ter compensatie.

Mijn nieuwe macro's worden dan als volgt

150/150/60
1740 kcal

Straks ga ik nog wel trainen. Met mijn schouder gaat het beter, maar ik doe nog wel even voorzichtig. Ik denk overbelast door het slepen van spullen. Het is links trouwens, dus gelukkig niet mijn geopereerde schouder.
Doe rotator cuff oefeningen als warming up. Heb daarna geen schouder problemen gehad.

Das vervelend, motivatie komt wel weer als je je plekje hebt gevonden
Even wat rustig aan doen kan ook positieve effecten hebben.
Schouderblessure is wel k*t, maak UB trainen wel wat moeilijk.

Misschien is het dan nu ook niet het moment om je kcals nog meer te gaan verlagen? Zeker nu je het nog steeds zo druk hebt met verhuizen, alles op orde zetten en dergelijke... je hebt die extra kcals nu ook gewoon nodig voor goed herstel...

Doe inderdaad maar even voorzichtig met je schouder! Nieuw huis, andere weging en lichtinval, zo irritant en herkenbaar. Fijn dat je je voeding wel op orde hebt kunnen houden. Je zag en ziet er vast nog top uit! Succes met je schouder en je motivatie.
Dankje pat! Het is niet anders. Ben gewoon een beetje autistisch denk ik:p

Doe rotator cuff oefeningen als warming up. Heb daarna geen schouder problemen gehad.
Doe ik ook altijd. Helaas heeft dat weinig zin als je zware onhandige spullen gaat verslepen in huis:p

Das vervelend, motivatie komt wel weer als je je plekje hebt gevonden
Even wat rustig aan doen kan ook positieve effecten hebben.
Schouderblessure is wel k*t, maak UB trainen wel wat moeilijk.
Ja dat denk ik ook. Het is allemaal best heftig geweest laatste maanden, dus dat merk ik nu heel erg. Ik ben vooral heel moe, maar dat komt wel weer goed:)

Misschien is het dan nu ook niet het moment om je kcals nog meer te gaan verlagen? Zeker nu je het nog steeds zo druk hebt met verhuizen, alles op orde zetten en dergelijke... je hebt die extra kcals nu ook gewoon nodig voor goed herstel...

Tsja het is wel een wedstrijd. Ideaal is anders, maar ik wil wel het maximale nog eruit halen:p

Rust enregelmaat komt wel weer. Ik ga daarna ook een lange bulk inlassen:)

Ben gewoon een beetje autistisch denk ik:p

Tsja het is wel een wedstrijd. Ideaal is anders, maar ik wil wel het maximale nog eruit halen:p
Rust enregelmaat komt wel weer. Ik ga daarna ook een lange bulk inlassen:)
No worries, velen van ons hier zijn een beetje (veel) autistisch. Dat is soms lastig, maar langs de andere kant tilt deze 'eigenschap' velen van ons wel naar een hoger niveau.

Yes, die bulk gaat erg welkom zijn, neem ik aan! :)

Met mijn schouder gaat het goed. V
No worries, velen van ons hier zijn een beetje (veel) autistisch. Dat is soms lastig, maar langs de andere kant tilt deze 'eigenschap' velen van ons wel naar een hoger niveau.

Yes, die bulk gaat erg welkom zijn, neem ik aan! :)
Haha indd:p

Absoluut!! Het beste is ook om na een bulk (of rev diet) om te gaan cutten. Helaas kon dat dit jaar niet, wat ook absoluut te zien is. Ik sta nu op hetzelfde gewicht als vorig jaar maart (begin maart), maar net iets minder droog.

Aan de andere kant heb ik ondanks dat ik 4 kg ben afgevallen sinds maart dit jaar, wel redelijk wat spiermassa terug gewonnen en een deel van mijn kracht. Als ik dieper was gaan cutten dan was dat anders geweest.

Ik hoop trouwens wel dat de challenge volgend jaar wat eerder komt (februari tm mei). Cutten in de zomer is gewoon niet relaxed met alle dagjes weg en ik ben liever al ripped voor de zomer begint:cool:

Zoals gepland heb ik gisteren rustig aan gedaan. Ik heb van alle ub spiergroepen 1 oefening gedaan behalve schouders.

Ik heb echt geen idee wat er nou met mijn linkerschouder was, het is nu bijna zo goed als weg:S Ik dacht aan een slijmbeursontsteking, maar kan dat überhaupt zo snel weer afnemen.

Voedsel gisteren
2084 kcal
E 147
K 213
V 62

Planning vandaag

M1 SHAKE (150 ML RIJSTMELK + 35 G WHEY) + 10 G NOTENPASTA
M2 2x VOLK BROOD, 25 G 30+ KAAS, 70 G TONIJN, SRIRACHA, KETCHUP
M3 1x VOLK BROOD, 2 EIEREN, 20 G BACON, 2 ML OLIE
+ 2X MANDARIJN
M4 250 G WOKGROENTE + 100 g KALKOENSHOARMA (aanrader, bij de jumbo te koop en 25 G eiwitten per 100 G en bijna geen vet) + 2 ML OLIE
M5 2 ONS VERSE FRIET + WHEYSHAKE + 10 G NOTENPASTA

1731 kcal
E 146
K 147
V 53

BW 68 kg (nieuw startpunt)
CMS
TAILLE 66
BUIK 80,5
BIL 95
BEEN 57

Laatst bewerkt:
onderschat de verhuizing niet! Heeft bij mij ook wel even geduurd voordat alles dan weer op orde is. Ook in je koppie. komt wel weer goed! Lekker je ding blijven doen, dan zit je er zo weer in.
Succes!

onderschat de verhuizing niet! Heeft bij mij ook wel even geduurd voordat alles dan weer op orde is. Ook in je koppie. komt wel weer goed! Lekker je ding blijven doen, dan zit je er zo weer in.
Succes!

Zolang je met Koppie rekening houdt dan komt alles goed :grinny::grinny:

Succes!
Dat heb ik zeker wel onderschat. Ik heb de afgelopen week niet veel slaap gehad dus het is ook een beetje een optelsom van alles wat er inhakt.

Nu indd gewoon doorgaan, goed eten en slapen. Komt dan wel goed!

• Like
Waarderingen: LM
LB TRAINING

SQUATS SS
10x20
10x40
8x60 + 10kg
8x60
8x60

HIPTHRUST BANDED (prima om te supersetten trouwens met squats) PAARS
22x
22x
22x

High stepups (nieuw)
3 sets per kant,geen idee hoeveel reps.. zonder pauze

TRISET

LEGEXTENSION
12X68
12X68
12X68

ROPE CRUNCH
30X56
30X56
30X56

CALVE RAISES
12X55
12X55
12X55

had meer willen doen, maar de sportschool ging dicht en was laat weg ivm visite.

Ik weeg vandaag trouwens 67,5 kg... dat is sinds mijn menstruatie alweer 2 kg minder en een nieuw laag bw!!!:D

Nog 2 kg te gaan nu:cool:

Laatst bewerkt:
Gisteren was trouwens mijn dochter jarig en ik kreeg 3 x snoepsushi aangeboden.. Ik vind die zoete meuk ook erg lekker, maar ik heb dat kunnen laten staan.. kwam in de avond mijn schoonouders met oreogebak aanzetten:emo:

Ik zei dat ik wel wat na het sporten neem, maar natuurlijk heb ik gewoon mijn geplande voeding gehad:flex:

Zondag vieren wij het eigenlijk pas, dus even kijken of ik dan ook van het lekkers af kan blijven:cool:

MACRO'S

1729 kcal
E 147
K 147
V 53

Aankomende weken eet ik trouwens kh arm tijdens het avond eten. Het is minder precies als ik bijv spaghetti in 3en moet verdelen en ik moest in mijn kh snijden.

Laatst bewerkt:
Planning voor vandaag + UB TRAINING

Screenshot_20190809-100247_Samsung Internet.jpg

+
1 x multi met visolie
3 tasty tabs creatine (3 g)
400 mg caffeine (gisteren verhoogd van 200 naar 400)
1 X 1000 mg vit c
3 X kelp (deze week mee gestart)
1 X probiotica (ivm pds)

Het is een hele waslijst, maar ik neem niet alles het hele jaar door. Qua kcal kom ik waarschijnlijk op 1800 uit, want er zitten wel calorieën in de visolie en creatine tabs.

Oja voor ik het vergeet. Ik ga vandaag bleekselderij sap maken uit de slowjuicer en mengen met slimpie.
Dat heb ik nog niet ingecalculeerd, maar zal ook niet veel kcal zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven