Ff een update (ben ff niet zo fanatiek met loggen. Heb beetje dipje op t moment). Gisteravond nog wel pr gehaald.. 92 kg deadlift! Toch ontbreekt het me compleet aan energie.. blugh.. van de week beetje grieperig en door mijn lage energie is mijn lijf meer in spaarstand. Mn hartslag is echt laag nu!!!
De eerste week van mn cut was mijn hartslag met niets doen al torenhoog. 1 uur benentraining leverde al 600 kcal op! Het was dus totaal niet moeilijk om veel te verbranden.
Elke week zag ik mn hartslag lager worden, maar lichamelijk voelde ik me fit! Pas in de 5e week (meen ik) raakte ik sneller vermoeid en was ik bijna contstant hongerig. Vet% daalde ook erg snel!
Deze week ben ik er klaar mee. De combi van geen resultaat meer, lage energie, weinig verbranden, sjaggie, grieperig zijn breekt me op.
Misschien is het de griep, misschien zijn het mijn hormonen, misschien is het de stress die ik kreeg door de sollicitatie, misschien het weinige slapen. Het komt er iig op neer dat ik mij niet neer goed voel (geestelijk en lichamelijk niet).
Ff terug op het verbranden. Sinds 2 dagen heb ik de hartslagmeter weer op.
In week 1 kwam ik met niets doen nog ruim boven de 2000 kcal uit. Gusteten kwam ik op 2500 uit terwijl ik de hele dag actief ben geweest (incl trainen). In week 1 kwam ik op 1000 kcal meer uit!!!
Als ik fiets dan is mijn hartslag zo rond de 70-80. In complete rust 53. Bizar he?
Ff de positieve punten. Ik ben enorm veel vet kwijt geraakt! De eerste 4 weken gingen echt top, dat had ik niet anders gedaan. De laatste 2 weken ging mn lijf in de aanval. Dit kan aan meerdere factoren hebben gelegen, dus ik kan niet precies zeggen waarom het moeizaam ging.
Morgen is iig de laatste dag. Wel een moeilijke dag (verjaardag!) Nuja, alles is al ingecalculeerd (ook de appeltaart

). Mijn dagschemas maken viel heel erg mee. Het iifym principe is me enirm goed bevallen! De laatste dagen eet ik wat minder junk etc. Nu met die griep erbij vraagt mn lijf ook echt om veel fruit en groente.
Mijn volgende cut (al zal dat nog lang duren) zal ik vepaalde dingen net anders doen, maar over het geheel ben ik best tevreden.
Waar ik heeeel benieuwd naar ben is wat mn lijf na de cut gaat doen!! Hopelijk gaat dat kacheltje weer vlammen en ben ik weer hyper hyper stuiter stuiter hihi. Dat effect had bulken namelijk op mij!! Ik vraag me af of mijn hartslag ook weer omhoog gaat. Van de week kwam ik op een ik doe niets en voel me ziek dag op 1850 kcal uit. Scroll maar is terug naar week 1, dan zul je zien hoe mijn lichaam zich krampachtig probeert aan te passen