- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Recepten a.u.b!DINER
dit was echt super lekker!!!
THAISE POMPOENSOEP + KIPHAAS GEMARINEERD IN HUISGEMAAKTE PINDASAUS
![]()
Ziet er goed uit zeg!
Alsjuh!

De ander kwam gewoon weer opduiken. Ik maak mij normaal niet zo snel zorgen, maar het is een beetje mijn kindje
Ik gedij sowieso beter zodra ik rust en structuur heb, maar ik zit nu echt in vakantie modus
Ze zijn 2 weken binnen, maar is blijkbaar nog niet lang genoeg. Nuja, ik lees verhalen dat sommige katten dit hardnekkig blijven doen:/ We zijn nmlk maar 2 km verderop gaan wonen. Maar goed, we hebben er 4 en de bengalen gaan joelen als ze niet naar buiten kunnenKlinkt als een goed plan!
Rolluiken werken super! Kost niet eens zoveel, maar werkt goed!
Waarschijnlijk als je een paar weken verder bent, ben je al meer gewend.
Snap je bezorgdheid wbt de katten, de mijne zijn ook echt m'n kinders
Even binnen houden en de eerste keren heel kort buiten naar buiten laten, zodat ze het huis weten te vinden .

Ze zijn 2 weken binnen, maar is blijkbaar nog niet lang genoeg. Nuja, ik lees verhalen dat sommige katten dit hardnekkig blijven doen:/ We zijn nmlk maar 2 km verderop gaan wonen. Maar goed, we hebben er 4 en de bengalen gaan joelen als ze niet naar buiten kunnen![]()

Ja vooral mijn bengaal kater wordt helemaal gek binnen. Die gaat uit frustratie overal krabben en dus echt hard joelen. Gek genoeg is dat een wegloper, maar die was netjes thuis gekomen meerdere malen. Uiteindelijk allemaal, behalve dus 1 vd poezen. Woensdag was ze wel gewoon thuis gekomen, maar die nacht is ze waarschijnlijk terug gelopen.Haha ja ik heb het met 4 weken opgegeven, toen m'n kater het huis begon te slopen.
Die van mij kunnen echt staan krijsen als ze niet naar buiten mogen.. alsof ze mishandeld worden.![]()
Doe ze maar chippe. Me zusje is na verhuizing nog steeds poes kwijt.Ja vooral mijn bengaal kater wordt helemaal gek binnen. Die gaat uit frustratie overal krabben en dus echt hard joelen. Gek genoeg is dat een wegloper, maar die was netjes thuis gekomen meerdere malen. Uiteindelijk allemaal, behalve dus 1 vd poezen. Woensdag was ze wel gewoon thuis gekomen, maar die nacht is ze waarschijnlijk terug gelopen.
Zijn ze inmiddels al, maar zit geen gps in helaasDoe ze maar chippe. Me zusje is na verhuizing nog steeds poes kwijt.

Klopt, maar beetje duur voor 4 katten aangezien je ook nog aan een abbo vast zit. Dat is wel iets voor in de toekomst.
Klopt, maar beetje duur voor 4 katten aangezien je ook nog aan een abbo vast zit. Dat is wel iets voor in de toekomst.
Training ging lekker, alleen had ik net iets te weinig tijd .
BENCH
20X20
10X40
8X50 @7
+ SLINGSHOT
8X60 VID
8X60
10X60
PUSHPRESS
10X20
6X30
6X30