Fitness Seller

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

• Topic Starter Topic Starter
Ben echt helemaal dood van al het tillen. Ik heb minstens 30 trappen gelopen:eek: Het huis heeft 4 verdiepingen en dus 3 trappen :emo: Ik heb ook ons eigen huis schoon gemaakt.

We zijn wel al heel ver gekomen. Morgen hebben we de verhuisbus dus dan komt het grote spul.

Vandaag en morgen let ik dus niet op mijn voeding. Vandaag opzich niet heel raar gegeten, wel straks chinees:p Ik verbruik nu ook heel veel dus de schade zal meevallen. Ik heb nog meer honger dan anders namelijk:p

M1
SHAKE

M2
4 VISSTICKS, PAAR DROPJES
3 VEZELRIJK KNACKEBROD + LIGHT JAM

M3
2 X VOLKOREN BROOD + HUMMUS + TONIJN + 30+ KAAS
PAAR DROPJES

M4
CHINEES/INDISCH
(TJAPTJOI, NASI, BABI PANGANG, DAGING SMOOR)

M5
SHAKE +
?

Verhuizen is echt heel zwaar, zeker met een inboedel van een heel volledig huis!
Geniet van het avondeten straks :)

Verhuiscardio! niet alleen fysiek een uitdaging , mentaal ook vermoeiend. Succes en geniet van de chinees straks!

Verhuizen is echt heel zwaar, zeker met een inboedel van een heel volledig huis!
Geniet van het avondeten straks :)
Pff ja nogal! Het is nu extra zwaar omdat wij het huis vrijdag al moeten opleveren en wij willen ons eigen huis netjes achter laten.

Ik ben niet mega gek op Chinees, maar het is nu wel erg makkelijk:p

Verhuiscardio! niet alleen fysiek een uitdaging , mentaal ook vermoeiend. Succes en geniet van de chinees straks!
Yup!!:p Ik merk indd dat ik geestelijk ook wat te verduren heb. Ben nogal warrig.

Ty:)

TRAINING GISTEREN
met mijn domme kop bedacht om vandaag ook te gaan:p Nou echt niet!!

PUSH
BENCH
15X20
12X40
7X50
7X50
7X50

OHP SEATED
12X22,5
12X22,5
12X22,5

VERDER

UPRIGHT ROWS, LATERAL RAISE, TRICEP ROPE PUSHDOWN SUPERSET, TRICEP OVERHEAD CABLE EXTENSION, CROSSBODY CURLS, REARDELT BANDED PULL, CALVE RAISES, HANGING KNEE RAISE

....

na de verhuizing log ik wel weer fatsoenlijk

Ben echt helemaal dood van al het tillen. Ik heb minstens 30 trappen gelopen:eek: Het huis heeft 4 verdiepingen en dus 3 trappen :emo: Ik heb ook ons eigen huis schoon gemaakt.

We zijn wel al heel ver gekomen. Morgen hebben we de verhuisbus dus dan komt het grote spul.

Vandaag en morgen let ik dus niet op mijn voeding. Vandaag opzich niet heel raar gegeten, wel straks chinees:p Ik verbruik nu ook heel veel dus de schade zal meevallen. Ik heb nog meer honger dan anders namelijk:p

M1
SHAKE

M2
4 VISSTICKS, PAAR DROPJES
3 VEZELRIJK KNACKEBROD + LIGHT JAM

M3
2 X VOLKOREN BROOD + HUMMUS + TONIJN + 30+ KAAS
PAAR DROPJES

M4
CHINEES/INDISCH
(TJAPTJOI, NASI, BABI PANGANG, DAGING SMOOR)

M5
SHAKE +
?
1 trap naar kelder neem ik aan?

TRAINING GISTEREN
met mijn domme kop bedacht om vandaag ook te gaan:p Nou echt niet!!

PUSH
BENCH
15X20
12X40
7X50
7X50
7X50

OHP SEATED
12X22,5
12X22,5
12X22,5

VERDER

UPRIGHT ROWS, LATERAL RAISE, TRICEP ROPE PUSHDOWN SUPERSET, TRICEP OVERHEAD CABLE EXTENSION, CROSSBODY CURLS, REARDELT BANDED PULL, CALVE RAISES, HANGING KNEE RAISE

....

na de verhuizing log ik wel weer fatsoenlijk

Krijg toch indruk van hoe training uitzag. :thumbs:

Een soort van bel-etage of herenhuis dus?
Het is een drive-in woning. Op de begane grond zit een praktijkruimte, slaapkamer en badkamer. Op de 1e verdieping de woonkamer en keuken. De 3e verdieping slaapkamers en badkamer 2 + een zolder.

Het is een drive-in woning. Op de begane grond zit een praktijkruimte, slaapkamer en badkamer. Op de 1e verdieping de woonkamer en keuken. De 3e verdieping slaapkamers en badkamer 2 + een zolder.

Ik heb iets soortgelijks, begane grond woonkamer en keuken, 1e verdieping slaapkamer 1,2 en badkamer, 2e verdieping slaapkamer 2 en 3 en 3e verdieping zolder met home gym en wasmachine. Het traplopen went eigenlijk nooit, zeker niet als je 3 of 4 wasjes draait op een dag.

Ik heb iets soortgelijks, begane grond woonkamer en keuken, 1e verdieping slaapkamer 1,2 en badkamer, 2e verdieping slaapkamer 2 en 3 en 3e verdieping zolder met home gym en wasmachine. Het traplopen went eigenlijk nooit, zeker niet als je 3 of 4 wasjes draait op een dag.
Haha ja dat en als ik iets vergeten ben is het best irritant :p

We, hebben twee extra vriezers, 1 op zolder en 1 in de vriezer dus loop je soms een paar keer heen en weer als je iets niet kan vinden. :D

Zooo daar was ik weer..

Ik heb de hele verhuizing toch wel een beetje onderschat. Ik voel mij nu nog steeds een zombie, maar vandaag pak ik mijn voeding en training weer op. Uiteraard alles gegeten wat binnen hand bereik was dus aankomende weken eet ik min 700 kcal elke dag onder onderhoud. Volledige shape updates post ik niet, hooguit een detail als ik progressie zie:p

Plan voor nu is 5-6x p week trainen ub-lb split. Enkel met de auto als het de hele dag regent, dan kom ik minstens aan 65 km fietsen per week + extra ritjes naar het centrum. Ik zoek nog een mountainbike zodat ik met mijn vriend mee kan fietsen (extra cardio en het is nog leuk ook). Mijn vriend fietst momenteel elke dag op de mtb paden. Als ik mijn doel eind aug niet haal wil ik nog wel even door. Ik wil wel vanuit een zeer laag vet% bulken nmlk.

Huisje bevalt ons trouwens super!!! Echt die ruimte is heerlijk!!! We zijn ook wel vanuit een piepklein huis naar een flinke woning gegaan:p Vandaag maken wij de praktijk ruimte klaar zodat we zzm klanten kunnen ontvangen. Er moet nog veel gebeuren dus dat helpt wel als afleiding tegen de honger:)

Geen Gouden Pijl voor jou vanavond dus.

Terug
Naar boven