Zoo weer terug!! Het was kort, maar krachtig

Iig heel veel gezien en meegemaakt in de korte tijd dat we er waren. Ook heel fijn om weer eens zonder jas naar buiten te kunnen
Helaas wel een voedselvergiftiging opgelopen. Best stom, want zei nog tegen mijn vriend dat we beter geen straatvoedsel moesten gaan eten. Ik heb me toch laten verleiden (het zag er verdomd lekker uit!!!). Nou nam de beste man het niet zo nauw met de hygiene regels, maar we hadden honger en dachten f**k dat... nou dat hebben we geweten.
Sinds gisteravond heb ik constant buikpijn met als hoogtepunt rond het avondeten vanavond. Had gepland om te trainen, maar dat komt morgen wel weer. Eten gaat er nog wel in, maar mijn buik is nogal gevoelig.
Qua eten heb ik niet bepaald rustig aan gedaan de laatste dagen. Zaterdag zijn we uit eten geweest met oa mijn zwager, maar ze lusten niet zo graag apart eten dus het werd pizza (wmb gingen we sushi eten hehe). Blijkbaar kan ik met weinig moeite na 7 weken op dieet te zijn geweest een volledige pizza op
In het resort zelf heb ik opzich ok gegeten op de toetjes na dan.. vooral veel vlees, couscous en groente. Qua zoetigheden oa flensjes, gefrituurde donuts, cake, taart en koffiebroodjes. Alles was vers dus het was gewoon TE lekker

Qua eiwitinname bleef het beperkt tot 2 eieren met lamsworst bij het ontbijt, gegrild en gestoofd vlees bij de lunch en het diner.
Gisteren was qua eten een hele beroerde dag. We haden wel goed ontbeten, maar daarna had ik van thuis enkel nog tony chocolade en ovenchips. In het vliegtuig probeerde ik nog wat normaals te bestellen, maar al het warme voedsel was op!! Dus geteerd op chips, tony, pringles en een bounty. Eenmaal in NL hebben we voor onderweg een zak drop gekocht en uiteindelijk bij de mac gegeten.. dussss nogal belabberd.
Vandaag 69.6 en heb ook besloten om tot zaterdag mijn dieet voort te zetten. Vanaf zaterdag ga ik verder met het rev. Diet. Zal hooguit 4-6 ons vet bij zijn dus de rest zal vocht zijn gok ik zo.
Oja ook nog 1 x getraind. Gewoon fullbody onder het mom beter iets dan niets.