- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Nope

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope

Doe rotator cuff oefeningen als warming up. Heb daarna geen schouder problemen gehad.Gewicht vanmorgen was 68,4 kg. Aangezien dit een nieuw huis is en ik sowieso in mijn oude huis ruim een kilo zwaarder was in op de begane grond, is dit mijn nieuwe startpunt.
Ik zat vd week wel echt in een motivatie dip. Ik heb nu geen goed vergelijkings materiaal waar ik toch wat moeite mee heb. Het licht is hier heel anders en ik heb geen goede plek gevonden voor een spiegel. Dan de drukte rondom de verhuizing en daar kwam gisteren nog een blessure bij. Ik kon ineens mijn arm niet meer zonder pijn optillen
Desondanks heb ik wel mijn calorieën bij gehouden en eet ik gewoon volgens schema. Het is nu gewoon verstand op nul en doorgaan. Motivatie is toch iets wat komt en gaat, maar net als met trainen komt het altijd weer terug.
Ik had het liefst de resterende dagen ca 2k gegeten, maar er komen nog 2 verjaardagen aan en 1 x uit eten. Ik zit eraan te denken om mijn koolhydraten 75 g te verlagen ter compensatie.
Mijn nieuwe macro's worden dan als volgt
150/150/60
1740 kcal
Straks ga ik nog wel trainen. Met mijn schouder gaat het beter, maar ik doe nog wel even voorzichtig. Ik denk overbelast door het slepen van spullen. Het is links trouwens, dus gelukkig niet mijn geopereerde schouder.
Dankje pat! Het is niet anders. Ben gewoon een beetje autistisch denk ikDoe inderdaad maar even voorzichtig met je schouder! Nieuw huis, andere weging en lichtinval, zo irritant en herkenbaar. Fijn dat je je voeding wel op orde hebt kunnen houden. Je zag en ziet er vast nog top uit! Succes met je schouder en je motivatie.
Doe ik ook altijd. Helaas heeft dat weinig zin als je zware onhandige spullen gaat verslepen in huisDoe rotator cuff oefeningen als warming up. Heb daarna geen schouder problemen gehad.

Ja dat denk ik ook. Het is allemaal best heftig geweest laatste maanden, dus dat merk ik nu heel erg. Ik ben vooral heel moe, maar dat komt wel weer goedDas vervelend, motivatie komt wel weer als je je plekje hebt gevonden
Even wat rustig aan doen kan ook positieve effecten hebben.
Schouderblessure is wel k*t, maak UB trainen wel wat moeilijk.

Misschien is het dan nu ook niet het moment om je kcals nog meer te gaan verlagen? Zeker nu je het nog steeds zo druk hebt met verhuizen, alles op orde zetten en dergelijke... je hebt die extra kcals nu ook gewoon nodig voor goed herstel...

No worries, velen van ons hier zijn een beetje (veel) autistisch. Dat is soms lastig, maar langs de andere kant tilt deze 'eigenschap' velen van ons wel naar een hoger niveau.Ben gewoon een beetje autistisch denk ik
Tsja het is wel een wedstrijd. Ideaal is anders, maar ik wil wel het maximale nog eruit halen
Rust enregelmaat komt wel weer. Ik ga daarna ook een lange bulk inlassen![]()

Haha inddNo worries, velen van ons hier zijn een beetje (veel) autistisch. Dat is soms lastig, maar langs de andere kant tilt deze 'eigenschap' velen van ons wel naar een hoger niveau.
Yes, die bulk gaat erg welkom zijn, neem ik aan!![]()

onderschat de verhuizing niet! Heeft bij mij ook wel even geduurd voordat alles dan weer op orde is. Ook in je koppie. komt wel weer goed! Lekker je ding blijven doen, dan zit je er zo weer in.
Succes!

Dat heb ik zeker wel onderschat. Ik heb de afgelopen week niet veel slaap gehad dus het is ook een beetje een optelsom van alles wat er inhakt.onderschat de verhuizing niet! Heeft bij mij ook wel even geduurd voordat alles dan weer op orde is. Ook in je koppie. komt wel weer goed! Lekker je ding blijven doen, dan zit je er zo weer in.
Succes!
HeheZolang je met Koppie rekening houdt dan komt alles goed![]()

De nagel op de kop (dus ook wat dat goed eten betreftNu indd gewoon doorgaan, goed eten en slapen. Komt dan wel goed!
)).