- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
De laatste week was alles teveel hehe. Zal waarschijnlijk niet aan het cutten hebben gelegen, maar de combi van grieperig zijn EN cutten is een hele slechte! Ik had ook een week ruat kunnen nemen en daarna weer verder, maar als ik iets in mn hoofd heb dan moet het gaan zoals ik wil
Op dat soort momenten is een coach enorm handig! Alleen voor mij nu ff niet te betalen al heb ik al wel iemand op het oog.
De trainer was er niet, dus morgenaaf ff vet meten. Morgen ga ik dus nog niet meteen bulken.
Sowieso ga ik heel rustig opbouwen, mijn stofwisseling is ook niet zo mega snel meer. Hoeveel precies ligt een beetje aan mijn honger/verzadiging. Ik ga wel alles bijhouden, maar ik zal niet alles tot op de gram in gaan plannen.
Ik hoop dat ik iig snel mijn energie weer terug heb!
Op dat soort momenten is een coach enorm handig! Alleen voor mij nu ff niet te betalen al heb ik al wel iemand op het oog.De trainer was er niet, dus morgenaaf ff vet meten. Morgen ga ik dus nog niet meteen bulken.
Sowieso ga ik heel rustig opbouwen, mijn stofwisseling is ook niet zo mega snel meer. Hoeveel precies ligt een beetje aan mijn honger/verzadiging. Ik ga wel alles bijhouden, maar ik zal niet alles tot op de gram in gaan plannen.
Ik hoop dat ik iig snel mijn energie weer terug heb!