- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd!nu een tiener zag ik.Nieuw laag bw vandaag, daalt nu met 1 ons per dag dus dat is nice!
BW 67,3 KG
MACROS
1815 kcal
E 142
K 148
V 66
TRAINING
LB TRAINING + 14 KM FIETSEN
Vandaag vieren wij de verjaardag van mijn dochter. Doel is om onder de 1800 te blijven. Ik ga mijn best doen iig!
Ik heb verder een rustdag dus wellicht ga ik vanavond nog een extra uur wandelen.
Thnx!
DankjeHave fun vandaag met het verjaardagsfeestje voor je dochter. Gefeliciteerd aan haar!

Dankjewel!!
Thanks! Klopt

Ik heb alleen ongepland 1 jillz gehad (met alcohol) + 1 klein bordje snackbarpatat. Mensen bleven eten dus er werd patat gehaald + snacks. Ik dacht echt faaakkk...Gelukkig heb ik mij kunnen beheersen en de geplande steak tartaar klaar gemaakt en als saus enkel ketchup gehad.
Nog 1,6 kg te gaan Ik kan gerust alke dag snack eten. Suiker is bij mij ramp. Saus heb ik gelukkig niks mee.Ik ben best trots op mijzelf, ik heb bijna al het lekkers kunnen laten staanIk heb alleen ongepland 1 jillz gehad (met alcohol) + 1 klein bordje snackbarpatat. Mensen bleven eten dus er werd patat gehaald + snacks. Ik dacht echt faaakkk...Gelukkig heb ik mij kunnen beheersen en de geplande steak tartaar klaar gemaakt en als saus enkel ketchup gehad.
Na de verjaardag heb ik nog een dik uur gewandeld (6 KM mbt paden).
Vanmorgen 2 ons eraf sinds gisteren, dus heel niceNog 1,6 kg te gaan
BW 67,1 KG
1888 kcal
E 143
K 168
V 57
Ik heb ook het meeste moeite met suiker. Met name drop, ik kan het gewoon niet bij 1 houdenIk kan gerust alke dag snack eten. Suiker is bij mij ramp. Saus heb ik gelukkig niks mee.

Ik heb ook het meeste moeite met suiker. Met name drop, ik kan het gewoon niet bij 1 houden![]()

Verbruikt je lichaam ook niet meer in rust als je vecht tegen een infectie?
Of is dat een foutieve veronderstelling?
Daar iedereen altijd zegt dat je goed moet eten als je ziek bent...
Misschien kun je er een lichte(re) training van maken. Zo heb je toch iets, maar staat het je herstel van de infectie niet in de weg.
Veel beterschap gewenst alvast! Komt vast door de hectisiteit van de laatste dagen/weken met de verhuis enzo...
.Verbruikt je lichaam ook niet meer in rust als je vecht tegen een infectie?
Of is dat een foutieve veronderstelling?
Daar iedereen altijd zegt dat je goed moet eten als je ziek bent...
Misschien kun je er een lichte(re) training van maken. Zo heb je toch iets, maar staat het je herstel van de infectie niet in de weg.
Veel beterschap gewenst alvast! Komt vast door de hectisiteit van de laatste dagen/weken met de verhuis enzo...

Pushpress is überhaupt nieuw, dus ik verwacht aankomend jaar wat noobie gains.

Training ging best ok naar omstandigheden
BENCH
20X20
10X40
8X50
8X50
8X50 @8
PUSHPRESS NIEUW!
nu mijn schouder mobiliteit weer goed is kan ik weer fatsoenlijk mijn schouders trainenPushpress is überhaupt nieuw, dus ik verwacht aankomend jaar wat noobie gains.
5X30
5X30
5X30
6X30 @8.5
Volgende training even met belt
LOW SEATED CABLE ROW
11X50
10X50
10X50
OVERHANDS LAT PULLDOWN SUPERSET
10X50
10X50
10X50
REARDELT BANDED PULL
15X
15X
15X
TRISET
UPRIGHT ROPE ROW/ TRICEP ROPE PUSHDOWN SUPERSET / SEATED DUMBELL CURL ONE ARM
3 SETS
TRISET
LATERAL RAISES / OVERHEAD TRICEP EXTENSION CROSS BODY CURL
2 SETS
En als een ekte bber een pompfoto gemaakt
Iemand zei dat links nog steeds een stukje voller is, dus volgens mij maak ik foto's aan de verkeerde kant
![]()
Thanks!

Dank