- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
DankjewelWat een goed nieuws allemaal! Gefeliciteerd jullie!!!![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DankjewelWat een goed nieuws allemaal! Gefeliciteerd jullie!!!![]()

Het huis heeft 4 verdiepingen en dus 3 trappen
Ik heb ook ons eigen huis schoon gemaakt.
Ik verbruik nu ook heel veel dus de schade zal meevallen. Ik heb nog meer honger dan anders namelijk
Pff ja nogal! Het is nu extra zwaar omdat wij het huis vrijdag al moeten opleveren en wij willen ons eigen huis netjes achter laten.Verhuizen is echt heel zwaar, zeker met een inboedel van een heel volledig huis!
Geniet van het avondeten straks![]()
Yup!!Verhuiscardio! niet alleen fysiek een uitdaging , mentaal ook vermoeiend. Succes en geniet van de chinees straks!
Ik merk indd dat ik geestelijk ook wat te verduren heb. Ben nogal warrig.
Nou echt niet!!1 trap naar kelder neem ik aan?Ben echt helemaal dood van al het tillen. Ik heb minstens 30 trappen gelopenHet huis heeft 4 verdiepingen en dus 3 trappen
Ik heb ook ons eigen huis schoon gemaakt.
We zijn wel al heel ver gekomen. Morgen hebben we de verhuisbus dus dan komt het grote spul.
Vandaag en morgen let ik dus niet op mijn voeding. Vandaag opzich niet heel raar gegeten, wel straks chineesIk verbruik nu ook heel veel dus de schade zal meevallen. Ik heb nog meer honger dan anders namelijk
M1
SHAKE
M2
4 VISSTICKS, PAAR DROPJES
3 VEZELRIJK KNACKEBROD + LIGHT JAM
M3
2 X VOLKOREN BROOD + HUMMUS + TONIJN + 30+ KAAS
PAAR DROPJES
M4
CHINEES/INDISCH
(TJAPTJOI, NASI, BABI PANGANG, DAGING SMOOR)
M5
SHAKE +
?
TRAINING GISTEREN
met mijn domme kop bedacht om vandaag ook te gaanNou echt niet!!
PUSH
BENCH
15X20
12X40
7X50
7X50
7X50
OHP SEATED
12X22,5
12X22,5
12X22,5
VERDER
UPRIGHT ROWS, LATERAL RAISE, TRICEP ROPE PUSHDOWN SUPERSET, TRICEP OVERHEAD CABLE EXTENSION, CROSSBODY CURLS, REARDELT BANDED PULL, CALVE RAISES, HANGING KNEE RAISE
....
na de verhuizing log ik wel weer fatsoenlijk
Nee geen kelder, 3 verdiepingen + een zolder.
Een soort van bel-etage of herenhuis dus?
Het is een drive-in woning. Op de begane grond zit een praktijkruimte, slaapkamer en badkamer. Op de 1e verdieping de woonkamer en keuken. De 3e verdieping slaapkamers en badkamer 2 + een zolder.
Nice!Het is een drive-in woning. Op de begane grond zit een praktijkruimte, slaapkamer en badkamer. Op de 1e verdieping de woonkamer en keuken. De 3e verdieping slaapkamers en badkamer 2 + een zolder.

Doe je automatisch, dus cardio hoef je vanaf nu niet meer te doenNice!
Vanaf nu kan je cardio elke dag thuis doen: gewoon even wat trappen lopen![]()

Exactly my pointDoe je automatisch, dus cardio hoef je vanaf nu niet meer te doen![]()

Het is een drive-in woning. Op de begane grond zit een praktijkruimte, slaapkamer en badkamer. Op de 1e verdieping de woonkamer en keuken. De 3e verdieping slaapkamers en badkamer 2 + een zolder.
Haha ja dat en als ik iets vergeten ben is het best irritantIk heb iets soortgelijks, begane grond woonkamer en keuken, 1e verdieping slaapkamer 1,2 en badkamer, 2e verdieping slaapkamer 2 en 3 en 3e verdieping zolder met home gym en wasmachine. Het traplopen went eigenlijk nooit, zeker niet als je 3 of 4 wasjes draait op een dag.

Vandaag maken wij de praktijk ruimte klaar zodat we zzm klanten kunnen ontvangen. Er moet nog veel gebeuren dus dat helpt wel als afleiding tegen de honger
We, hebben twee extra vriezers, 1 op zolder en 1 in de vriezer dus loop je soms een paar keer heen en weer als je iets niet kan vinden.![]()