XXL Nutrition

Sp's zomer cut!

• Topic Starter Topic Starter
De laatste week was alles teveel hehe. Zal waarschijnlijk niet aan het cutten hebben gelegen, maar de combi van grieperig zijn EN cutten is een hele slechte! Ik had ook een week ruat kunnen nemen en daarna weer verder, maar als ik iets in mn hoofd heb dan moet het gaan zoals ik wil:p Op dat soort momenten is een coach enorm handig! Alleen voor mij nu ff niet te betalen al heb ik al wel iemand op het oog.

De trainer was er niet, dus morgenaaf ff vet meten. Morgen ga ik dus nog niet meteen bulken.

Sowieso ga ik heel rustig opbouwen, mijn stofwisseling is ook niet zo mega snel meer. Hoeveel precies ligt een beetje aan mijn honger/verzadiging. Ik ga wel alles bijhouden, maar ik zal niet alles tot op de gram in gaan plannen.

Ik hoop dat ik iig snel mijn energie weer terug heb!

UPDATE!!!

Vet is gemeten (zoals je al las in mijn fotolog).. 18,5%.. dat is -4,2% in 6 weken!!

Ik ben klaar met cutten dus nu is het enorm belangrijk dat ik mn kacheltje flink laat branden!! Voor deze week heb ik mn hartslagmeter weer om en het is toch wel bijzonder om te zien dat mijn hartslag veeel hoger is dan vorige week! Ik ben ook een stuk fitter/drukker.

Qua voeding zit ik nu tussen de 2400-2600 kcal. Lijkt mij prima om mee op te bouwen. Ik eet eigenlijk een beetje op honger/verzadiging en achteraf vul ik alles in . Zo kwam ik gisteren op bijna 2400 kcal uit en mijn sporthorloge kwam heel toevallig ook op 2400 kcal uit. Dit is gewoon dom toeval hoor, want die dingen zijn helemaal niet zo precies.

Toch vond ik het een leuk experiment en 1 die ik zeker mee ga nemen om toekomstige clienten goed te kunnen begeleiden. Ik ben al bezig met de website en alles krijgt nu steeds meer vorm. Op dit moment heb ik nog een sollicitatie bij de sportschool waar ik train lopen en daar ga ik deze week op het 2e gesprek!! Ik ben dus heel benieuwd of ik wordt aangenomen.

Ik had beloofd weer actiever te loggen en daar heb ik de energie ook weer voor. Dat mindere eten is echt niet goed voor je humeur!!! Nu zat ik niet eens heel erg laag, maar je lichaam gaat zich bij een tekort aanpassen.

Goed, mijn rugschema van vandaag.. ik had wel wat haast

BOR
8 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 40 kg
12 x 30 kg

Pulldown staand
8 x 33 kg
8 x 35 kg
8 x 35 kg

Chinup
zonder spotter
3 x PR!
met de paarse band
8 x
pullup
met de groene band breed
8 x

One arm dumbell row
8 x 18 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg

Low seated cable row
8 x 40 kg
8 x 47 kg

Megaset buik
hanging knee raise 20 x
side bent 8 x 24 kg
jackknife 12 x
>>
hanging knee raise 20 x? Laatse reps schuin
side bent 10 x 16 kg
jackknife 10 x

Zooo, dat is netjes, 4,5% eraf! Knap hoor.

Wat een goed resultaat van je cut!

Gaat hard zeg!
Knappe prestatie. Hoe lang heb je gecut?

Super resultaat! Daar mag je zeker trots op zijn!

mooi resultaat inderdaad.
Succes met je sollicitatie en met je eet-experiment.

Feli met je chinup PR
je gaat lekker!!

Training van gisteravond. . Beetje matig.. al een week last van rugpijn (of t zijn de bekken?).. vooral als ik lang zit of sta krijg ik last. Dit heb ik eerder wel vaker gehad als ik ongesteld moest worden (en toen ik zwanger was) maar sinds ik train had ik daar nauwelijks last van.. ff rustig aan nu dus:p

Deadlift
8 x 60 kg
6 x 70 kg
3 x 80 kg
3 x 80 kg

Sldl
8 x 50 kg
6 x 50 kg (gestopt, rug deed pijn)

Leg curl
15 x 33 kg
10 x 40 kg
8 x 47 kg

Pull through
8 x 30 kg
8 x 42 kg
8 x 49 kg pr!!

Bulgarian split squat + walking lunges + opdrukken tegen t einde van t bankje
3 ronden (8 kg dumbells) dus 9 sets
Zwaar!!! Liep te hijgen als een malle:p

Paar setjes voir de kuiten en done!!

Vandaag weer lekker spierpijn in de billen hehe

---------- Post added at 09:09 ---------- Previous post was at 08:55 ----------

Mn energie level is weer super!! Pff wat minder eten met je lijf kan doen zeg. Ik vul al vanaf maandag achteraf kcal in.
Ma 2700, di 2450, wo 2700, do 2700. Ik heb ook mn hartslagmeter weer om en ik heb afgelopen 3 dagen bijna exact verbrand wat ik heb gegeten.. bizar he!?

Nu is het absoluut niet de bedoeling weken lang dat ding om te houden. Alleen voor nu om te weten wat ik aankomende 6 weken binnen moet krijgen. Daarna ga ik heel misschien over op carbbackloading (heb zn ebook). Dan wel bulken (staat een protocol voor in het boek), maar die eerste 10 dagen keto moet je wel door.

Wat ik nu sowieso doe is mijn grootste deel van kcal eten rond de trainingen. Ik heb gisteravond 700 kcal gegeten NA het avond eten. Tijder mijn cut was dat 400-500. Dat beviel me prima!

Dat is wel de minst gezonde maaltijd van de dag. Ik heb gisteravond een wheyshake, 1 visstick, 50 g pure chocolade, 70 g ovenfriet en 50 g groentefriet gehad:p

De rest van de dag eet ik eigenlijk vrij clean (veel fruit, groente, kip, rund, roge, haver, eieren, zaden). Ik heb hierdoor nooit ongecontroleerbare eetbuien. Ook geen weekend uitspattingen. Op een niet trainingsdag eet ik gewoon iets minder.

ik vind het gaaf hoe jij met je eten bezig bent, aan het (onderbouwd) experimenteren en analyseren slaat!
wilde ik je nog ff meegeven ;)

ik vind het gaaf hoe jij met je eten bezig bent, aan het (onderbouwd) experimenteren en analyseren slaat!
wilde ik je nog ff meegeven ;)
Haha ja is bijna een sport opzich:D

Ff een before after pic tussendoor gooien.links was natuurlijk voor ik ging trainen:p met t mooie weer precies t zelfde broekje aangetrokken:)

IMG_20140704_122442.jpg

Drukke dag vandaag! Vanmiddag op gesprek nummer 2 (sollicitatie), daarna kado halen en naar een verjaardag. Daar bbq-en en dan om 10 u voetbal!! Leuke dag dusj:)

Ik hoop wel dat er nog wat echt vlees op de bbq is (geen kantenklare meuk zoals frikadellen). Ik neem wel een homemade risotto salade mee, want 4 stukken vlees eten is niet echt mijn ding (al ben ik wel een echte carnivoor hoor;)). Wel lekker gezond ontbeten (altijd fijn om de dag goed te beginnen! ). Cacao whey amandelmelk shake met hennepzaad en maca. Daarbij een bakje galiameloen.. super lekker dit

Training van gisteravond
Millitary press staand
8 x 20 kg
8 x 22 kg PR!
8 x 20 kg

Front raise (pff last van mn rechterschpuder, miss van het 40 minuten roeren in de risotto:p?)
16 x 6 kg (alternated)
16 x 6 kg
16 x 6 kg

Bent over flys
8 x 5 kg
8 x 5 kg
8 x 5 kg

Front delt met schijf
8 x 10 kg
8 x 10 kg
8 x 10 kg

Rear delt machine (meer als massage:p)
10 x 19 kg
10 x 19 kg
10 x 19 kg

Low seated row met touw
8 x 33 kg
8 x 33 kg
12 x 26 kg

Chinup superset met opdrukken tegen t einde van het trainingsbankje
3 x + 8 x
2 x + 8 x

Jackknife (pff zeurende schouder)
10 x
10 x
10 x

Al met al een fluttraining. Chaotisch en last van mn schouder.. het is niet anders! Maarja, opgeven komt niet in mijn woordenboek voor:p

Zo wat een positieve dingen gisteren!

Ik ben aangenomen bij de sportschool, Nederland heeft gewonnen en gisteren heerlijk gebbqt bij mn zus :) Wel enorm weinig slaap gehad, maar trainen ging aardig. Wel heel zwaar en heel warm!!!!

Squat ass to grass met pauze onderin
8 x 30 kg
8 x 40 kg
8 x 50 kg
15 x 30 kg (hoger tempo)

Stepups
10 x 2 x 10 kg PR! (links 10 x + rechts 10 x)
superset met walking lunges
14 x 2 x 10 kg PR!
Stepups
10 x 2 x 10 kg (links 10 x + rechts 10 x)
superset met walking lunges
14 x 2 x 10 kg

Leg extension
8 x 82 kg
8 x 89 kg
8 x 96 kg (laatste 2 reps kon ik net niet helemaal mn been uitstrekken)

Bicep alternated curl
20 x 8 kg
16 x 10 kg
12 x 10 kg rest-pause + 6 x 8 kg

Bicep cable curl
8 x 25 kg
8 x 30 kg
7 x 30 kg dropset >
3 x 25 kg
3 x 20 kg (reps beetje vergeten hoor)

Super zoveel goed nieuws en leuk dat je aangenomen bent bij die sportschool ook!
Lekkere training! Kan niet wachten tot ik weer wat mag doen. :D

Leuk dat je aangenomen bent! En een mooie training weer :) Die step ups zijn heerlijk he?

Gefeliciteerd!!

Super zoveel goed nieuws en leuk dat je aangenomen bent bij die sportschool ook!
Lekkere training! Kan niet wachten tot ik weer wat mag doen. :D
Ja straks weer kballen he;)

Leuk dat je aangenomen bent! En een mooie training weer :) Die step ups zijn heerlijk he?
Dankdank, ja stepups zijn super! Walking lunges zijn helemaal de master, ik krijg altijd spierpijn in de billen daarvan;)

Thnx:)

Training van gisteravond>>
Doel was een nieuwe bp pr neer te zetten,, maar helaas was het bankje bezet en daardoor moest ik een half uur lang vol maken.. ik heb in dat half uur combi van opdrukken, smal opdrukken, , overhead tricep extension met dumbell (10 x 10) en kabel (8 x 30) en rope pushdown gedaan (8 x 25).. daarna pas een poging tot een pr!

Dit was de opbouw
5 x 30
5 x 35
1 x 40
1 x 47 F
1 x 47 PR!! Net aan dus niet helemaal tevreden.. met wat meer aandacht had die 48 er ook in moeten zitten. Maar goed, cutten is ook niet bepaald goed voor je kracht. Ik ben iig niet achteruit gegaan:p

Daarna nog wat lichtere setjes voor de borst. Zodra ik weer top fit ben (meer slaap!!) ga ik weer wat meer setjes tot faillure.

Incline dumbell press
10 x 2 x 10 kg
10 x 2 x 10 kg
10 x 2 x 10 kg

Machine flys
12 x 26 kg
10 x 33 kg
10 x 33 kg

Hanging leg raise
3 x 12 x bw superset met small opdrukken (6 reps)

Mn gewicht is btw hoger dan voor de cut lol (maar nog wel stuk droger hoor). Huidplooi is 1 mm omhoog (wat logisch is na een verjaardag, bbq etc), maar voor de rest eet ik op behoefte. Wel teveel zout, drop en mn oedeem speelt op grrr.. liters vocht dus. Ff aankomende dagen aandacht aan mezelf besteden, door slle hectiek vergeet ik mezelf (daarom slaap ik ook onrustig).

Mn hoofd zit ff vol met mn eigen bedrijfje opstarten en deze week word ik ingewerkt. Beetje veel van het goede en ik geb dus ook gern vakantie dit jaar.
Maar goed, als dit allemaal loopt dan keert de rust wel weer terug. Het is gewoon ff wennen om van 6 jaar parttime werken naar fulltime te gaan. Financieel krijfen we wel meer rust, want al due sportvoeding was nauwelijks meer te betalen:p
Oja ik ga ook deze week bezig met een nieuw schema (nieuwe spierprikkels!!). Het wordt een upper lower split. Ik heb nu een half jaar een splischema gehad en ik ben wel toe aan iets compleet nieuws;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven