MuscleMeat

Sp's powerbuilding / cutting log 2018

Ja heb je al snel waneer je bovenlichaam snel gaat en ook maar de vraag of het met paar % lager ook daar weg zal zijn.

Veel plezier in Marokko

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb je al snel waneer je bovenlichaam snel gaat en ook maar de vraag of het met paar % lager ook daar weg zal zijn.

Veel plezier in Marokko
Benen worden wel droger, maar daar zit in verhouding gewoon veel meer vet. Kan vast nog een stuk beter! Zit heeel stiekem aan een shoot te denken in de zomer dus wie weet ga ik dan wel naar die 10%.

Thanks!:)

Dat zijn hele toffe resultaten om trots op te zijn!:) Geniet van je welverdiende vakantie binnenkort!

Have fun nogmaals :D

Geniet ervan topper! :thumb:

Zoo weer terug!! Het was kort, maar krachtig:p Iig heel veel gezien en meegemaakt in de korte tijd dat we er waren. Ook heel fijn om weer eens zonder jas naar buiten te kunnen:D

Helaas wel een voedselvergiftiging opgelopen. Best stom, want zei nog tegen mijn vriend dat we beter geen straatvoedsel moesten gaan eten. Ik heb me toch laten verleiden (het zag er verdomd lekker uit!!!). Nou nam de beste man het niet zo nauw met de hygiene regels, maar we hadden honger en dachten f**k dat... nou dat hebben we geweten.

Sinds gisteravond heb ik constant buikpijn met als hoogtepunt rond het avondeten vanavond. Had gepland om te trainen, maar dat komt morgen wel weer. Eten gaat er nog wel in, maar mijn buik is nogal gevoelig.

Qua eten heb ik niet bepaald rustig aan gedaan de laatste dagen. Zaterdag zijn we uit eten geweest met oa mijn zwager, maar ze lusten niet zo graag apart eten dus het werd pizza (wmb gingen we sushi eten hehe). Blijkbaar kan ik met weinig moeite na 7 weken op dieet te zijn geweest een volledige pizza op:p

In het resort zelf heb ik opzich ok gegeten op de toetjes na dan.. vooral veel vlees, couscous en groente. Qua zoetigheden oa flensjes, gefrituurde donuts, cake, taart en koffiebroodjes. Alles was vers dus het was gewoon TE lekker:) Qua eiwitinname bleef het beperkt tot 2 eieren met lamsworst bij het ontbijt, gegrild en gestoofd vlees bij de lunch en het diner.

Gisteren was qua eten een hele beroerde dag. We haden wel goed ontbeten, maar daarna had ik van thuis enkel nog tony chocolade en ovenchips. In het vliegtuig probeerde ik nog wat normaals te bestellen, maar al het warme voedsel was op!! Dus geteerd op chips, tony, pringles en een bounty. Eenmaal in NL hebben we voor onderweg een zak drop gekocht en uiteindelijk bij de mac gegeten.. dussss nogal belabberd.

Vandaag 69.6 en heb ook besloten om tot zaterdag mijn dieet voort te zetten. Vanaf zaterdag ga ik verder met het rev. Diet. Zal hooguit 4-6 ons vet bij zijn dus de rest zal vocht zijn gok ik zo.

Oja ook nog 1 x getraind. Gewoon fullbody onder het mom beter iets dan niets.

Enn ben alweer op het punt waar ik was (mede dankzij de buikloop:p). Cms ook weer gelijk met wat het was.

Vanaf vandaag dus 2400 lcal (zo ongeveer).

Training ging gisteren wel aardig. Merk wel dat het moeizaam ging vergeleken met vorige week, maar is ook logisch

BENCH
Normaal doe ik ongeveer 3x7-8, maar om weer in te komen 4x5+
5x60
5x60
5x60
6x60
Laatste reps ging vrij moeizaam. Lag ook niet helemaal 100% goed.

PULLUPS WIDEGRIP STRICT
4x
4x
4x
5x (iets meer rust gepakt)
Pols doet nog steeds pijn bij chins dus ik ga gewoon verder met pullups

LAT PULLDOWN WIDEGRIP
10X47
10X47
10X47

BOR CABLE
10Z70
10X70
10X70

UPRIGHT ROWS
10X42
10X42
10X42

BI CURL CROSSBODY SUPERSET TRI PUSHDOWN
8X2X10 / 12X42
8X2X10 / 12X42
12X2X8 / 12X42

ONE ARM CABLE CURL SS ONE ARM TRI KICKBACKS CABLE
10X10 / 12X10
10X10 / 12X10
10X10 / 12X10

FACEPULL
15X30
15X30 DROPSET
?×20
?x15

Erg fijne afsluiter, die hou ik er in!:)
Was eigenlijk vanwege tijdgebrek, maar is best fijn zo'n dropset (dat heb ik serieus in geen jaren meer gedaan!)

Nette training weer

Shape update.. na de lunch, niet optimaal maar toch iets van glute seperatie te zien dus waarom niet he...

Aankomende tijd ga ik vooral werken aan betere glutes, kuiten (uberhaupt kuiten trainen sinds 4 jaar :p) en verder gewpon kracht bouwen op de basis compounds en mijn vet% behouden (zoveel als mogelijk).

Rug/armen vind ik wel prima zo. Schouder mag altijd meer, maar focus ligt echt op de glutes. Nu heb ik vanwege overgewicht van vroeger nogal veel huidoverschot en dat kan maar op 1 manier (deels) worden opgevuld. Perfect zal het nooit worden, maar daar mag absoluut wel wat massa bij:)

3x upper 3x lower bevalt me nog steeds goed dus dat hou ik aan. Elke dag heeft net een andere focus zodat er genoeg ruimte is voor herstel. Sowieso train ik meestal 5x p week, heel soms 6 x (dus eigenlijk een 8 dagen cyclus)

Pica (spoiler)
Wel wat vocht op de buik nog, maar post m toch
CollageMaker_20180323_123323488.jpg

Prachtige shape vind ik!

Check het youtube kanaal van Stephanie Buttermore eens als je zin hebt. Die volgt glutespecifieke programma's en heeft dr leuke video's bij. Wie weet krijg je dr inspiratie van :)

Prachtige shape vind ik!

Check het youtube kanaal van Stephanie Buttermore eens als je zin hebt. Die volgt glutespecifieke programma's en heeft dr leuke video's bij. Wie weet krijg je dr inspiratie van :)

Ook voor tijdens de bulk en errug fijn kanaal, lieve help wat kan zij flink eten :yes:

Prachtige shape vind ik!

Dank:)

Zal ff kijken:)

Sowieso ook wel fan van Bret Conteras als het om glute oefeningen gaat.

Zo de wekelijkse update

Gewicht 67.7 kg en dat na een "high" carb dag. Dat betekent dus dat ik deze week 1 ons kwijt ben geraakt.

Deze week start ik met de volgende macro's
+366 kcal 2423 kcal
+83 g 315 g carbs
-14 g 140 g eiwitten
+10 g 67 g vet

Cm's vrijwel gelijk. Her en der hooguit een paar mm minder.

Training gisteren ging wat moeizaam, mede door de buikloop:/

BLOCKPULL 1 PLATE
6X120
6X130
6X130
5X130

WALKING LUNGES CA 30 METER
20 KG
30 KG
30 KG

DOUBLE BANDED HIP THRUST (GEEL 3X/ GROEN DUBBEL)
12X
12X
12X

GHR
10X
10X
10X

HANGING KNEE RAISE
10X
10X
DIPDING KNEE RAISE
18X

Helemaal de zomertijd vergeten vandaag:p Kwam er net wat te laat achter waardoor ik nog precies 40 min had om mijn complete UB treen te doen... niet relaxed

Erg weinig rust voor mijn doen dus kreeg irritante pomps in mijn onderarm:/

BENCH
6X60
6X60
6X60
5X60

PULLUPS WIDEGRIP
4X
4X
4X

WIDEGRIP LAT PD SUPERSET BOR CABLE
9X45 / 10X70