MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

Van harte gefeliciteerd met de mini SP:)

Nieuw laag bw vandaag, daalt nu met 1 ons per dag dus dat is nice!

BW 67,3 KG
MACROS
1815 kcal
E 142
K 148
V 66

TRAINING
LB TRAINING + 14 KM FIETSEN

Vandaag vieren wij de verjaardag van mijn dochter. Doel is om onder de 1800 te blijven. Ik ga mijn best doen iig!

Ik heb verder een rustdag dus wellicht ga ik vanavond nog een extra uur wandelen.
Gefeliciteerd!nu een tiener zag ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben best trots op mijzelf, ik heb bijna al het lekkers kunnen laten staan:D Ik heb alleen ongepland 1 jillz gehad (met alcohol) + 1 klein bordje snackbarpatat. Mensen bleven eten dus er werd patat gehaald + snacks. Ik dacht echt faaakkk...Gelukkig heb ik mij kunnen beheersen en de geplande steak tartaar klaar gemaakt en als saus enkel ketchup gehad.

Na de verjaardag heb ik nog een dik uur gewandeld (6 KM mbt paden).

Vanmorgen 2 ons eraf sinds gisteren, dus heel nice:) Nog 1,6 kg te gaan

BW 67,1 KG
1888 kcal
E 143
K 168
V 57

Ik ben best trots op mijzelf, ik heb bijna al het lekkers kunnen laten staan:D Ik heb alleen ongepland 1 jillz gehad (met alcohol) + 1 klein bordje snackbarpatat. Mensen bleven eten dus er werd patat gehaald + snacks. Ik dacht echt faaakkk...Gelukkig heb ik mij kunnen beheersen en de geplande steak tartaar klaar gemaakt en als saus enkel ketchup gehad.

Na de verjaardag heb ik nog een dik uur gewandeld (6 KM mbt paden).

Vanmorgen 2 ons eraf sinds gisteren, dus heel nice:) Nog 1,6 kg te gaan

BW 67,1 KG
1888 kcal
E 143
K 168
V 57
Ik kan gerust alke dag snack eten. Suiker is bij mij ramp. Saus heb ik gelukkig niks mee.

Nog een late gefeliciteerd van mijn kant ook voor je dochter :)

Goed ingehouden tijdens hef feestje! Ik denk niet dat ik het je na zou doen :rolleyes:
Amper boven je geplande kcals geweest, dus dat is prima toch! En dan nog een drop op de weegschaal.
Laatste loodjes, go go!

Laatste paar dagen ben ik getroffen door een luchtinfectie:/ Ik heb 3 dagen rust gepakt, maar ik voel mij nog niet bepaald fitter. Straks ga ik wel trainen iig (upper), maar niet van harte. Eigenlijk kruip ik liever onder een warme deken. Mijn voeding is redelijk constant gebleven (ca 1800 kcal), alleen verbrand ik momenteel veel te weinig.

Hopelijk is het snel voorbij! Ik moet wel actiever worden voor die laatste loodjes!!

Verbruikt je lichaam ook niet meer in rust als je vecht tegen een infectie?
Of is dat een foutieve veronderstelling? :rolleyes:
Daar iedereen altijd zegt dat je goed moet eten als je ziek bent...

Misschien kun je er een lichte(re) training van maken. Zo heb je toch iets, maar staat het je herstel van de infectie niet in de weg.
Veel beterschap gewenst alvast! Komt vast door de hectisiteit van de laatste dagen/weken met de verhuis enzo...

Misschien kun je er een lichte(re) training van maken. Zo heb je toch iets, maar staat het je herstel van de infectie niet in de weg.
Veel beterschap gewenst alvast! Komt vast door de hectisiteit van de laatste dagen/weken met de verhuis enzo...

Geen idee of je lichaam meer gebruikt in rust wanneer je ziek bent. Klinkt ergens wel logisch, maar ik denk dat die uitspraak zich richt op het feit dat je vaak een verminderde (of geen) eetlust hebt wanneer je ziek bent én je dus goed moet eten om beter te worden :D.

Ik meen ook dat als je ziek bent, je lichaam meer kcals nodig heeft om de infectie te bestrijden. Maar of dit nu gestoeld is op echte wetenschappelijke science of eerder één of ander goed gevoel /feeling / libelle praatje.... :o
In ieder geval zou ik persoonlijk zeker niet minder gaan eten nu.

Dat zou best kunnen! Alhoewel ik denk dat je met name bij koorts meer verbrandt in rust, maar ik heb dit nooit onderzocht eigenlijk. Feit is wel dat ik veel minder actief ben geweest (Nuja minder, gisteren en maandag was ik gewoon nonactief). Op een dag als vandaag (1 uur UB training + 14 km fietsen) zit ik op ca 600 kcal extra.

• Like
Waarderingen: Bubs
Training ging best ok naar omstandigheden :p

BENCH
20X20
10X40
8X50
8X50
8X50 @8

PUSHPRESS NIEUW!
nu mijn schouder mobiliteit weer goed is kan ik weer fatsoenlijk mijn schouders trainen:D Pushpress is überhaupt nieuw, dus ik verwacht aankomend jaar wat noobie gains.
5X30
5X30
5X30
6X30 @8.5
Volgende training even met belt

LOW SEATED CABLE ROW
11X50
10X50
10X50

OVERHANDS LAT PULLDOWN SUPERSET
10X50
10X50
10X50

REARDELT BANDED PULL
15X
15X
15X

TRISET
UPRIGHT ROPE ROW/ TRICEP ROPE PUSHDOWN SUPERSET / SEATED DUMBELL CURL ONE ARM
3 SETS

TRISET
LATERAL RAISES / OVERHEAD TRICEP EXTENSION CROSS BODY CURL
2 SETS

En als een ekte bber een pompfoto gemaakt:p
Iemand zei dat links nog steeds een stukje voller is, dus volgens mij maak ik foto's aan de verkeerde kant:p

Screenshot_20190814-225440_Photos.jpg

Laatst bewerkt:
MACRO'S

MA / DI / WO
1785 / 1902 / 1893
E (150) 155 / 158 / 152
K (150) 168 / 180 / 162
V (60) 51 / 54 / 64

Heel nice die training!!!

En wat een shape:bow:

Training ging best ok naar omstandigheden :p

BENCH
20X20
10X40
8X50
8X50
8X50 @8

PUSHPRESS NIEUW!
nu mijn schouder mobiliteit weer goed is kan ik weer fatsoenlijk mijn schouders trainen:D Pushpress is überhaupt nieuw, dus ik verwacht aankomend jaar wat noobie gains.
5X30
5X30
5X30
6X30 @8.5
Volgende training even met belt

LOW SEATED CABLE ROW
11X50
10X50
10X50

OVERHANDS LAT PULLDOWN SUPERSET
10X50
10X50
10X50

REARDELT BANDED PULL
15X
15X
15X

TRISET
UPRIGHT ROPE ROW/ TRICEP ROPE PUSHDOWN SUPERSET / SEATED DUMBELL CURL ONE ARM
3 SETS

TRISET
LATERAL RAISES / OVERHEAD TRICEP EXTENSION CROSS BODY CURL
2 SETS

En als een ekte bber een pompfoto gemaakt:p
Iemand zei dat links nog steeds een stukje voller is, dus volgens mij maak ik foto's aan de verkeerde kant:p

Screenshot_20190814-225440_Photos.jpg

Brute shape!

Laatst bewerkt:
Boh. Goeie:thumb::hello:

LB TRAINING

1 PLATE HOOG SUMO DEADLIFT
8X100
6X110 @6
6X110
6X110 @6,5
rpe heb ik lager gehouden ivm de verkoudheid en mijn rug

TRISET
SQUAT
10X40
10X50
10X50
10X50 @5

GHR
14X
14X
14X

CALVE RAISES
12X55
12X55
12X55

TRISET

LEGEXTENSION ISOHOLDS
10X68
10X68
10X68

LEGCURLSEATED ISOHOLDS
10X54
10X54
10X54

HIPADDUCTION
15X75
15X75
15X75

1 SET BUIK.. Ik wou meer doen, maar de tank was leeg en moest nog naar huis half uur naar huis fietsen

-----

BW 67,4 KG
Nog steeds niet onder de 67, maar komt vanzelf wel weer een drop

MACRO'S VANDAAG

1784 kcal
E 146
K 167
V 53

Terug
Naar boven